Oz Caesar
10-10-12, 10:12
שלום לכולם!
זו ההודעה הראשונה שלי בפורום, ולצערי לא בדיוק ברגל ימין.
סוזוקי ויטרה 95, 1600, 16 שסתומים.
ביום שני בלילה לאחר נסיעה של 70 דק', עצירה של 10 דק' והמשך נסיעה של 10 דק', המנוע החל לעשות רעשים משונים במאמץ.
לא היה לי איפה לעצור ומד החום לא הראה משהו מיוחד אז המשכתי לנסוע באטיות עד שמצאתי איפה לעצור.
כשעצרתי כבר אי אפשר היה לפספס את הריח, העשן שיצא מהמנוע והמים שהרדיאטור שופך החוצה.
ככול הנראה הטרמוסטט נתפס, המנוע התחמם והלך ראש מנוע.
המוסך אומר שלהחליף ראש מנוע יעלה 2000 שקל, והוא לא יכול להבטיח לי תוצאה מושלמת, למעשה הוא טוען שרוב הסיכויים שלא יצא מושלם.
אופציה שניה להחליף מנוע בעלות של 7000 שקל (!!) כולל הכל.
5 אלף שקל זהו הבדל משמעותי. אשמח לעצות.
ועוד שאלה, נאמר לי שהמד חום לא עלה מכיוון שהרדיאטור פרק את כל המים. אמת?
זו ההודעה הראשונה שלי בפורום, ולצערי לא בדיוק ברגל ימין.
סוזוקי ויטרה 95, 1600, 16 שסתומים.
ביום שני בלילה לאחר נסיעה של 70 דק', עצירה של 10 דק' והמשך נסיעה של 10 דק', המנוע החל לעשות רעשים משונים במאמץ.
לא היה לי איפה לעצור ומד החום לא הראה משהו מיוחד אז המשכתי לנסוע באטיות עד שמצאתי איפה לעצור.
כשעצרתי כבר אי אפשר היה לפספס את הריח, העשן שיצא מהמנוע והמים שהרדיאטור שופך החוצה.
ככול הנראה הטרמוסטט נתפס, המנוע התחמם והלך ראש מנוע.
המוסך אומר שלהחליף ראש מנוע יעלה 2000 שקל, והוא לא יכול להבטיח לי תוצאה מושלמת, למעשה הוא טוען שרוב הסיכויים שלא יצא מושלם.
אופציה שניה להחליף מנוע בעלות של 7000 שקל (!!) כולל הכל.
5 אלף שקל זהו הבדל משמעותי. אשמח לעצות.
ועוד שאלה, נאמר לי שהמד חום לא עלה מכיוון שהרדיאטור פרק את כל המים. אמת?