צפייה בגרסה מלאה : שאלה על פגוש כננת
מה התפקיד של הברזל דמוי קרן קרנף (זה הדימוי הראשון שעלה לי) שמרותך לפעמים על הפגוש? (כמו ברכב של יניב גולן לדוגמה)
זה לא ברור???
http://img.photobucket.com/albums/v338/IGotADisneyJeep/DSCN1385.jpg
וזה נקרא STINGER משום מה.
הסיבה הרשמית היא למנוע התהפכות קדימה בירידות תלולות.
הלא רשמית היא כי מישהו חושב שזה קרבי ויפה.
http://i199.photobucket.com/albums/aa304/Motorvated/IMG_7105.jpg
http://i62.photobucket.com/albums/h112/old15bravo/IMG_6711.jpg
סופת המדבר
24-10-12, 15:48
יש אומרים גם שאתה מול מדרגה
והיא בגובה של הפנסים שלך בערך
אז הקשת הזאת אמורה ''לגרור'' אותך למעלה ככל שאתה מתקרב אליה שלא תתנגש במדרגה עם הטמבון
אבל את הקטע של הירידה לא חשבתי ולא ידעתי ... יפה
לדעתי בירידה ארוכה זה לא יעזור כלכך אלה אם אתה בסוף הירידה ובסופה יש קרקע ''מפולסת'' פחות או יותר
כמו בתמונה
גם מזיז ענפים מהרדיאטור מן הסתם בשטח עם ענפים
זה כדי שאף פעם לא תמצא חניה.
בשביל לפרק להולכי רגל את הצורה..
בגלל זה זה לא חוקי כבר כמה שנים.
boaz avrahami
25-10-12, 00:51
בלי להיכנס לדיון הטכני, כדאי לחשוב במקרה תאונה חו״ח מה עלול לקרות.
מה יהיה ההבדל שעלול להיגרם לחייך לו פגעת בהולך רגל עם פגוש כזה לעומת פגוש אנרטי...
מה שהיה יכול להסתיים בפציעה יכול להפוך להרג.
מוותר, תודה.
בלי להיכנס לדיון הטכני, כדאי לחשוב במקרה תאונה חו״ח מה עלול לקרות.
מה יהיה ההבדל שעלול להיגרם לחייך לו פגעת בהולך רגל עם פגוש כזה לעומת פגוש אנרטי...
מה שהיה יכול להסתיים בפציעה יכול להפוך להרג.
מוותר, תודה.
חברים, עוד פעם אתם עם הפראנויות
לתשומת ליבכם, הפטנט די נפוץ בארהב ואני מזמין אותכם למצוא סטטיסטיקה של הולכי רגל הרוגים-פצועים בגלל הפגוש הנ'ל.
כמובן שאין סטטיסטיקה כזאת....בגלל שאין הרוגים-פצועים.
אז כול הפחדים שלכם לא מבוססים בעובדות אלא בדעות.
מישהוא רוצה להתווכח שהדבר הזה יעשה יותר נזק מפגוש סטנדרטי של סופה?
האמת שאני לא חסיד ומאמין שבגוש ברכב שטח צריך להיות כמה שיותר קצר (קרוב לגלגל) אבל לפסול מוצר בגלל פראנויות....מה לגבי כננת? מה יקרה שתכנס בהולך רגל?
אולי צריך להוציא אותם מחוץ לחוק?ממה לגבי רכבים משנות ה70-80? אולי צריך להוציא חוק שחייבים לעטוף את הבגושים בכריות נוצות אווז משובחות תוצרת הונגריה?
boaz avrahami
25-10-12, 06:01
ג׳ו, אתה צודק בהחלט...
מדובר בפגוש מהביטיחותיים שיש להולכי רגל.
אני עדיין מעדיף בשכונה שלי פגושים אנרטיים.
אגב, שים לב למבחני בטיחות שעורכים לכלי רכב.
יש שם ניקוד גם לפגיעה בהולכי רגל.
בעצם עזוב, מי בכלל עושה תאונות... סתם פרנויה...
לא הנקודה,
אתה פוסל מוצר כי תאורטית הוא פחות בטיחותי (לדעתך) ממוצר אחר,
וזאת דעה, במציאות אין כול הוכחות שהמוצר פגע באף אחד, וזה במקום שהם נפוצים, לא אסורים...אם באמת היה מסוכן אתה יכול להאמין שהחברות ביטוח היו דואגות לבעיה.
