צפייה בגרסה מלאה : באגי קלאס 1 - מרעיון לביצוע...
ברור,תסתכל בהודעה 117 בשרשור ותראה את הסט של שתי גומיות ל CV ,אחת פנימית לגריז והשנייה גדולה יותר מעליה להגנה.
ישנם גם סטים כאלה עם חיצונית מעור(לא מבד) ולא מגומי,אך הרוב משתמש בחיצונית גומי.
שלשום גם הוספתי מגנים מבד מיוחד (תפירה מקומית )לבולמים ולקפיצים מאותה סיבה שהעלת,-ממליץ.
morankabesa
22-01-14, 20:23
אולי במקום סרטונים של גרמני שמדנר על קונדומים לציריות ,
תשים לנו איזה סרטון של המפלצת דוהרת ?!...
ילדים שובבים שכמותכם,אתם יודעים שאין מסלול מאושר לאימונים ,אז איך אפשר בכלל לסוע ולהתאמן? אפשר להתאמן רק במירוץ ,פעם ב... בכדי להיות מוכנים לאימון/מרוץ הבא...פעם ב...
יש לי רק תמונות סטילס מהסטודיו מהקסבה בשכם (אחלה סטודיו, אגב).
אפילו גם אם תרצו אי אפשר להעלות את התמונות של הסטודיו,מצטער.(בעיה באתר)
עידו לוריה
22-01-14, 20:57
הם לא כתבו על לסועה , כתבו במפורש " לדהור " או " קופצת " למה סתם להשמיץ :)
טוב אז שחרר סרט של הגרמושקות מסתובבות תוך כדי שהציריה עולה ויורדת :rolleyes:
עידו
אפילו לחרדונים יש שמורה, אולי הגיע הזמן לבקש/לדרוש שמורה עבור חובבי הספורט המוטורי
תיאורטית... כשאתה באוויר עם כל הגלגלים זה לא נחשב שימוש בדרך....
אסף.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
"שמורה" -זה לא נשמע טוב דני...:D
מצידי שיבנו מסלול בכלוב של האריות בספארי.
אסף אמר ,אסף יודע.
84032
84033
morankabesa
22-01-14, 21:50
אדושם ! זה עוד נוסע אחרי זה ?!
כמו שאמרתי קודם ,צולם על רקע כחול בסטודיו בקסבה בשכם,עטאללה הוסיף בפוטושופ תמונת רקע ונאג'ח שפך דלי חול לאוויר בזמן הצילום.
עידו לוריה
22-01-14, 22:08
"עטאללה גיב אל פרימוס "
קרעת אותי מצחוק .
עידו
טל, תחזור לסטודיו בשכם ותצטלם שוב עם הרקע הכחול רק שהפעם תדאג שעטאללה יצלם 25 פריימים בשניה ושנאג'ח יכין הרבה דליי חול :)
יוני
מה הבעייה לפברק סרטוני וידאו עם טכנולוגית הCGI המודרנית? אין מצב שהסרטונים שאתה לא מעלה הם אמיתיים.
שום דבר לא אמיתי.
רק עטאללה שרצה לקנות את הדבר הזה במזומן, במקום, בלי בדיקה, היה אמיתי....
עטאללה או ג'מילה?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
חנן גולומבק
24-01-14, 08:43
אולי תפסיקו לזיין תשכל ותעלו כבר את הסרטונים ??? בין כה וכו כולם כבר ראו אותם בפייס.............
שאלה
דילמה ולא יודע מה להחליט,בהזנחת האופציה של גלגל ספר שמתאים לקדימה אחורה,מה ההשלכות של מעבר בבאגי לצמיג 37 אחורי ו 35 קידמי לדעתכם?
כיום 35 אחורה קדימה,ולא,אני לא רוצה לעלות ל37 גם קדימה מבחינת עומסים על הפרונט ומיכלוליו.
אין בעיה להריץ גלגל 37 במקום ה 35 מאחור,יש מספיק אוויר וחוזק מנוע/מכלולים.
אני שואל יותר על גאומטריה והתנהגות דינמית של גלגל גדול יותר אחורה מקדימה בתצורה של באגי.(כמו שהיינו רצים עם הבאגים של פעם...).
בעבר עשיתי כמה נסיונות כאלה על כמה רכבים ומכיר די מקרוב את מידת הצמיג 37 אינץ , אני אתייחס בעיקר לנהיגה טכנית, דבר ראשון הייתי מעוניין לדעת מה היא מטרת השינוי, כלומר מה אתה רוצה להשיג שגורם לך לבחון את השינוי הזה?.
דבר שני, האם אתה מתכוון לשנות "סטאפ" לאחר השינוי הזה או שבכוונתך להשאיר אותו זהה ואז נוכל להתייחס לשינויים של מאפיינים דינאמים בהשוואה למצב הקיים?.
