מתן אביטל
06-10-12, 22:10
שלום לכולם,
יש לי מספר בעיות חשמל ברכב,אולי משהו יכול להאיר את עיני לגבי הגורם להן:
1. המצבר,שהוחלף לפני כחצי שנה,נפרק באופן קבוע אם איני מתניע את הרכב למספר ימים.
2. בדקתי בעזרת מודד וראיתי כי כאשר המנוע דולק בסרק יש מתח של 12.7, כאשר המנוע כבוי המצבר עצמו מראה מתח של 12.2.
3. בנסיעה כאשר האורות דלוקים הם נותנים בהתחלה אור תקין וחזק ולאחר מספר דקות של נסיעה עוצמת האור יורדת עד למתן אור קלוש. אם אני מכבה את האורות, ממשיך בנסיעה ומדליק מחדש את האורות הסיפור חוזר חלילה.
4. אם אני נוסע עם האורות דלוקים לאורך זמן רב המנוע מתחיל לגמגם.
לכאורה נראה כי האלטרנטור גמור אבל האם למישהו יש כיוון מחשבה אחר?
ואיזה בדיקות ביתיות ניתן עוד לעשות בכדי לגלות אם המצבר הוא הבעייתי?
האם אלטרנטור לא תקין יכול לפרוק את המצבר?
תודה רבה.
יש לי מספר בעיות חשמל ברכב,אולי משהו יכול להאיר את עיני לגבי הגורם להן:
1. המצבר,שהוחלף לפני כחצי שנה,נפרק באופן קבוע אם איני מתניע את הרכב למספר ימים.
2. בדקתי בעזרת מודד וראיתי כי כאשר המנוע דולק בסרק יש מתח של 12.7, כאשר המנוע כבוי המצבר עצמו מראה מתח של 12.2.
3. בנסיעה כאשר האורות דלוקים הם נותנים בהתחלה אור תקין וחזק ולאחר מספר דקות של נסיעה עוצמת האור יורדת עד למתן אור קלוש. אם אני מכבה את האורות, ממשיך בנסיעה ומדליק מחדש את האורות הסיפור חוזר חלילה.
4. אם אני נוסע עם האורות דלוקים לאורך זמן רב המנוע מתחיל לגמגם.
לכאורה נראה כי האלטרנטור גמור אבל האם למישהו יש כיוון מחשבה אחר?
ואיזה בדיקות ביתיות ניתן עוד לעשות בכדי לגלות אם המצבר הוא הבעייתי?
האם אלטרנטור לא תקין יכול לפרוק את המצבר?
תודה רבה.