למרות זאת, כמה אנשים נידקרים יומית? ובכול זאת בכול בית יש מגירה מלאה בסכינים חדים....
הנקודה פשוטה, הבגוש לא מסוכן, הנהג מסוכן ולא משנה באיזה רכב ועם איזה בגוש.
ג'ו,
לדעתי אתה מפספס את הנקודה.
אין קשר בין עובדות לאשמה.
גם אם הפגוש הזה בעצם יותר בטיחותי ויפגע פחות בהולך רגל, ובנוסף מונע סרטן, ומציל את השרקשיק המצוי מהכחדה...
השאלה היא לא מה הנזק שתגרום אלא מה יהיה לרשויות להגיד על זה כשחו"ח יקרה משהו.
המשטרה תחגוג, העיתונות תחגוג וביהמ"ש יעשה אפטרפרטי על הראש שלך.
ג׳ו,
לא תראה סטטיסטיקה כי לא הפרידו סטטיסטיקה כזו..
זה עדיין לא עושה אותו בטיחותי יותר או שווה.
בתאונה, המגע הראשון של הגוף עם הרכב יקבע הרבה את ההמשך.
וכשהחלק הכי בולט ברכב נראה ויתנהג כמו איל-ניגוח בדיוק בגובה ראש של מישהו, התוצאה די ברורה, גם במהירות נמוכה.
פגושים רגילים, וגם מתכת מכתיבים נקודת פגיעה נמוכה בהרבה.
רוב פגושי הגננת לא ימנעו ממך להתגלגל על מכסה המנוע בעת תאונה, ובעצם כך להפחית משמעותית את הנזק.
ג׳ו,
לא תראה סטטיסטיקה כי לא הפרידו סטטיסטיקה כזו..
נכון, כי אין לזה שום משמעות.
לפני 3 שנים הבן של השכן (היה בן 28-לא ילד) החליט לחצות את הכביש-די סואן ב11 בלילה, ילדה בהונדה סיביק נכנסה בו והוא נהרג במקום.
זה לא משנה במה ניכנסים בך, גוף האדם לא נועד שיכנסו בו גם עם הונדה סיביק, לכן לבגוש המדובר אין כול משמעות במקרה של תאונה, התוצאה הסופית תהיה זהה גם בלעדיו.
מסקנות?
אל תנסו לחצות כביש סואן באמצע הלילה
הי לכולם,
שיערתי שהטמבון ימשוך את רוב תשומת הלב, ואכן לא טעיתי...
מהבדיקות שעשיתי הטמבונים הללו חוקיים לגמרי בארה"ב.
משרד התחבורה האמריקאי הוא הסמכות הטובה ביותר בכול הקשור לתקינות רכבים והתקן שלו DOT הוא גם מהמפורסמים בעולם.
אחת הסיבות שקניתי את הטמבון הזה נעוצה בעובדה שהוא מתפרק. ולכן, אפשרי ביותר שבזמן הקרוב, אני אפרק אותו וארכיב את המגן שוורים הרגיל שקניתי...
בכל מקרה, בכוונתי לקבל אישור בכתב לגבי תקינותו של הטמבון, ואני אשקיע בזה את כל הזמן שיידרש.
לאחר שאקבל את האישור , בכוונתי לפנות לרשויות הרלבנטיות ולבדוק את משמעות הסוגיה כאן בארץ.
דבר אחד בוודאות אני יכול לומר לכולם, שאני לא מתכוון ללכת ראש בראש עם אף רשות, אלא לעזור לרשויות לעזור לי,
זו הדרך וזו השיטה...
נכון, כי אין לזה שום משמעות.
לפני 3 שנים הבן של השכן (היה בן 28-לא ילד) החליט לחצות את הכביש-די סואן ב11 בלילה, ילדה בהונדה סיביק נכנסה בו והוא נהרג במקום.
זה לא משנה במה ניכנסים בך, גוף האדם לא נועד שיכנסו בו גם עם הונדה סיביק, לכן לבגוש המדובר אין כול משמעות במקרה של תאונה, התוצאה הסופית תהיה זהה גם בלעדיו.
מסקנות?
אל תנסו לחצות כביש סואן באמצע הלילה
הביקורת על קטלניות הפגושים הללו נוגעת למהירוית נמוכות, כאלה שפגושים "קונבנציונליים" מוציאים את הולך הרגל עם פגיעות מינימליות ובודאי בחיים.
boaz avrahami
25-10-12, 10:53
בתקן האמריקאי יש פירצה מובנית לרכבי שטח.
