צפייה בגרסה מלאה : אום של זרוע פיטמן קיבל חיים משלו (דיפנדר)
לא מצליח להבין מה עובר עליו. כל כמה זמן (לא הרבה בכלל) הוא משתחרר מעצמו.
מה הקטע? בין האום לבין הזרוע יש פלטת אבטחה שכזאת (כמו שייבה ענקית). היא צריכה להיות מקופלת רק על האום או גם על הזרוע?
איך שאני לא שם אותם, האום משתחרר.
רעיונות?
תודה,
נועם.
סוגר חזק? ממש חזק? אני מקפל את הפחית צד על האום, וצד על הזרוע. לא נפתח.
סוגר חזק למדי. ניסתי גם את זה. משום מה זה לא מחזיק.
חשבתי לשים אום אחד על השני (כאילו להוסיף אום נעילה נוסף). איך נשמע?
שים לב שאין על האום נזילת שמן ,
תנקה את האיזור ,
תסגור למומנט המתאים ,
ופחית אבטחה חדשה .
לקפל אותה צד אחד על הזרוע וצד אחד על האום כמו שנאמר.
משתחרר לך , מפני שהזרוע לא יושבת במקום , לא הכנסת אותה עד הסוף . ( למרות שנראה לך שכן) הפין הוא קוני ולזרוע יש מנגנון להתרחבות .
. למזלך , הפין של התפוח והתפוח עצמו ברכב הזה חזקים יחסית אז עדיין לא שברת.
תלך למקום שיש לו פטיש אויר .
שחרר את האום .
ואז תהדק בכח עם הפטיש אויר כדי להושיב את הזרוע במקום על התפוח.
שחרר טיפה עם הפטיש אויר , ואז תהדק בכח עם הפטיש אויר להידוק סופי .
תן קיפול בדיסקית במקום המתאים .
שים פין פציל .
סע לשלום.
אם יש ספק - אז אין ספק
עדיף שתלך למקום מתאים שיש לו כלים ונסיון שלא תהרוג את עצמך ואת הסביבה . זה חלק מאוד חשוב במערכת . שיש לו השפעה על חיים ומוות. !!!!!
איציק - 4X6ZH
07-10-12, 11:20
הקונוס בין שני החלקים נפגע \ מלוכלך \ סדוק \ עקום \ ...
מי שמעביר את הכח זה הקונוס
האום תפקידו לשמור את שני החלקים צמודים
ברגע שהזרוע לא צמודה הייטב לציר תיבת ההגה ההברגה משתחררת
יש לזה פתרון ( לא מומלץ ) אבל לפעמים אין בררה
וזה סגירה עם לוקטייט
אבל אז יש בעיה בפרוק
איציק
לפתוח, לנקות טוב את הקונוס, לסגור עפ המומנט שבספר ולהדק את הפחית צד לזרוע וצד לאום.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.