צפייה בגרסה מלאה : סאמורי 93 נכבה בעצירה.
אהלן, יש לי כבר כמה חודשים את הבעיה הזאת- הרכב נכבה אם אני לא נותן גז, שזה גם מעצבן וגם הורס את הסטארטר וגם מסוכן כי אני שם ברקס ברגל שמאל.. זה קורה גם בעמידה ברמזור וגם אם אני עוזב גז ונוסע בניוטרל או עם קלאץ' לחוץ, נניח בירידה או לקראת עצירה. יש לומר שזה לא תמיד קורה, תלוי במצב רוח של הג'יפ.. לפעמים ממש מרגיש שהבוכנה השלישית לא עובדת.
מדובר בסוזוקי סאמוראי 93' לפני שנתיים שיפצתי קרבורטור.. לפעמים זה מסתדר עם קצת משחק בחיבור של הכבלים לפלאגים אבל זה ממש זמני.
יש למישהו רעיון? פלאגים? כבלים? מפלג? קרבורטור???
תודה חברים..
תתחיל מלהחליף כבלי הצתה, ומצתים(פלאגים).
אם אתה אומר שהחיבור שם לא טוב - אולי החוטים גמורים
תעבור גם על כל צינורות הוואקום שיוצאים מהסעפת יניקה , תבדוק את הצינור וואקום שהולך לבוסטר ובכלל איך הבלמים? אתה שומע רעש של יניקה בלחיצה? (אולי יש חור בבוסטר), כמובן תתחיל במה ששגיא הציע לאור התיאור שלך, ותמשיך בבדיקה אולי יש בריחת וואקום מאחד הצינורות..
ליאור
תבדוק את הדיזה החשמלית של המדומם על הקרבורטר. אם היא לא תקינה האוטו נכבה בסרק.
עוד אפשרות זה שהדיזה של הסרק עצמה סתומה, פרק אותה, ספריי קרבורטור כיד המלך, ולחץ אוויר בקדח.
מחזק את דבריו של הבחור מעלי, אני מהמר על הכבלים .(פלוס ומינוס) שמתחברים לסולונואיד של הסרק על הקרבורטור, פרק אותם נקה היטב את המגעים וזה אמור להיפתר.
כיוון טורים בשלב ראשון בדקת? מעבר לכך כל מה שרשמו כאן, קטבים למצבר, כבלי הצתה וכו'...
אני ינסה את זה, אתה יכול לפרט קצת יותר על מה ואיך לעשות? הכבלים מהמצבר? איפה בקרבורטור?
תודה
טורים בסרק, יש בורג שמכוון את זה בקרב׳
חווי הצתה, לבדוק אם הם ישנים, יבשים, סדוקים.
נעלי כבל על המצבר, לבדוק אם נקי ומהודק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.