אם אתה מתייחס לנהיגה טכנית בסגנון של ראלי 4X4 ,אז אין קשר בין הבאגי הזו לסגנון הזה.ואם הייתי נאלץ לסגנון הזה לא הייתי עובר את ה 33 .
המטרה לשינוי היא הסיבה שה 35 מאחורה לא עומדים בעומס ותפרקים מהר.
לא ,אין כוונה לשנות סטאפ לאחר ההחלפה.
אני חושב שאני מבין את המשמעות של צמיג גבוה לעומת צמיג נמוך,לטוב ולרע.
השאלה שלי - מה המשמעות ההתנהגותית להבדלי גדלים בין האחורי לקידמי לרכב בסגנון הזה ?
לדעתי שינויים בלחצי האוויר או בעומס המותר של הצמיג יעשו את העבודה בלי לשנות מידה ולהסתבך.
אסף.
אני על BF mud t\a ,שיניתי כל פעם לחץ אוויר ,זה אומנם משפיע על התנהגות הרכב ,אבל הקוביות ממשיכות להתפרק,יותר או פחות, זניח.
100 ק"מ של שבילים עם אבנים ואין צמיגים אחוריים.
להחליף לצמיג ייעודי לסגנון כגון BF BAJA T/A עולה "שם" 3200 ש"ח ליחידה....
אבל יותר מעניין אותי למה אתה אומר להסתבך עם שינוי המידה של האחוריים בלבד ?
אם אין לך כוונה לשנות "סט אפ" יותר קל לשאר מה תיהיה ההשפעה, מה שבטוח שלא תוכל לקבל באמת תשובה על הדבר הזה, בדיוק בשאלות האלה שורת המהנדסים נעמדת בדום שתיקה ומחכה בקוצר רוח לשמוע את דברי הנהג מכיוון שישנם המון פרמטרים שלא ניתן לעמוד אותם, ואני כמובן מדבר על נהיגת שטח, לא כביש.
וגם עניין "הפיטבק" שאתה מעוניין לקבל בתור נהג מאוד משפיע.
כשאני מדבר על טכני אני גם מתייחס לסיבובים ב150 קמ"ש על ציר עם בולדרים כמו זה שרואים בסרטון שלך, לא יודע בכמה קמ"ש מדובר אבל אתה בהחלט מעוניין באיזון , איזון כולל. עם 4 גלגלים זהים כנראה שיהיה איזון טוב יותר , הכוונה שלי היא שכאשר אתה נכנס לסיבוב אתה יודע +- כיצד הרכב יגיב ולא כל פעם תגובה אחרת, אם אתייחס לרייזר גם אחרי תקופת הכרות הכלי הזה לעולם אינו צפוי, כל סיבוב הוא סוג של סימן שאלה.
בזמנו ניסיתי לברר את הסיבה שגללה המון ממתחרי מרוצי המסלולים ברכבי השטח הקלים בארהב מחליפים את הצמיגים האחוריים לצמיג זהה לקדמי, צר וקל יותר, הטענה אומרת שהמשקל הנמוך מרסן מעט את צלילות ה"אף" שיש להם, וזה בהחלט מתייחס אך ורק לרייזר כי ההסבר הגיוני התאורטי לעניין הזה אני אישית גם לא מבין, אבל ניסיתי וזה עובד.
בכל אופן לפי דעתי גלגל גדול יותר מאחור יגרום לזנב הרכב להיות פחות מדויק ביציאה מפניות ובבלימה לתוך פניות תקבל פחות "פיטבק" מהזנב.
לגבי גיהוץ שבילים בקו ישר אין לי דעה כיוון שכמו ברייזר יש המון גורמים,, צריך לבדוק את זה, עניין של ניסוי ותהייה, אני מניח שתוכל לקבל תשובה טובה לעניין הזה ממשהו כמו עידו כהן שבטח כבר יודע איך מרגיש קלאס 1 גם עם כדורי סנוקר במקום גלגלים מרוב ניסויים בסגנון הזה.
לחץ אוויר זה פתרון שהייתי מוותר עליו מכיוון שהוא משפיע באופן אגרסיבי מידי , ברכב כמו זה אין עניין של להוריד 10 PSI כדי לשמור על צמיג אלה רצון לקבל תגובה אופטימלית,
לגבי הצמיגים, אישית אני לא אוהב את הצמיג הזה למהירויות בדיוק בגלל הסיבה שכתבת, הקוביות מתפרקות ממנו .
שוב..., ברייזרים משתמשים בחנקן לצמיגים, זה מוריד את הטמפרטורה ואין הבדלים גדולים כלכך בין עמידה לאחרי נסיעה בהשוואה לאוויר רגיל.
אולי זה פתרון זמני, אצלך יש הרבה אוויר.
מה עם צמיגי טויו כמו אלה של רובי גורדון , האם הם גם יקרים כל כך?, הבנתי שיש יבואן אוהד ספורט מוטורי : ).
