PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפוץ עצמי של גיר - כמה שאלות כלליות



אמיר ב.א
06-10-12, 18:46
אני במהלך שיפוץ עצמי של הגיר של הדיפנדר שלי - LT77
(משהו מתמשך , הגיר הורד מהרכב והבאתי אחר במקומו,הגיר די נדיר ואין להשיג בארץ)

כמה שאלות כלליות :

1)מניסיון שלי ומכמה אנשים שמעתי (כולל מוסכניקים) שלפעמים האטמי "קרטון" המקוריים לא מחזיקים מעמד הרבה שנים , ומתחילים לנזול ,
ולעומתם , חומר אטימה איכותי יעודי , יחזיק יותר , למישהו יש ניסיון בעניין ?
המלצות על חומרים איכותיים ?

2)יש מקום אחד שמישהו הבריג בורג לא מקורי כניראה , עמוק מידי לתוך הברגה מאלומניום , ושבר את ה"מכסה" , כלומר שמן נוזל החוצה מהנקודה הזו,
האם ניתן לסתום עם אפוקסי כלשהו, או רק ריתןך אלומניום יפתור את העניין אחת ולתמיד , אם כן - דגשים בנושא יתקבלו בברכה
תמונה של החור עם הקצה השבור מצורפת.

3)יש שני גלגלי שיניים, עם כמה שיניים שבורות באיזור של ההשתלבות , לא כל השן שבורה אלא רק הקצוות ,
האם חייבים להחליף , או ניתן להמשיך ככה הרבה זמן עד שישברו סופית(תמונות מצורפות)?
כמובן רצוי להחליף , אבל העניין הוא גם כספי - גלג"ש עולים הרבה ...

תודה!

65117


65118


65119


65120

shlomomos1
06-10-12, 21:27
אמיר שלום,
מציע לך לשאול את דייב מאשקרופט,
dave@ashcroft-transmissions.co.uk
שלמה

חנן-ג'יפולוג
06-10-12, 22:21
אם תקפיד על שילוב לרוורס רק לאחר שגלגלי השיניים עומדים, כלומר לאחר שהמצמד לחוץ כמה שניות או לחילופין לאחר שילוב להילוך קדמי ,השבר בגלגלי השיניים לא יתפתח לשום מקום ואין איתו בעיה. השברים שאתה רואה הם תוצאה של נהגים שלא הקפידו על שילוב כנ"ל.


לגבי החור, להערכתי שימוש בחומר אוטם הברגות על הבורג יספיק.

itay-rover
07-10-12, 14:52
משתמש בגיר כזה כבר שש שנים...נקנה בזמנו משחף.
בקנייה נימסר לי שהוא חורק במעברי הילוכים,הזמנתי קיט סינכרונים ואטמים מאשקרופט שיפצתי ומאז הכל פיקס.
לא נידרשתי לכלים מיוחדים,ההרכבה קצת "טריקית" בעיקר המנגנון ההפעלה,למיטב זכרוני אבל בסך הכל אפשרי בהחלט.
לא יודע לגבי הגג"ש השבור,עיניין של תקציב.
לגבי החור,הייתי מתקן בריתוך,לא צריך לעלות הרבה.

חג שמח,
איתי.

asafk
07-10-12, 14:57
עוד דרך לסגור את החור - על ידי "פקק" (ניקוי החור עם מברז ופקק שהוא בורג קצר מאוד עם חומר אטימה). וכמובן - חומר אטימה אנארובי גם לבורג ה"אמיתי".

אסף.

BackDoorMan
07-10-12, 15:01
הומלץ פה, החומר הזה.
https://www.autoteile-schork.de/shopbilder/400x300,auto-ymmfd4t100.jpg
קניתי והשתמשתי בו לקרטר הנמצא בתנאים קשים יותר מגיר.
ובינתיים לא ראיתי אפס קצה של נזילה.
100ML עולה 80 ש"ח בזוקו חולון.

huski360
10-10-12, 19:30
הומלץ פה, החומר הזה.
https://www.autoteile-schork.de/shopbilder/400x300,auto-ymmfd4t100.jpg
קניתי והשתמשתי בו לקרטר הנמצא בתנאים קשים יותר מגיר.
ובינתיים לא ראיתי אפס קצה של נזילה.
100ML עולה 80 ש"ח בזוקו חולון.

+1!!!

-->