צפייה בגרסה מלאה : מנוע נכבה בWJ 4.0L
שלום לכולם ,
רכשתי לפני כמה ימים את ה WJ ,
מדובר בשנת 2000 , מנוע 6 צילינדר כפי שציינתי .
מה שקרה שלאחר נסיעה ממושכת ,כ- 100 מיל ,פתאום באמצע נסיעה ,נכבה האוטו ,לא שירדו הטורים או תוך כדי בלימה ,
פשוט בנסיעה פתאום נכבה המנוע .עצרתי בצד ,לא הצלחתי להניע ,ניסיתי שוב פעם לנטרל את הקודנית ולהניע,לא הניע .
נעלתי את האוטו עם השלט ,ופתחתי ,ככה איזה פעמיים שלוש,בסוף הניע.
מאז התקלה חוזרת על עצמה כבר מספר פעמיים,ללא קשר למצב האצה או בלימה,כשהאוטו מניע ,כאילו כלום לא קרה ,נוסע סבבה .
חשבתי אולי זה קשור לאימובילייזר ,אז ניסיתי עם המפתח השני ,עדיין התקלה חוזרת על עצמה .
הבנתי שאפשר לאתר קוד תקלה על ידי סיבוב סוויץ ,שלוש פעמים ואז אמור להופיע קוד תקלה ,לא הצלחתי לעשות את זה , אם מישהו יכול להסביר ,
בדיוק איך עושים את זה ,כי ניסיתי לסובב בכל מיני ווריאציות ולא הופיע לי כלום ,אני אנסה לבדוק את הקוד.
מודה לכולם על העזרה
הדברים שהייתי בודק קודם:
1. מערכות האימובילייזר, קודנית , עלוקה וכו....
2. חיישני crank + cam shaft.
האם ניסית להתחבר במוסך למחשב של הרכב ולראות אם יש חיווי על תקלה?
כספי, נראה לי שעשית קצת סלט עם פרטי הרכב, עד כמה שאני יודע ה-WJ לא הגיע מעולם עם מנוע 4.0L או 6 צילינדר אחר, אלא עם מנוע V8 4.7, מנוע מצויין לכשעצמו אבל שונה לחלוטין. כך גם לגבי קודי התקלות, עם פתיחת סוויץ' וכו', לא רלוונטי ל-WJ אלא רק לכלים הישנים בהרבה. הדרך היחידה לגישה לקודי התקלה ברכב שלך היא באמצעות סורק תקלות ייעודי שמתחבר לתקע ה-OBD2.
לעניין התקלה איתה אתה מתמודד, נשמע שבאמת הבעיה מגיעה מכיוון האימובילייזר\קודנית. תקלות מסוג זה הן בד"כ תקלות חמקמקות ומצריכות ניסיון רב וסבלנות כדי לפתור אותן. ממידת ההיכרות שלך עם הרכב עושה רושם שהכי נכון יהיה להפנות אותך למוסך שמכיר את הכלים הנ"ל.
בהצלחה-קובי
קובי לה , אתה טועה.
WJ יוצרו גם עם מנועי 4L הטורי והמוכר, בדיגמי LAREDO בשנים האלה.
בWJ אכן יש אפשרות להוציא קודי תקלה, מסובבים את המפתח בסוויצ' 3 פעמים ועל צג הספידומטר מופיעים קודים אם יש או DONE אם אין.
לגבי התקלה, אין ספק שזו תקלה מתסכלת, מהסוג הזה שיורים באפלה לכל הכיוונים, כיוון שאם אין קוד תקלה ... לך תתעסק עם החלפות של אימובילייזרים, מחשבים, צמות חשמל... מתסכל.
boaz avrahami
08-10-12, 10:23
כפי שרמי הזכיר זה גם עשוי להיות צמת חשמל וזה כבר יותר מתסכל למצוא כי התקלה לא קבועה...
מהיכן אתה בארץ?
הדברים שהייתי בודק קודם:
1. מערכות האימובילייזר, קודנית , עלוקה וכו....
2. חיישני crank + cam shaft.
האם ניסית להתחבר במוסך למחשב של הרכב ולראות אם יש חיווי על תקלה?