אתה מתאר בעיה של צמיג עם סוליה לא עמידה מספיק למה שאתה דורש ממנה, וזה מאד יכול להיות, הצמיג שלך אינו צמיג יעודי למרוצים. אבל זה עניין של צמיג, פרופיל, גיאומטריה וחומרים, מידת הצמיג היא גורם שולי אם בכלל בעמידות הצמיג.
יש כאמור כמה אלטרנטיבות שיכול להיות שיותר מתאימות לך בארץ - אחד זה טויו, שני זה גראבר SRL כמו שיש לי בג'יפ, אני יודע שהביאו לארץ כמה סטים במידה 35", לא יודע אם יש עדיין במלאי.
בכל מקרה זה לא שיקול בהחלטה על גודל הצמיג.
אין בארץ כלום במידות האלה בצמיגים המדוברים.(35/12.5/17).
הרי אנחנו מניאקים שמחפשים לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.-
צמיג BF KM2 37 (סטנדרטי לג'יפים) שגם רצים איתו במרוצים בחו"ל בשטחים דומים לשלנו שוקל פחות מטויו 35, וכמו ג'נרל 35 (האדום)...
עם צמיג 37 יש 5% יותר סוליה ופחות מומנט של המנוע עליה... שכיום יש מעט מדי מהראשון ויותר מדי מהשני.
יש יתרון גדול לגודל הצמיג "באכילת" הפרעות בדרך,מצד שני נחיתות בסיבובים...
תום התחיל לדבר על איזון ותחושות נהג וזה מה שמעניין אותי בכל הסיפור הזה לפני שאני קונה שני צמיגים כאלה לנסיון.
תום אתה מתאר מצב של הפחתת משקל לא מוקפץ ביחס למוקפץ,זה כמובן תורם לריסון "הזוגייה" שהרכב מקבל מהמתלה האחורי "לצלילות אף" ,חשוב מאוד.
בלבול מח
טל תודה על השיתוף . מרתק .
מענין לא פחות מהתכנון , ללמוד
מהחיים עם כלי נתון .
תחזוקה שוטפת ומה יש/אין בשוק המקומי .
אם אפשר , למה אתה לא עולה ל 37״ גם קדימה ? לפחות לנסיון ?
Sent from my iPhone using Tapatalk
תודה בז,אני שמח שהשטויות שלי מעניינות מישהו.
קודם כל, זה שלא נמצא עכשיו בשוק לא אומר שבעתיד הקרוב זה לא יימצא,אני מאמין שזה מחסור זמני למידות האלה וייפתר בקרוב ע"י היבואנים (ככה הבנתי לפחות).
לגבי 37 קדימה,לדעתי החסרונות גוברים על הייתרונות בתצורה הזו של באגי עם יחס משקל אחורי , הנעה אחורית.
קודם כל אני לא מרגיש בעיה של התמודדות הפרונט עם באמפים והתמודדות גובה הצמיגים לעיוותים גם בפניה,נהפוך הוא ,אני מרוצה מאוד מהתוצאה,מפה כל שינוי לכיוון מסויים יהרוס תכונה לכיוון אחר.
תוסיף מישקל למתלה ע"י גלגל גדול יותר תקבל אמנם התמודדות תאורטית טובה יותר עם הפרעות במסלול ,אך מצד שני את המשקל הלא מוקפץ של המתלה עם הגלגל הכבד יותר תרגיש יופי יופי בהפרעות הגדולות התנודתיות.
התוספת של המשקל שמסתובב במהירות יקשה יותר על שינויי היגוי מהירים מעצם כח ההתמדה שלו .צנטרפוגלי.
ייוצרו שינויים בגאומטריה של המתלה ,למשל scub radius ייקטן או אולי יתהפך אפילו (לא בדקתי) ,דבר לא רצוי עם הפידבק הנוכחי של ההגה וכו'...
כוחות הצד על האפרייט ומערכת ההיגוי עצומים ונמצאים כיום על הגבול עם צמיג 35 (עפ"י המלצת יצרן),הגדלת המידה ל 37 תעצים את הכוחות הללו.
בקיצור מגילה של למה לא מקדימה במקרה הזה .
אני לא מרוכז כלכך ,אני מקווה שמיציתי פחות או יותר.
תשובה טובה ++
הבנתי למה לא .
לא הבנתי scub והשאר ברור .
ועדיין אה סימטריה :(
מבחן ... ותוצאה = מענין .
ושוב שאפו לך ולרוק סוליד על היצירה .
Sent from my iPhone using Tapatalk
scrub radius ו scrub בכלל - יש המון חומר ברשת .
לגבי האסימטריות ,הרכב הזה נולד אסימטרי בכוונה תחילה מבחינת מישקלים,אולי השינוי יאזן אותו יותר במישורים אחרים ?:confused:
הצמיגים האחוריים הוחלפו,בקרוב מבחן התוצאה.
