צפייה בגרסה מלאה : איך לאפס תקלות בWJ 2003 CRD?
עשיתי היום בדיקת תקלות עם המפתח והופיעו לי ארבע תקלות P0700 P0340 P0703 P1685. מי יכול להגיד מה זה השגיעות?
ולאחר ההנעת המנוע שמתי לב שהנורה של CHEKE ANGIND הכתומה דולקת
איך לאפס אותן?
צריך את זה דחוף תודה!
רוסלן
P700
EGS Transmission Faults
Shift Solenoid A Electrical
Shift Solenoid B Electrical
Shift Solenoid C Electrical
Torque Converter Clutch Electrical
Pressure Control Solenoid Electrical
Pressure Control Solenoid B Electrical
Transmission Control System Electrical
P0703
Brake Switch Signal Plausibility
Brake Switch Signal Plausibility After Initialization
P0340
CMP Signal Frequency Too High
IAT Failure
IAT Dynamically Implausible
CMP Signal Static Defect
P1685
SKIM Write Access to Secret Key in EEPROM Bad
SKIM Read Access to Secret Key in EEPROM RAM Mirror Bad
SKIM Timed Out During Communication
SKIM Received Invalid Key Code
בעברית לא תקנית: ייתכן ויש לך בעיה בסנסורים של הגיר (0700), באור ברקס (0703), באימובילייזר של המפתח (1685) ולקינוח ביוניט מצב קרנק המוכר והחביב (0340). אבל בעולם המאגיה השחורה של מחשבי הרכב, גם ייתכן ולא...
החדשות הטובות הן שרק 0700 ו0340 בעלות פוטנציאל בעייתי (אבל תמיד אפשר וצריך לקוות לטוב)
הפחות טובות הן שכל DTC (תקלה) מגיעה ממשפחה אחרת, יענו אין קשר משפחתי ביניהן.
איך לאפס? להתחיל לחפור פנימה עם מכשיר DRB שנמצא לצערנו רק במוסכים מורשים. לידיעתך DRB ייתן אינדיקציה הרבה יותר מפורטת לגבי מאפייני התקלה מאשר קורא תקלות גנרי.
אם יש לך מזל אז 0703 זו נורת ברקס שרופה ו 1685 ייפתר אם תניע עם המפתח ספייר.
האם המנוע עובד חלק? 0340 לעיתים מעיד על בעיה שניתן לחוש בנסיעה.
check engine תיכבה לבד ברגע שהתקלות האלו ייעלמו. או איפוס ע"י כל קורא תקלות פשוט. (אבל זה יידלק שוב בהיעדר פתרון)
תודה!! המנורה נכבתה. יצאתי לעשות סיבוב עם הגראנד הכל נראה תקין. בסופש נעשה בדיקה מעמיקה לתקלות
ושוב פעם תודה!
הכל יכול להיות בעידן הממוחשב. צמת חשמל גבולית יכולה לייצר יופי של סיפורי תקלות למשל..
בכל מקרה תעדכן שנוכל ללמוד כולנו (כל החמש ורבע בעלי CRD)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.