ניסיתי עוד כלום ,רציתי קודם כל כיוון ממכם ,ועושה רושם שמה שאתה מציין זה הכיוון הנכון .אבל אני אנסה גם את ההצעה שלך בהמשך.
כספי, נראה לי שעשית קצת סלט עם פרטי הרכב, עד כמה שאני יודע ה-WJ לא הגיע מעולם עם מנוע 4.0L או 6 צילינדר אחר, אלא עם מנוע V8 4.7, מנוע מצויין לכשעצמו אבל שונה לחלוטין. כך גם לגבי קודי התקלות, עם פתיחת סוויץ' וכו', לא רלוונטי ל-WJ אלא רק לכלים הישנים בהרבה. הדרך היחידה לגישה לקודי התקלה ברכב שלך היא באמצעות סורק תקלות ייעודי שמתחבר לתקע ה-OBD2.
לעניין התקלה איתה אתה מתמודד, נשמע שבאמת הבעיה מגיעה מכיוון האימובילייזר\קודנית. תקלות מסוג זה הן בד"כ תקלות חמקמקות ומצריכות ניסיון רב וסבלנות כדי לפתור אותן. ממידת ההיכרות שלך עם הרכב עושה רושם שהכי נכון יהיה להפנות אותך למוסך שמכיר את הכלים הנ"ל.
בהצלחה-קובי
כפי שציין ידידנו מתחתיך ,לא התבלבלתי ,ואכן מדובר בלרדו עם המנוע שציינתי ואני מקבל את ההמלצה שלך לגבי בעל מקצוע,ברגע שאני אבין קצת במה מדובר ,שלפחות לא יטרטרו אותי בכל מיני ,תחליף את זה ואת זה והבעיה עדיין נשאר ,ולכן אני מנסה לקבל מכאן את הכיוון .תודה
קובי לה , אתה טועה.
WJ יוצרו גם עם מנועי 4L הטורי והמוכר, בדיגמי LAREDO בשנים האלה.
בWJ אכן יש אפשרות להוציא קודי תקלה, מסובבים את המפתח בסוויצ' 3 פעמים ועל צג הספידומטר מופיעים קודים אם יש או DONE אם אין.
לגבי התקלה, אין ספק שזו תקלה מתסכלת, מהסוג הזה שיורים באפלה לכל הכיוונים, כיוון שאם אין קוד תקלה ... לך תתעסק עם החלפות של אימובילייזרים, מחשבים, צמות חשמל... מתסכל.
אני מבין מדבריך שכן אפשר להוציא קודי תקלה ,בניגוד למה שקובי רשם ,ניסיתי לסובב את המפתח בסוויץ 3 פעמים בווריאציות שונות ,ללא הצלחה ,אולי אפשר הסבר על איך אפשר לעשות את זה ,להגיע עם הסיבוב עד למצב שהנוריות נדלקות ואז לסגור עד למצב שהמפתח יכול לצאת ,או עד למצב האחרון שבו המפתח לא יוצא .(בשביל מה זה קיים,במצב הזה ?) ,או שלסובב עד לשלב שלפני שהנורות נדלקות? ,בקיצור אני לא אחפור ,ניסיתי להוציא ולא הצלחתי ,אודה להדרכה מפורטת. וכן כרגע התחושה שצריך ללכת לכיוון של אימובילייזר או קודנית.תודה
כפי שרמי הזכיר זה גם עשוי להיות צמת חשמל וזה כבר יותר מתסכל למצוא כי התקלה לא קבועה...
מהיכן אתה בארץ?
אני מנהריה , ובאותו הקשר ,אם מישהו מהחברים פה מכיר בעל מקצוע רציני ,באזור שלי,אני אשמח לפנות אליו. לא נעים בכלל החשש הזה שמתי יכבה הרכב.
תודה .
כספי,
כל המידע יש ב-WJJEEPS.COM
http://www.wjjeeps.com/faultcodes.htm
Retrieving codes:
Turn the ignition key until the digital odometer displays, repeat three times in succession and then back to "On" (On/Off, On/Off, On/Off, On). At the fourth "On" the odometer will be replaced with codes. If no codes are present then "Done" will appear.