84553
84554
84555
להלן התוצאות :
חפרן !!!,איך לא עשית את זה קודם ?
אנחנו מבקשים לקבל דו"ח תוצאות מסודר בפורמט של רצף תמונות נעות. עם סאונד.
כשאהיה שוב בסטודיו בשכם , אני מבטיח להעלות פורמט ברצף, למרות שקשה להעביר דו"ח התנהגות/תחושות נהג/פידבק ,דרך תמונות.
"התזה" של גלגל גדול יותר בצד הכבד יותר הוכיחה את עצמה במקרה הספציפי הזה ביג טיים,כמעט בכל האספקטים.
אני היחיד שלא מצליח לראות הבדל בין הגלגלים??
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
אוי מי דדה בחיי ספתא מיזולדה,לא אותו דבר.
:)
Sent from my iPhone using Tapatalk
סוף פרוייקט בהמשכים.
תודה לצלמים
87873 87874 87875 8787687877 87878 87879 8788087881 87882 87883 8788487885 87886 87887
http://img.tapatalk.com/d/14/06/03/4yhuze8u.jpg
GodsFather
03-06-14, 12:19
ואיך היה ?
יש וידאו ?
כן נו.. אני מאלה...
סיום מושלם לשרשור בנייה מדהים.
טל, הרמת את הרף של בניית מכוניות מרוץ בישראל. יבואו אינשאללה אלו שירימו אותו יותר גבוה, אבל נכון להיום, זה הרכב הכי בן-זונה שנבנה בישראל. שאפו!
ואיך היה ?
יש וידאו ?
כן נו.. אני מאלה...
ת'אמת היה מוזר,לברוח מהר כאילו מישהו רודף אחריך ,וזה לא משטרה או מג"ב.
הוידאו יצא קקה,רואים כמעט כלום,אבל היו הרבה שצילמו מהצד,צריך לחפש בפייסבוק יימח שמו והוואטסאפ למינהם.
נמרוד, לקרוא את המילים האלה מאדם ברמתך זה לא עניין של מה בכך,תודה,אך התהליך לא היה קל(ועדיין ממשיך...) ודרש המון מאמצים מחשבתיים וכלכליים כבדים מנשוא.
ואינשאללה שתהיה ליגה של עשרות כלים ציבעוניים עם רף שהולך ועולה משנה לשנה,אמן.
ברכות על טבילת אש ראשונה ומוצלחת, מקווה שאכלת אותה ונדבקת בחיידק המרוצים.
מהצד היה מאוד מרשים, חג שמח.
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
רוצה להצטרף למחמאות, מהצד גם הרכב וגם הנהיגה היו יפים מאד ואפילו יותר מזה כשמדובר בפעם ראשונה. הצליל של המנוע עם השריקה מהגיר (נראה לי) נשמע כמו רעם מתגלגל...
אגב בסלד נמוך - בינוני היה נשמע שיש בעיה בניהול המנוע - הצתה או אספקת דלק. היה משהו כזה?
המון בהצלחה בהמשך,
רני
הצליל של המנוע עם השריקה מהגיר (נראה לי) נשמע כמו רעם מתגלגל...
אגב בסלד נמוך - בינוני היה נשמע שיש בעיה בניהול המנוע - הצתה או אספקת דלק. היה משהו כזה?
המון בהצלחה בהמשך,
רני
תודה תום ורני,אכן השריקה היא מהגיר,שריקה טיבעית של הגירים האלה .
לגבי בעיית אספקת הדלק לא טעית,אני מאשים רק את עצמי שהגעתי למרוץ עם משאבה דפוקה מהיום הראשון שלה,משכתי את הבעיה המון זמן עם כל מיני אילתורים שלא צלחו,ברגע שחום הסביבה עולה מעל 30 מעלות המשאבה היתה נופלת בלחץ ומחרבשת את המנוע,בבוקר מוקדם כשעדיין קריר הכל היה בסדר,בצהריים לפני ההזנקה החלו הבעיות שוב להופיע,אני וחבריי התחלנו לנקז דלק לתוך בקבוקים בכדי לנסות לקרר את המשאבה ומיד לצאת להזנקה,זה לא צלח מפאת החום הכבד והגענו עם מנוע מקרטע שניות ספורות לפני ההזנקה,לכל אורך המרוץ סבלנו אני ויוסי מהבעיה,דבר שעלה לנו בהרבה מאוד שניות יקרות בייחוד באחד הסיבובים הטריקיים ימינה לפני הנחל שבו פיספסנו את הפנייה עצרנו והמנוע כבה וסרב להניע,תוסיף לזה בורג שהשתחרר מזרוע מוט המייצב, דבר שהקשה מאוד על תכנון ושמירת קווים בייחוד בסיבובים,GPS שהחליט להתאבד,אבק נוראי,בקיצור תרוצים מפה ועד הירח,כולם נהגים טובים ,אחרת הם לא היו עושים את מה שהם עושים,הפעם אלת המזל שמה אותנו במקום שני,מה זה אומר ? כלום וחצי כל עוד הספורט הזה לא יהפך למקצועני באמת.
