PDA

צפייה בגרסה מלאה : חיזוק סרן דנה 30 למקסימום!



עוזי5555
09-10-12, 22:31
רוצה או שואף לחזק את הדנה 30 בסופה למקסימום, כרגע יש ציריות אורגנליות דנה ספייסר 30מ״מ.. ידוע לי שיש קיט שהוא בעצם מחזק את הצינורות של הסרן (סליבים).. ועוד סוג של פלאח שמרותח לקליפר באיזור הבולגו׳נט העליון.. ידוע לי שאפשר לעבור לציריות כרומולי.. השאלה מה עושים בנושא של הקורונה ופניון???

שמעתי שיש קיט קורונה ופניון של חברת טאפ דוג שזה קיט בעל שיניים עבות ומאסיבי מאד.. שבעצם מגיע עם הקייס ביחד , ובעצם הקייס דק יחסית לקייס רגיל לטובת הגודל של הקורונה והפניון...
מישהו יודע או מכיר מעבר ?
ואל תתנו את התשובה של לעבור לדנה 44!!!
תודה

cj 64
09-10-12, 22:51
לא 44 אבל שים של בלייזר לא נופל מ44 וחזק מ30

עוזי5555
09-10-12, 23:18
לא 44 אבל שים של בלייזר לא נופל מ44 וחזק מ30

גלי תהיה ברור בבקשה...!
סרן בלייזר מתאים לסופה? הרי זה לא אותם מידות ...או שאני טועה!!!
איזה סרן זה..תן פירוט ובין היתר מאיפה ניתן להשיג במידת הרצון..

lizard
10-10-12, 08:00
אתה יכול להחליף לציריות 40 שיניים.
להחליף את היד סרן לאפטר מארקט.
ציריות כרומולי או 300M
ועוד כמה מיני דברים. השאלה היא בשביל מה. אתה יכול להשקיע 20000 ש"ח על הסרן ולהשאר בדיוק באותו מצב. קודם כל, איזו מידת צמיגים אתה רוצה. כמה איזוטרים ומיוחדים החלקים שאתה הולך לשים על הסרן והכי חשוב, מה התקציב שלך בכלל?

boaz avrahami
10-10-12, 08:56
תגדיר לחזק.

שלא יתעקם הסרן או שהציריות לא ישברו?

sos4u
10-10-12, 09:19
ככלל אצבע, כל סך ההוצאות שלך לחיזוק סרן חלש [ עלוב יש יאמרו ] יהיו הרבה יותר יקרות מאשר מעבר חד ופשוט יחסית לסרן חזק יותר.

מה על הפרק ? ואני בטוח שיעלו פה הצעות נוספות ...
א. דנה 44 קדמי מייצור מקומי, או מייבוא (http://www.dynatrac.com/products/tj/trail-series44.html)
ב. סרן GM עם התאמות
ג. סרן ונדורה עם התאמות
ד. סרן פורד 9 (http://www.currieenterprises.com/cestore/product.aspx?id=3484) קדמי מותאם ל רכבי Jeep

עכשיו תגדיר צרכים, וגם תקציב ותראה כמה אתה מוכן לשלם ומה תקבל ... בסוף תגיע לתובנה הברורה שאם אתה מחפש סרן עמיד, שיחזיק גלגלי 33X12.5 ואתה נוהג עם רגל כבדה על הגז, לא שווה לך לחזק את הסרן הקיים, ואם כבר אתה מחפש משהו שישרוד ויאריך ימים, תחליף סרן למשהו עמיד יותר, קצת יותר.

מצד שני, ראיתי כבר סיקסים וסופות שנוהגים ונוסעים שנים רבות מאד עם גלגלי "33, ואפילו גדולים יותר, ושוברים מעט, כי הם למדו לנהוג קצת אחרת ...
ואל תיפגע, אני לא אומר שאתה לא יודע לנהוג, אתה אלוף! רק שלפעמים צריך להתאים את הרגלי הנהיגה למה שיש לך ...

בהצלחה !

tzagi
10-10-12, 09:33
1.זה יקר, אפילו מאד.
2. לא משנה מה תעשה, תמצא חוליה חלשה חדשה
3.בסופו של דבר(אחרי המון כסף שתוריד באסלה) תמצא שהרינג ופניון קטנים מדי וחלשים מדי.

לא חבל על הזמן ,עצבים והמון כסף?

עוזי5555
10-10-12, 09:47
אני נוסע כיום עם 33׳ וכן הרגל כבדה , אני רוצה לעבור ל35׳ וכאן אני בטוח שאני לא אהיה מספיק חזק, חשבתי לעצמי האם באמת אפשר ״להפוך ״ דנה 30 לחוזק דומה או שווה לדנה 44?
איזה התאמות צריך לעשות בסרן gm כדי שיתאים לסופה?

sos4u
10-10-12, 09:53
אני נוסע כיום עם 33׳ וכן הרגל כבדה , אני רוצה לעבור ל35׳ וכאן אני בטוח שאני לא אהיה מספיק חזק, חשבתי לעצמי האם באמת אפשר ״להפוך ״ דנה 30 לחוזק דומה או שווה לדנה 44?
איזה התאמות צריך לעשות בסרן gm כדי שיתאים לסופה?

היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו ?
תשקיע, תחזק, אפילו תמכור כליה, זה עדיין יישאר סרן חלש.
כתבתי לך, סך ההשקעה, גדולה ככול שתהיה על D30 לא יביא אותך לחוזק שתקבל עם D44 או דומה לו, בתנאי שיבוצע בחכמה, ובמחשבה תחילה.
ובסך הכל תשלם דומה או פחות [ אם משקללים את הזמן, תקלות, שבירות, חילוצים ועצבים ] שיהיו מנת חלקך במהלך ה"חיזוקים" ל D30.
לפעמים אין ברירה וצריך ללכת לסוף השיירה. לא כל אחד חייב להתגלח על זקנו שלו ....

כל הנאמר, נאמר בהנחה ותחליט שאתה "חייב" לעבור לסרן חזק יותר.

lizard
10-10-12, 11:59
בתאוריה אתה יכול, במעשי יותר זול לקחת סרן וונדורה, לקצר, להביא ציריות כרומולי שמתאימות לקיצור (למעשה קודם תביא ציריות כרומולי, תראה כמה צריך לקצר בכל צד ורק אז תקצר) ועל הדרך תשים היי-סטיר ועוד כמה GOODIES.
תצטרך לעבור לג'אנט 8 ברגים אבל תזכה בלוקרים קדמיים, מה שכיום קשה לעשות בסופה.
מאחור תצטרך ספייסרים מג'אנט 5 ברגים ל8. יחסית פשוט.

ori abr
10-10-12, 12:26
אם כבר אתה משקיע את הכסף....תביא סרני DYNATRAK ושלום על ישראל...אבל זה כבר באמת יקר, מדובר על 3000 דולר בארה"ב אם אני זוכר נכון...

cj 64
10-10-12, 15:12
צמיגים 35???
יש משהו שאתה לא עושה עם33
מה עובר לך בראש?
כמה גבוה ככה גם סיכויים להתהפך,זכור זאת הייטב,
גל

עוזי5555
10-10-12, 18:54
בתאוריה אתה יכול, במעשי יותר זול לקחת סרן וונדורה, לקצר, להביא ציריות כרומולי שמתאימות לקיצור (למעשה קודם תביא ציריות כרומולי, תראה כמה צריך לקצר בכל צד ורק אז תקצר) ועל הדרך תשים היי-סטיר ועוד כמה GOODIES.
תצטרך לעבור לג'אנט 8 ברגים אבל תזכה בלוקרים קדמיים, מה שכיום קשה לעשות בסופה.
מאחור תצטרך ספייסרים מג'אנט 5 ברגים ל8. יחסית פשוט.
הסבר בבקשה מהם ציריות שמתאימות לסרן מקוצר?
וגלי אף אחד לא מתהפך עם 35׳ יותר נכון מטפס!
למי יש סרן ואנדורה שמוכן לוותר עליו במחיר סמלי? תאמת התשובה של מעבר ל44׳ היתה ברורה לי אבל בכל זאת חשבתי שאולי יש דרך להביא את ה דנה 30 למצב די חזק!

lizard
10-10-12, 19:52
יש דרך אבל יקר. בארה"ב כמובן זול יותר אבל גם אז כנראה שזה לא יחזיק לאורך זמן.
הבעיה היא לא הציריות אלא למשל הקורונה והפיניון. אז נניח שתקנה (ביותר כסף) מ300M אואפילו תעשה לזה חיסום קריאוגני שאמור לשפר עוד יותר חוזק.
עדיין כנראה שתשבור את הספינדל וכל יד הסרן.
אתה מוזמן לבוא לראות את ההבדלים המשמעותיים בין 44 ל30 מבחינת יד סרן וכל המנגנון הזה.
אם זה רק היה ציריות וקורונה פיניון אז מילא.

אתה קונה ציריות שמתאימות לרוחב סרן שאתה רוצה. לא יודע מה הרוחב של הדנה 30 שלך אבל נניח ציריות זהות רק של דנה 44.
אפילו לא את כל הציריה אלא רק את החלק הפנימי. את החיצוני אתה קונה בנפרד או משתמש במקוריות של הדנה 44. הסיבה היא שהסרן של הוונדורה מורכב בעצם מבית סרן של GM אבל נאבות של פורד או משהו כזה. ככה שאתה צריך ציריות קטנות מתאימות. יש כמובן להשיג אבל עוד לא ראיתי סט מושלם. לא ממש חפשתי.

עוזי5555
11-10-12, 21:41
מחפש דנה 44 שיתאים או מותאם לסופה
עוזי 050-4711209
אפשרות החלפה על דנה 30 חדש ,נעול עם 4.10 עם ציריות מחוזקות אורגינל דנה ספייסר 30 מ״מ ( לא חרוט) חדשות 0 קילומטר!

-->