אני חוזר על השאלה שכבר נישאלה... מאיפה אתה בצפון?
איל
קודם כל תודה לכל מי שמנסה לעזור ,זה מאוד עוזר שיש הכוונה מבעלי ניסיון.
אמנם לא קשור לתקלה באופן ישיר , אבל צריך להתחיל ממשהו,אני מחפש ספר רכב ,יש כל מיני ווריאציות באיביי,אודה להפניה לספר רכב רלוונטי.
אגב אף אחד לא שאל ,אולי זה לא רלוונטי ,אבל הרכב מקורי לחלוטין .
כספי,
במיקרה אני אחה"צ בנהריה...
אם אתה רוצה עזרה לנסות ליסרוק תקלות אז בכיף.
דבר איתי - O5O-3I5IO93
איל
כספי,
כל המידע יש ב-WJJEEPS.COM
http://www.wjjeeps.com/faultcodes.htm
Retrieving codes:
Turn the ignition key until the digital odometer displays, repeat three times in succession and then back to "On" (On/Off, On/Off, On/Off, On). At the fourth "On" the odometer will be replaced with codes. If no codes are present then "Done" will appear.
אני חוזר על השאלה שכבר נישאלה... מאיפה אתה בצפון?
איל
היי איל ,תודה על הקישור ,אני אתחיל לשוטט שם,
ועניתי לגבי המיקום,כנראה שרשמנו ביחד.
כספי,
במיקרה אני אחה"צ בנהריה...
אם אתה רוצה עזרה לנסות ליסרוק תקלות אז בכיף.
דבר איתי - O5O-3I5IO93
איל
אני אתקשר . מתי אתה פה ?
מארוחת צהריים וצפונה.
בסדר אני יורד לנסות מה שאמרת לי ,ואני אתקשר .
איל, הצלחתי לעשות כמו שאמרת,משום מה קודם לא הצלחתי .
מה שמופיע לי שם זה P 0320
ושניה אחר כך DONE
אז יש תקלה או לא ?
התקלות רשומות באותו לינק ששלחתי לך.
P0320 -
No Crank Reference Signal at PCM
No reference signal (crankshaft position sensor) detected during engine cranking.
יש כיוון - כניראה ששם הבעיה...
איל, הצלחתי לעשות כמו שאמרת,משום מה קודם לא הצלחתי .
מה שמופיע לי שם זה P 0320
ושניה אחר כך DONE
אז יש תקלה או לא ?
הקוד אומר - אם אני מבין נכון ,
<center><center style="display: inline !important; ">
<tbody>
No Crank Reference Signal at PCM
<center>
<tbody>
No reference signal (crankshaft position sensor) detected during engine cranking.
מה זה אומר ?
</tbody>
</center>
</tbody>
</center></center>
http://youtu.be/sQRw3l4WB5Q
חיישן קראנק,
תקלה נפוצה במנועים האלה.
פשוט וזול יחסית להחלפה.
לאחר שיש קוד תקלה הרבה יותר קל להבין ,מקווה שזה רק זה .
בכל אופן תודה לכולם ,אני אחליף את החיישן ונדווח .
קובי לה , אתה טועה.
WJ יוצרו גם עם מנועי 4L הטורי והמוכר, בדיגמי LAREDO בשנים האלה.
בWJ אכן יש אפשרות להוציא קודי תקלה, מסובבים את המפתח בסוויצ' 3 פעמים ועל צג הספידומטר מופיעים קודים אם יש או DONE אם אין.
לגבי התקלה, אין ספק שזו תקלה מתסכלת, מהסוג הזה שיורים באפלה לכל הכיוונים, כיוון שאם אין קוד תקלה ... לך תתעסק עם החלפות של אימובילייזרים, מחשבים, צמות חשמל... מתסכל.
פאדיחות.... סליחה, טעות, כנראה שמיהרתי להגיב הפעם.
קובי
six 4 life
08-10-12, 18:55
בקטנה קובי, הדגם דיי נדיר בארץ אז חצי פדיחה... ;)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.