התקן שלהם מוגדר לרכבי נוסעים...
בכל מקרה, שכל ישר מספיק פה.
שלום לכולם.
שליש מההרוגים בכבישים בארץ ישראל הם הולכי רגל.
שליש מהולכי רגל שנדרסים - נהרגים.
פגוש עצמו לא הורג. הנזק המרבי שהוא יכול לגרום - שבירת עצמות של רגלי הולך הרגל. מה שהורג זה פגיעות בראש (כאשר מדובר ברכב רגיל, לא משאיות).
לכן לדעתי הפגוש הנ"ל מסוכן יותר מפגוש בלי הקרן
יניב, ברשותך כמה תיקונים
1.DOT לא מאשר כלום, יש להם תקנים למוצרים כמו פנסים וצמיגים. במקרה שאתה רואה מוצר(אחר) שמפרסם DOT APPROVED-זה שקר גס
2, אין כזה דבר כ"בגוש לא חוקי" לכן כול בגוש חוקי.
3.אין כזה דבר "ארה'ב" יש 50 מדינות, בא נגיד...שהממשלה הפדראלית תוציא חוק שהבגוש הנ'ל לא חוקי, זה לא מעניין אף אחד מהסיבה הפשוטה שהמדינות לא אוכפות חוקים פדראליים, יש להן חוקים משלהם. כדי שמדינה תוכל לאכוף חוק פדראלי הם חייבים לאמץ אותו, כלומר להעביר אותו בסאנט המקומי.
אני יודע שקשה להבין את זה, בניגוד לארה'ק, יש הרארכיה של סמכות וחוקים וטוב שכך.
יניב,
מזה מספר שנים יש איסור על התקנת מה שנקרא ״מגיני חזירים״, מהסיבה של סכנה להולכי רגל.
כך שהדיון הזה מראש לא ממש רלוונטי
ג׳ו,
יש לי נבוט בריא ביד, ואתה עומד לקבל ממנו מכה בריאה.
מה אתה בוחר, חזה / רגליים או ראש?
יניב,
מזה מספר שנים יש איסור על התקנת מה שנקרא ״מגיני חזירים״, מהסיבה של סכנה להולכי רגל.
כך שהדיון הזה מראש לא ממש רלוונטי
ג׳ו,
יש לי נבוט בריא ביד, ואתה עומד לקבל ממנו מכה בריאה.
מה אתה בוחר, חזה / רגליים או ראש?
ג'ו הי,
אני חייב להודות שהסטינגר נקנה במיוחד לטובת המפגש, פשוט לא יכולתי להתאפק...הוא הושאר על הרכב לטובת צילום הכתבה, ולמען האמת התלבטתי האם להשאירו, כיוון שידעתי שהוא יעורר המון שאלות.
אני חייב לציין כי מהבדיקות שעשיתי לא מצאתי תקן לגבי טמבון קידמי אולם נמצא תקן לגבי מגן חזירים. ולמען הרקורד, הסטינגר הוא לא מגן חזירים, הוא חלק אינטגרלי מהטמבון.
למרות זאת, ואף על פי כן, התכוונתי להוריד את הסטינגר כבר מזמן, ובזמן כתיבת שורות אלו הוא כבר פורק מהרכב, הן בשל החוסר רצון שלי לגרום נזק לאחרים והן מהבחינה שפשוט אין לו שימוש ביום יום.
היתרון של הטמבון הזה הוא שהוא מודולרי, והוא ניתן להרכבה ולפרוק, ולכן במידה ואני אצא לטיול מאתגר במיוחד בארץ או בחול, אזי שארכיב את בסטינגר בחזרה, בסך הכל מדובר בשמונה ברגים...
הוא דורון, ג'ו זה אני
ולדורון, אם אתה מנפנף נבוט אני עושה 180 בדיוק כמו שאני לא מסתובב בכביש, השאלה לא רלוולטית.. אבל אם שאלת, אם אני כן מסתובב בכביש כנראה שמגיע לי בראש, אולי ככה אלמד.
ג׳ו,
יש לי נבוט בריא ביד, ואתה עומד לקבל ממנו מכה בריאה.
מה אתה בוחר, חזה / רגליים או ראש?
צ.ל
האם מותר לי להחזיק נבוט?
