צפייה בגרסה מלאה : הגיע זמן הזמן להתחיל לחשוב מה לשפר בגרנד 4.7 שנת 2008
מאיר רוטברג
24-10-12, 20:55
לפני זמן מה סיימתי תקופה של מעל עשר שנים עם הסופה. בצער רב ביותר ובליית ברירה הגב שלי אמר את דברו ונפרדנו מחבר נאמן.
מזה מספר חודשים אני שוקל מה לעשות.
כלקח מסדרת השיפורים של הסופה הפעם אין בכוונתי לערוך את השיפורים בתשלומים אלא הכל במכה אחת קראתי המון בפורומים בחול
הדעות והמגוון עצומים והאמת דיי הלכתי לאיבוד.
אשמח לקיים דיון פתוח בנושא.
הרכב חייב להשאר תקין ונוח לנסיעות יומיומיות וחוקי לחלוטין
" תקין ונוח לנסיעות יומיומיות וחוקי לחלוטין["
...במסגרת המיגבלות ................אפשר להוציא אויר מהצמיגים בכניסה לשטח....
זה נראה לי המקסימום.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2709-׳₪׳™׳¦-׳¨-׳’-׳™׳₪-׳”׳©׳*׳”-2012-׳¨׳*׳’׳׳¨-׳¨׳•׳‘׳™׳§׳•׳-׳׳©׳•׳₪׳¨-׳©׳-׳™׳*׳™׳‘-׳’׳•׳׳
אני חושה שהכי פשוט יהיה לדבר עם בעל הרכב ולהבין איך ומה, על מנת שגם הפרוייקט שלך יהיה חוקי
יואב
איזה מידע אתה מחפש? בטח יש לך כיוון מה אתה רוצה.
"חוקי לחלוטין" = צמיגים במידה המקורית ובלי הגבהה = אז מה נשאר לשפר?.... עוד מחזיק כוסות? בולמים צבעוניים?... כדי לטייל בשטח כמו שאתה אוהב (וכמו שהתרגלת) האוטו הזה זקוק לעוד אוויר מתחת לגחון ולגלגלים גדולים יותר כמו אוויר לנשימה.
מאיר רוטברג
26-10-12, 07:37
חוקי הכוונה שמחר בבוקר העוד שני אינץ בצמיגים יהיו ברישיון בלי קומבינה
אם תמצא דרך לאשר צמיגים גדולים יותר אשמח לדעת.
אין דרך כיוון שהמפעל מוציא רק עם שני גדלים, על ג׳נט 17 או 18 צמיגי 245 בחתך שונה. אז אין באוטודטה מידע אחר. במדינות מתוקנות כל אחד עושה מה בא לו אח״כ.
אם תחליט על מיגוני סף גם שתף, עוד לא שמתי ואני מתעניין.
תבדוק בקטלוג של Mopar מה אפשרי ומתאים לרכב.
תבדוק בקטלוג של Mopar מה אפשרי ומתאים לרכב.
אין בקטלוג כלום לגבי צמיגים חוץ ממה שכתבתי, עם הגבהה וספייסרים הכל הולך, אבל לא בחלם.
מה יש שם בקטלוג לגבי מתלים?
בכוונה אני לא כותב "הגבהה" כי העניין הסמנטי הזה חשוב יותר ממה שאתם חושבים.
אם אין שם כלום, אז כנראה ששיפור "חוקי" של WK בישראל יהיה קשה יותר מאשר ברנגלר למשל. אלה דברים שאני לפחות, הייתי בודק לעומק לפני שאני חושב בכלל לקנות רכב מסוים (אלא אם אין שום כוונה לשפר אותו).
יש הכל במופר,
פשוט צריך לדעת היכן לחפש.
http://www.jegs.com/i/Mopar-Performance/312/P5155383/10002/-1
http://allmoparparts.com/oemparts/P5155383
קיט מקורי 4" - מקט מופר : 2005-2007 P5155383'
P5155384 2008-2010
http://www.ebay.com/itm/Mopar-Performance-P5155384-4-Lift-Kit-/200783747997?pt=Other_Vehicle_Parts&vxp=mtr&hash=item2ebfa4db9d
וזה שזה MOPAR זה משנה משהו?
זה אומר שמדובר בחלק חילוף מקורי... כלומר של היצרן.
אסף.
אז?
לפי החוקים החכמים שלנו, להחליף סמל זה שינוי מבנה. גם אם זה סמל של אותו יצרן...
קיט 4" מושלם מקורי מהיצרן כבר יש לנו.
גם המחיר שלו כולל בולמים באופן מפתיע סביר ליצרני האפטר מרקט האחרים.
מה שנשאר זה למצוא דגם רישמי שג'יפ משווקים או שיווקו בעבר ( היה כזה WK פעם בשנת 2005 בשם MOAB) שמגיע עם צמיגים נורמלים, להשיג אישור מהיצרן שהצמיגים במידה המסויימת ההיא מתאימה לרכב, וקדימה מאיר.. פתחת שביל לעתיד של הרבה מהחברים כאן..
אם תצליח, שאפו.
http://www.allpar.com/photos/shows/moab/grand-cherokee.jpg
אגב. לגבי התמונה הקודמת מדובר בעוד דגם שיצא מ MOPAR בשם GRAND CANYON 2
דגם שהוצג בתערוכות, שווה בדיקה, אותו מפרט קיט 4" .
http://i64.photobucket.com/albums/h196/SIUZaviation/mopar-underground-jeep-grand-canyon.jpg
http://i64.photobucket.com/albums/h196/SIUZaviation/mopar-underground-jeep-grand-can-1.jpg
מאיר רוטברג
27-10-12, 17:05
כיוונים מעניינים רמי
חשוב בעניין הזה שמה שמאושר על ידי היצרן לא מעניין את משרד התחבורה לגבי רכב שיש לן יבואן רשמי. יש פירצה מסויימת לגבי כלים בייבוא אישי, אבל קל זה לא.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.