ולשמיל היקר ,תודה.
מרשים ביותר.
יש שם כמה תמונות שיכולות להיות לוח שנה :)
כל הכבוד!
boaz avrahami
04-06-14, 10:47
בהחלט מרשים!
JEEP GC ZJ V8 98 IR 3.5
HONDA TRX300ex
http://img.tapatalk.com/d/14/06/07/yjupure8.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/06/07/5amygetu.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/06/07/mupujy7a.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/06/07/e5u6erah.jpg
היה תענוג לראות את הכלי בפעולה !
נשלח מה iPhone שלי ע"י Tapatalk
טל- הישג מדהים! עקפת את עידו ואת יוני. האם זו בשלות של הצוות? האם שיפורים חדשים ברכב? האם גם וגם? אותי זה מעניין אז אם בא לך, שתף אותנו בדף המקורי של הצרעה. אותי זה בטוח יעניין ואני די משוכנע שיהיו עוד כמה שגם אותם.
חג עצמאות שמח!
אז לבקשת יונתן אני חוזר לספר סיפורים לאחר פגרה של כמה שנים בשרשור הבניה הנ"ל.
מאחר שאפשר להתאמן, אנו והרכב, כמו שצריך רק במרוצים, וכולנו יודעים שאין פה בינתיים הרבה מהם ,לוקח המון זמן להבין את הדינמיקה של המכונה בכדי לקחת החלטות על שינויים כאלה ואחרים בהתאמתה לסוג המסלול, כל פעם לומדים ומבינים דברים חדשים ,לפעמים פוגעים ולפעמים לא, לדקדקנים שביננו זהו אוסף של פשרות אין סופי שלפעמים קשה להכיל אותו . היה חשוב לנו בתכנון הרכב ליצר מכונה שתדע לטפל בכל מיני סוגי מסלולים ,החל מצאלים וללא כוונה מפורשת שבילי היערות המפותלים וההדוקים של ראלי יוון ,הזמן והארועים רומזים לי שאיך שהוא הצלחנו .
לא בצענו שיפורים ברכב לפני ראלי צאלים ,כיילתי בולמים/קפיצים לפי הבנתי וניסיוני הדל,כמו כן רציתי לבדוק את סט הגלגלים "35 MT/R קוולר החדשים לפני ההשתתפות בראלי יוון השנה, מה שכנראה תרם לא מעט ליחס משקל מוקפץ/לא מוקפץ טוב יותר לתנאים שהיו במסלול.
המהירות הממוצעת שלנו במרוץ היתה בין 90 ל 100 קמ"ש ,לפי מרוצים שעברו ,שמתי לב שזו המהירות הממוצעת שהכי טוב למכונה ולנו בה.
בצאלים הקודם הלכה לנו משאבת הגה על ההתחלה ובשלב כלשהו עידו, קיד והזיבר החדש עקפו אותנו לפני שפרשנו מהמרוץ, הפעם אני לא יודע מה קרה להם, אני יודע שהם היו יכולים יותר מהר מזה. גם אייל לביא ואלעד פרשו על ההתחלה בעקבות תקלה כלשהי , ירון ויואב נעצרו והמשיכו , גם לנו היו בעיות של אספקת דלק עקב פילטר מיקרוני סתום ,אבל בגדול נשאר לנו מסלול דיי פתוח ללא אבק .
לגבי יוני ,אין לי מילים ,הבנאדם הזה מכונת מלחמה, אני לא מצליח להבין איך אפשר למשוך ככה כידון ומצערת 140 ק"מ של באמפים בזמן כזה , אגב ,למרות שלנו היתה ההקפה המהירה מכולם, אם תקזז את הזמן תדלוק של יוני אז ייתכן שהוא הראשון באוברול בכמה שניות לפנינו.
בכדי להבין את האינטנסיביות של המרוץ הנ"ל העליתי ליוטיוב שלושה סרטונים של הקפה וחצי ברצף - חלק 1 2 ו 3 . להנאתכם.
https://www.youtube.com/watch?v=rrZBBzAMmo0&t=856s
https://www.youtube.com/watch?v=KpFRojcuH70
https://www.youtube.com/watch?v=JyQakeJszE8&t=1044s
הרכב כבר מפורק וההכנות לראלי יוון בעיצומן .
וכמובן , חג עצמאות שמח.
בפעם המי יודע כמה... כל הכבוד!
אפילו שלפעמים נדמה שאנחנו מאבדים עניין, זה תמיד תופס מחדש בשניה, הסרטונים (והתמונות) מצליחים להראות חלק מהטירוף, אז באמת כל הכבוד.
