התחברות

צפייה בגרסה מלאה : פולי משאבת מים



השמשוני יחיעם
08-10-12, 09:56
חוזר בלילה מעוד שבוע במרחבי הדרום ,,לפתע מד הטעינה יורד לאפס,,,מכבה מנוע יורד לשוליים כמובן מקלל @@@@@@@@ עכשיו להחליף רצועת מנוע,,טוב נו,,

פותח מכסה מנוע מושך את הרצועה ,,מדולדלת אבל ש ל מ ה !!!!

להפתעתי משאבת המים ללא הפולי ! רק הציר יפה ומבריק קורץ אלי בשובבות . נוו להחליף משאבה עכשיו ?? כמו שאומרים ״ לא בא לי ״ ומאחר והייתה לילה וכפי הנראה לא יראו הלשונות הרעות (: ,,,הזמנתי שגריר ונסענו יחד הבייתה,,גם לא נהגתי וגם חסכתי קצת סולר ( ממכתש רמון להרצליה) .

ועכשיו אולי מישהו יסביר לי איך זה קורה ולמה ???

savyon
08-10-12, 10:02
אתה עם דיפנדר, נכון...?

(-;

השמשוני יחיעם
08-10-12, 10:05
סביון,,,אני קורא אותך לסדר (: פעם ראשונה

sos4u
08-10-12, 10:15
הבנתי שזה נורמאלי בגיל הזה ...

אמיר ב.א
08-10-12, 11:50
לפולי משאבת מים יש נטייה לצאת החוצה ,
זה תהליך מתמשך שלוקח הרבה שנים , ותלוי מתי אתה תופס את זה,
אצלי תפסתי את זה כשהיה משהו כמו חצי ס"מ החוצה .
לפי מה שאני יודע - אין איך לסדר את זה באמצעים רגילים - וצריך להחליף משאבה כשזה קורה.

בנוסף זה יכול לאכול את הרצועה , כי היא כבר לא באותו הקו עם שאר הפולי - וזו עוד דרך לגלות את העניין,
אם רואים שהרצועה אכולה בצד אחד.

gp1
08-10-12, 16:19
הפולי מתחבר עם שלושה (3) ברגים כשאתה מחליף משאבה הפולי עובר לחדשה . תחליף 10 משאבות ולא יעזור לך . אלא אם תסגור את הברגים שווה ו...תשים כמובן לוקטייט ותסגור למומנט הנכון . רק ש...הקונצ . הוא איך: להדק את שלושת הברגים ולהחזיק את הפולי שלא יסתובב תוך כדי ההידוק .

תקנה בקבוק לוקטייט ומפתח מומנט 300 ש"ח והכל ייראה אחרת גם בשאר התיקונים והטיפולים שתעשה בעתיד (שים לב שחלק מהחלפים שג'קי מביא מגיעים עם ברגים שיש עליהם לוקטייט מוכן לשימוש .

כנגד הסברה והאמונה של מספר אנשים כאן , אם שמים לוקטייט בכמות הנכונה אתה תמיד תוכל לפתוח את הברגים. ( כמות יתר אכן תהווה בעייה )

מכונאות נכונה או לא נכונה , זה כל ההבדל .

אמיר ב.א
08-10-12, 18:53
יכול להיות שאצלי זה דגם אחר של משאבת מים...

מצד שני - ישנה גם תופעה של יציאה של כל הציר יחד עם הפולי.

השמשוני יחיעם
08-10-12, 19:21
הפולי מתחבר עם שלושה (3) ברגים כשאתה מחליף משאבה הפולי עובר לחדשה . תחליף 10 משאבות ולא יעזור לך . אלא אם תסגור את הברגים שווה ו...תשים כמובן לוקטייט ותסגור למומנט הנכון . רק ש...הקונצ . הוא איך: להדק את שלושת הברגים ולהחזיק את הפולי שלא יסתובב תוך כדי ההידוק .

תקנה בקבוק לוקטייט ומפתח מומנט 300 ש"ח והכל ייראה אחרת גם בשאר התיקונים והטיפולים שתעשה בעתיד (שים לב שחלק מהחלפים שג'קי מביא מגיעים עם ברגים שיש עליהם לוקטייט מוכן לשימוש .

כנגד הסברה והאמונה של מספר אנשים כאן , אם שמים לוקטייט בכמות הנכונה אתה תמיד תוכל לפתוח את הברגים. ( כמות יתר אכן תהווה בעייה )

מכונאות נכונה או לא נכונה , זה כל ההבדל .

ידידי,,,,,כל המערכת יצאה מהציר !!!!! הברגים עליהם אתה מדבר (3). מתחברים ליחידה שמחוברת לציר בלחץ ( פרס בלע״ז) ה כ ל ברח . נשאר ציר המשאבה בלבד.

gp1
09-10-12, 21:00
אז תחליף משאבה ! . זה לא אמור לקרות . במשאבות הללו שהן אמינות לדעתי לכל הפחות בנויות הכי פשוט שאפשר נקודת הכשל היחידה היא המייסב . 600 אלף ק"מ החלפתי פעמיים המייסב הפנימי חורק וזה הסימן להחליף את המשאבה . אם יוצאת התושבת שציינת אז לדעתי . הבעלים הקודם של הרכב שיפץ את המשאבה על דעתו כדי לחסוך או בהצעת מוסכניק שרצה למקסם רווחים . תפרק את המשאבה ותראה שכדי לחלוץ את הציר עם הכנפים מהמייסב , חלצו את תושבת הפולי ולאחר מכן פשוט דחפו אותה חזרה
אפשרות נוספת היא: יש לוקטייט צהוב לבתי מייסבים ( כשבית המייסב שחוק והמייסב משחק או במוטות רדיוס שלך אם הבוקסות לא נתפסות ועוברות חלק מצד לצד ) תשים לוקטייט צהוב על הציר ותלחץ את התושבת. למקומה
רכב שמטייל במדבר : רק החלפת משאבה .
ידידך.

gp1
22-10-12, 20:43
נו מה מה קרה בסוף ??

השמשוני יחיעם
22-10-12, 22:19
מה קרה ??

משאבה חדשה,,פולי משומש ( רצו בשביל חדש 1300 ש"ח !!!),,שבת בבוקר פירוק+הרכבה,והכל בסיידר

-->