בישראל - לא, כי כולם יוצאים מנקודת הנחה שאתה הולך לחבוט בבן אדם הראשון שיקרה על דרכך. אי אפשר לסמוך עליך, אתה חסר אחריות, אז נאסור על נבוטים בכלל וזהו.
באמריקה - כן. תחזיק נבוט. למי אכפת? אל תחבוט באנשים אחרים.
(אם תחבוט - בטעות או בכוונה - או אז המערכת תזמבר אותך)
לא נראה לי שהולך רגל ישרוד מפגש עם הסנטר הענק של סילברדו,או עם הטבעות גרירה שבולטות מהרכב ומחוברות ישר לשלדה (והאינסטינקט של לנסות לסטות מהולך רגל שקופץ לכביש יכול להביא את הטבעות האלה בול עליו)
"אבל זה בא ככה מהחברה,אז כנראה שזה בסדר"
בכל מקרה,בכמה מקומות בארץ יש ירידות כל כך תלולות שדורשות את הקוץ הזה? נראה לי שאפשר להסתדר בלעדיו
אגב,אם משתמשים בו מקדימה,למה אין כזה לפגוש האחורי? הרבה יותר נפוץ שעושים סלטה בעליה מאשר בירידה
יניב
האמת שאני לא רציתי להגיב לך בגלל הקנאה הירוקה-ובגלל שהרכב שלך לא רוצה לעשות לסופי הירוקה ג'יפון קטן
אך ברצינות-הפגוש שלך נראה מדהים-ראיתי במהלך חיי כאלה שניתן לשנות את מיקומם (ע"י ציר)לנסיעה בטוחה על הכביש)
בעבר לפני שנים רבות היה לי פגוש כזה ועליו היינו מניחים חזירי בר או איילים(שניצודו כחוק עם רישיון)
ג'ו-תפסיק לדבר על אווזים הונגריים זה מעורר בי רעב ורצון לבשל
אם משתמשים בו מקדימה,למה אין כזה לפגוש האחורי? הרבה יותר נפוץ שעושים סלטה בעליה מאשר בירידה
שמעת על דוד גוגל?
http://4wheelonline.com/Images/CategoryImages/SPDR-RearStingers.jpg
https://www.spydercustoms.com/Bumpers/8011_lg.jpg
http://i6.photobucket.com/albums/y223/EaglesSJ/P1030567-1.jpg
http://memimage.cardomain.com/ride_images/2/3438/4141/21094570008_large.jpg
http://www.hoyboyz.com/Quickstart/ImageLib/shop_rubicon2.jpg
מעולם לא בדקתי את העניין,ראיתי את הסטינגרים רק בכל מיני סרטוני מואב ולא נתקלתי בסרטון של רכב עם סטינגר אחורי.
יניב
האמת שאני לא רציתי להגיב לך בגלל הקנאה הירוקה-ובגלל שהרכב שלך לא רוצה לעשות לסופי הירוקה ג'יפון קטן
אך ברצינות-הפגוש שלך נראה מדהים-ראיתי במהלך חיי כאלה שניתן לשנות את מיקומם (ע"י ציר)לנסיעה בטוחה על הכביש)
בעבר לפני שנים רבות היה לי פגוש כזה ועליו היינו מניחים חזירי בר או איילים(שניצודו כחוק עם רישיון)
ג'ו-תפסיק לדבר על אווזים הונגריים זה מעורר בי רעב ורצון לבשל
היי יוסי,
ראשית קבל שוב את התנצלותי באשר לדור ההמשך...
לקח לי הרבה זמן והרבה מחשבה להחליט על איזה סט של טמבונים ומדרגות אני הולך. נראה לי שקיבלתי את ההחלטה הנכונה.
הפרט הדבר נכון לאור העובדה שהטמבון הוא מודולרי, ובזמן כתיבת שורות אלא כבור הותקן מגן שוורים רגיל על הטמבון.
אין ספק שהוא פחות יפה, אבל אין ספק שהוא יותר בטוח...
באשר לסטינגר האחורי, הוא פחות נפוץ מהקידמי כיוון שקל יותר לשלוט על הרכב כשאתה בעליה, וזאת בניגוד למצב בו אתה יורד מדרגה, ולכוח הכבידה יש השפעה משלו.
למרות זאת , לחברה הרציניים בחול יש גם סטינגר אחורי...
במקום להוריד תרכיב כזה באמצע
http://i1125.photobucket.com/albums/l593/tzagi1/sight.jpg
יהיה שיא השלמות
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.