מתי יוון?
אסף.
עזבו כבוד , יוון מתחיל ב 1 ליוני ,נדמה לי שסה"כ 950 ק"מ בשלושה ימים, הפעם תהיה לנו שם נציגות כבדה מאוד של 11 צוותים. רז והילל גם ברשימה, מישהו צריך גם הפעם לחזור לארץ עם גביע האוברול .
(אני אשתדל לחזור כמו פעם שעברה בחתיכה כתומה אחת ,זה מספיק לי.)
מדהים.
טל, אם אתם צריכים אנשי צוות ביוון, אני פנוי. :)
בשמחה ,אפשר גם סתם לבוא לרוץ מנ״צ לנ״צ תוך כדי טיול באיזור הררי מדהים ביופיו,להעביר חויות עם החברה במלון בסוף כל יום ,ובכלל להנות מחוויית ראלי בינלאומי בסדר גודל קטן .
boaz avrahami
02-05-17, 07:04
טל, יופי של סרטים.
אני לא בטוח שבפלייסטיישן הייתי נוהג כל כך מהר.
מדהים כמה יכולות צילום יש מהקוקפיט ומרחפנים ועדיין שקל לא זורם לצילום ולעריכה לנניח ערוץ 5.
בלי סיפור טוב וחשיפה לא יצא מזה כלום
בועז צודק. יחסי ציבור זה לא משהו שבא לבד.
תקציב מינימלי של 5,000 שקלים למרוץ כמו צאלים יכול לשכור כתב פרילנס מקצועי (כמו דרור) וצלם ספורט מוטורי שיצלמו, יכתבו וישלחו חומר חופשי לכל המדיות בארץ. אם זה היה קורה הייתם יודעים וקוראים על המרוץ בכל אתר חדשות בעברית. אין עורך שלא יפרסם בשמחה חומר טוב, צבעוני וחינם.
רז והילל משקיעים יותר מזה, כולל משרד יחסי ציבור קבוע שמלווה אותם, ולכן אתם קוראים עליהם, לכן יש להם ספונסרים מרוצים. לא רק בגלל מה שהם עושים, אלא כי הם דואגים שאתם תדעו מה הם עושים.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
אני לא שם ולא כל כך רוצה להיות שם ,אני חובבן ,ביישן ופחדן .
5000 שקל שילכו חצי על צמיגים ודלק וחצי לשיעורים פרטיים לבנות .
הוא התכוון לכל המתחרים יחד.
אבל זה דיון אחר, לא זה.
אסף.
boaz avrahami
02-05-17, 14:11
להשקפתי זה עניין של ההפקה/ התאחדות.
בכל ענף ספורט מי שדואג ליחצן זו המנהלת. גם בעולם- עד כדי מכירת זכויות שידור במצב המיטבי.
ויש בזה הרבה הגיון.
מתוך הסיפור הכללי כל מתחרה שרוצה למנף את עצמו בחסויות צריך לבנות לעצמו קהל אוהדים ופרסום
הרכב כבר מפורק וההכנות לראלי יוון בעיצומן .
טל, אתה יכול קצת לפרט מה כוללות ההכנות הללו?
איזה טיפולים ותיקונים למשל אתה עושה לקראת יוון ובהתחשב בכך שרק סיימת מירוץ יחסית תובעני מהאוטו?
מה כולל הפירוק של האוטו לקראת השליחה שלו?
איך אתה נערך מבחינת הסיוע הטכני מהארץ (חלקים וכלים) ועל מה אתה בונה שיהיה ביוון?
קצת על המערך הלוגיסטי (שליחת הרכב, ביורוקרטיה, רכב סיוע מקומי, אנשי צוות וכד').
זה מעניין וזה נראה לי יותר רלוונטי לשרשור הזה מכל דיוני מצב ה(אין) ספורט מוטורי בארץ.
וואלה ,אתה גורם לי לספר סיפור ארוך ,ובהתחשב בכך שפרקתי בקבוק יין אדום ,אבל זורק , בליווי של מנת פרוטאינים כבדה , אני אנסה להיות ממוקד.
