צפייה בגרסה מלאה : חידה טכנית, מה בתמונה? (באגי קלאס 1 חשמלית)
אולי באגי עם שני מנועי חשמל שמקוררים ע״י אויר נקי (מסונן).
ואולי צריך לשאול למה שניים קטנים ולא אחד גדול ?
http://www.freeenergystore.com/warp_motors.html
מנוע DC חזק ומהיר לבאגי מוגן ע"י פילטר פתוח עקב נסיעה בשטח מנוע אחד קדימה ומנוע אחד לרוורס ?
boaz avrahami
09-10-12, 11:12
אפשר להוסיף לזה שלט רחוק ?
שני מנועים כדי לקבל הספק גבוה יותר. קרור מאולץ -גם-כנראה שהוסיפו מניפה על הציר של המנוע כדי לקרר את הרוטור.
נראה כמו איזה סוג של מנוע היברידי...
http://www.ddmotorsystems.com/ElectricVehicles.php
אפשר לראות בתמונה אחורה של באגי (זרועות חצי עוקבות וכן הלאה), שני בקרים, מה שנראה כמו שני מנועים (רואים רק אחד, נראה כמו WARP11 ).... חשוב לספר שיש מתתאמים זולים וזמינים בין המנועים מהסדרה הזו לבין טרנסאקסל VW מכל הסוגים, כולל אלו שמשמשים בבאגים.
אז מה זה? באגי חשמלי.. מן הסתם..??
אסף.
יונימוג אדום
10-10-12, 05:06
קשה לראות בבירור אך נראה לי שמדובר במנוע רוטורי ( ואנקל ) שני גלילים , לכל גליל שתי יניקות .
כנראה מנוע של מזדה מורכב על באגי .
אילן
אכן באגי קלאס 1 חשמלית:
http://youtu.be/Xlh3eZJe0N4
http://www.race-dezert.com/forum/attachment.php?attachmentid=123102&d=1349664941
כלי חדש, שיש סיכוי שיתחרה בבאחה 1000 הקרוב. טווח - עד 150 מייל. שתי מארזי מצברים נשלפים, 400 ק"ג כל אחד, אמורים להיות מוחלפים על ידי רכבי הסיוע שמצוידים במנופים מיוחדים תוך דקות ספורות מספר פעמים במהלך המרוץ, הנה תמונה של המסילה לאחת מהן:
http://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-ash4/310433_386659618074524_1835778346_n.jpg
http://www.race-dezert.com/forum/showthread.php/107321-Electric-class-1
לקראת הבאחה 1000, התפרסם פיצ'ר על הEV1 בRDC -
http://www.race-dezert.com/home/ev1-electric-race-car-35312.html
ויש גם סרטון וידאו עם הביצועים (והשקט)
http://youtu.be/gBNxTSTMeII
איאפשר להביא את זה לארץ כרכב חשמל תיפעולי? :)
תדהר.
זה מפרט שהיה אפשר רק לחלום עליו לפני כמה שנים. הקונטרולר של 1000A, וארבע מאות קילו-וואט...
עוד פרטים שמצאתי (http://www.energeticforum.com/renewable-energy/12575-500hp-400kw-all-electric-race-car.html#post213592):
משקל הסוללות 1950lbs
משקל כולל 5250lbs
עלות כוללת $80K
מוריד את הכובע!
איאפשר להביא את זה לארץ כרכב חשמל תיפעולי? :)
תדהר.
"הכל אפשר אם משלמים, להיות אפילו אלוהים"
(מן המקורות)
אסף.
כלי חדש, שיש סיכוי שיתחרה בבאחה 1000 הקרוב. טווח - עד 150 מייל. שתי מארזי מצברים נשלפים, 400 ק"ג כל אחד, אמורים להיות מוחלפים על ידי רכבי הסיוע שמצוידים במנופים מיוחדים תוך דקות ספורות מספר פעמים במהלך המרוץ,
אז הפתרון של בטר-פלייס עובד ??
(הבהרה - חשבתי, ואני עדיין חושב שצורת הפתרון של בטר-פלייס היא מעולה וחדשנית. הבעייה היחידה שלה כרגע היא המודל העסקי)
מדהים.
מהרגע הראשון שבו ראיתי את הרנו מגאן (האבטיפוס הראשון של בטר פלייס, שהשתתפתי בבניינו כעובד "פרויקטים 4*4") נוסעת, פנטזתי על כלי כזה לשטח...
זה רק מתבקש לבנות כלי כזה לסלעים!
(פרויקט גמר אולי? מחפש ספונסרים!)
נראה ונשמע כמו כיף אדיר.
השלב הבא אחרי הבאגי החשמלית - ביגפוט רשמי - חשמלי!
כאן גם יש 1,375 פאונד מצברים (36 מצברי רכב יבשים) ומנוע עם הספק מירבי של 350 כ"ס.
http://youtu.be/ymCubnRc3ao
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.