ההכנות כוללות פירוק משני של הרכב ובדיקה ויזואלית, כולל מישוש של מכלולים "שמועדים לפורענות", גיליתי גומיה פנימית של אחד ה C.V'ים קרועה, וזה לא סתם ככה להחליף, צריך להתחיל לפרק גומיות ("גרמושקות") חיצוניות בכדי להגיע לפנימיות ,לשם החלפה אתה צריך להתמודד עם משקלים ופוזות ששוברות לך את הגב השבור כבר 30 שנה ,אתה מוצא את עצמך משמיד מגבות וסדינים שאשתך לא סובלת כי הגריז הזה ,כחצי ק"ג לכל צד הוא גריז שחור כלבת ,שנדבק לכל מקום וצובע אפילו סילקון.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170502/72397e9d56857a881dc8a6eab39f5804.jpg
קשה לי לפרט את כל מה שמקבל טיפול, צריך לצאת מנקודת הנחה שכל דבר הכי קטן ,הוא הוא זה שינקנק אותך באמצע סטייג', מרפי מקדיש הרבה שעות נוספות בספורט המוטורי ... אני אתן פירוט לדוגמא אחת, החלפתי אלטרנטור, כי בצאלים נדלקה לנו פעם אחת לכמה שניות נורת אזהרה על ירידת מתח מצברים מתחת ל 12.5V ,לקחתי את האלטרנטור לבדיקה ,בבדיקת עומס חשמלית הכל היה תקין ,אך מבחינת מיסבים היה רעש מציק, האבק והחול כנראה עושים את שלהם ,באותו לילה מרפי בא לי בחלום ,והנבלה לחש לי באוזן שזה לא אומר שהבעיה מהאלטרנטור, צריך גם לעבור על כל צמת החשמל ולבדוק חיבורים רופפים, ממסרים,צרכנים מעמיסים וכו' ...-כלבת.
מיסבי היגוי חדשים הוזמנו ומחכים לרגע שהרכב יחזור להיות על גלגלים, אחליף אותם ואכוון TOE IN מחדש. יש עוד הרבה דוגמאות לטיפול., כמו הידוק ולוקטייט לברגים ,כל מה שנראה "בסדר" כמו צנרות מים צריך תשומת לב והחלפה במידה ש...
מבחינת כיול הרכב למרוץ-
מוט מייצב הוחלף לקשיח ,מכויל למצב הקשיח ביותר , -המסלולים של יוון דורשים מהבאגי המון OVERSTEER בכדי "לקחת" סיבובים הדוקים, כמו כן המתלה האחורי מקבל מתיחה בכדי להעלות עוד קצת את מרכז הגלגול האחורי בכדי לייצר עוד קצת ציר גלגול מוטה קדימה ,בנוסף גם לקבל עזרה בהעברות משקל לטובת ציר ההיגוי, הקפיצים מוחלפים לקבוע גבוה יותר בכדי לקבל תגובות מהירות יותר לפקודת היגוי ולא גלגול רכב כמו של שיכור אירי בחג המולד שמתאים יותר למסלולים באמפיים כדוגמת צאלים.
החלפות שמנים ופילטרים, בדיקת חופשים, מחברים חשמליים ועוד...
בשילוח כל חלקי החילוף והכלים אמורים להיות על הבאגי ,כמו כן עוד 4 גלגלים ספר...
חלקי החילוף הקריטיים הם אלטרנטור ,משאבת דלק ,C.V ים ,גומיות C.V,שמנים, גריזים,צנרות שמן ומים,משאבת הגה, מסבי היגוי ומתלים ,חלקי חשמל ,ברגים ועוד. מבחינת כלים ,כל מה שאפשר ויהיה לו מקום בבאגי.
הבאגי צריכה לעלות בנסיעה לאוניה בנמל חיפה כשכל הציוד עליה, בירוקרטיה ....היא בירוקרטיה ,כלבת, פה וגם ביוון.
רכב סיוע, יוסי ארנון וניצן הנווט ייקחו בסלוניקי ויסעו איתו לפלורינה(בסיס הראלי) ,אני והחברים האחרים נגיע יום קודם לאתונה בכדי "לשחרר" את הרכבים מהנמל ,להעלות אותם על מובילים מקומיים ,והיידה לכיוון פלורינה.
בגללך עבר לי הסוטול, אתה חייב לי בקבוק יין.
בגללך עבר לי הסוטול, אתה חייב לי בקבוק יין.
כשתחזור עם גביע.
ובהתחשב בהכנות, ונראה שאתה יודע מה אתה עושה, איזה יין ירצה אדוני?
שמח שהפורום הזה מתעורר. הלוואי ויהיו עוד כמה כמוך.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
עידו לוריה
02-05-17, 17:13
טל כל מה שאתה מתאר , לי נשמע כמו תענוג . . . תענוג יקר אבל עדיין תענוג .
מקנא [emoji2]
עידו
אולי כתבת ופיספסתי... מתי זה יוון?
אסף.
יוון מתחיל ב 1 ליוני ,נדמה לי שסה"כ 950 ק"מ בשלושה ימים, הפעם תהיה לנו שם נציגות כבדה מאוד של 11 צוותים. רז והילל גם ברשימה, מישהו צריך גם הפעם לחזור לארץ עם גביע האוברול .
(אני אשתדל לחזור כמו פעם שעברה בחתיכה כתומה אחת ,זה מספיק לי.)
סוף עמוד קודם
הפוסט הארוך האחרון שלך טל מזכיר לי את המתכון ל"עוף בוויסקי" :rolleyes:
הפוסט הארוך האחרון שלך טל מזכיר לי את המתכון ל"עוף בוויסקי" :rolleyes:
כנראה שאני כותב פה רק כשאני "שמח" ,אז הערב אני שמח ,כי רוקדת אצלי בחצר כיתה יב 4, של ביתי הבכורה, נהנית מהחופש האולטימטיבי של אחרי הבגרויות ולפני עול הצבא והחיים.
לענייננו..
הצלם היווני שולח לי טיזרים קצרצרים מידי פעם לפני הסרטון המלא של ראלי יוון 2017 ואני מעלה אותם ליוטיוב,אם למישהו יוצא לטייל באזורים הללו ורואה סימני קשתות בגובה מטר וחצי של צמיגים על דופן ההר בסיבובים הדוקים ,שידע שאנחנו חתומים עליהם.
אז לפני שאני הולך לגנוב לילדים עוד בירה (לאלה שלא נוהגים ) הנה קישור -
https://www.youtube.com/watch?v=WTiY2NcmPxc&feature=youtu.be
תכל'ס אני אוהב יותר סרטונים ב slow motion עם מוזיקה קלאסית ,שבה אפשר לראות דינמיקה של כלי רכב לפרטי פרטים ,ונוף כמובן.-יש בזה יותר עוצמה מאשר כוחנות של מנוע ומוזיקה אמריקאית.
לא נורא
בבקשה ,שאלות, טענות ומענות טכניות ,פה.
בהחלט יפה.
ד"ש לבנות. איך שהזמן רץ!
כשתחזור עם גביע.
ובהתחשב בהכנות, ונראה שאתה יודע מה אתה עושה, איזה יין ירצה אדוני?
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
האם הבקבוק ששלחתי הגיע ליעדו דרך הילדודס של י"ב 4?
אם לא, היום יום חמישי. ואפשר לעשות איזה שיפטינג קטן לטובת העניין אם בועז ונמרוד יתחילו להתייחס למה שהם מקבלים ממני כל שבוע בהודעה.
בכל זאת, הבטחות צריך לקיים.
הנסיעה עליך, היין עלי.
אתה בעניין?
מנמרוד ובועז כבר התייאשתי...
האם הבקבוק ששלחתי הגיע ליעדו דרך הילדודס של י"ב 4?
אם לא, היום יום חמישי. ואפשר לעשות איזה שיפטינג קטן לטובת העניין אם בועז ונמרוד יתחילו להתייחס למה שהם מקבלים ממני כל שבוע בהודעה.
בכל זאת, הבטחות צריך לקיים.
הנסיעה עליך, היין עלי.
אתה בעניין?
מנמרוד ובועז כבר התייאשתי...
מבדיקה שעשיתי לא הצלחתי לזהות איזה מכל הבקבוקים הוא שלך...., בטח גם מעשנים...ילדים קקות .
חמישי הבא מסתדר יותר.
boaz avrahami
22-06-17, 17:07
תעשה משהו קרוב.
אבולוציה, הדור הבא בפתחה של דלת.
127002
אתה לא יכול להסתפק בתמונה אחת.
אני דווקא יכול.
סבלנות, כשיהיה לי זמן להתפנות לתמונות ,שאלות ותשובות ,אני אעשה זאת בנחת ורצינות .
לגבי רצינות אני לא סגור ,אבל אשתדל.
4X4?........................
4X4?........................או רק הנע קידמי [emoji39]
כן, 4X4 ,קטן יחסית וחזק מאוד.
כשיהיו לי דברים לספר שיעמדו במבחן המציאות ולא בגדר סיפורים, אספר ואעלה הכל לכאן.
130611
חזק מאוד, יחסית.
פרטים בהמשך.
טל, מתי ההמשך?
שמת טיזר גדול מדי - שחרר פרטים
היי אלעד, כשאהיה בפוקוס אפתח שרשור חדש.
בנתיים תחשוב על דמוי x3 , קצת יותר רחב וקצת יותר ארוך, גלגל 35 .יחס הספק /משקל- 1 ל 2.
היי אלעד, כשאהיה בפוקוס אפתח שרשור חדש.
בנתיים תחשוב על דמוי x3 , קצת יותר רחב וקצת יותר ארוך, גלגל 35 .יחס הספק /משקל- 1 ל 2.
מחכה לעידכונים בקוצר רוח 💪
גם אני מחכה בקוצר רוח למספר מועט של חלקים קריטיים , כשכל המכלולים יהיו לנו פיזית ביד, נבדוק שהכול תואם בדיוק למודלים הממוחשבים ,נסגור סופית את התכנון ויהיה אפשר לספר סיפורים עם תמונות. עד אז הכול דמיוני, ואני ידוע בתור אחד שמספר סיפורים לגמרי דמיוניים או לגמרי מציאותיים -אין לי באמצע.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.