צפייה בגרסה מלאה : מהלך מתלה בTD5
אהלן,
האם ניתן (ואיך) להגדיל מהלך מתלה בדיסקברי TD5 (יושב על קפיצים ובולמים)
הבנתי שאין יותר מדי מה לעשות בגלל כול מיני מייצבים וזרועות וברקסים.
מישהו יודע \ עשה ?
אם יש ברכב ?ACE and AIR SUSPENSION
אתה יכול לעשות כל דבר-חופשי
דווקא ברכב הזה כמעט ואין לך מגבלות.
אתה יכול להתחיל מהגבהה פשוטה של החלפת בולמים וקפיצים לארוכים יותר, ועד הגבהות מטורפות עם דרופ קיטים, החלפת זרועות רדיוס, דריישפטים עם מפרק כפול, הארכת צינורות בלם וההארכות לזרוע פיטמן, הגבהות לפנהארד, בולמי על בתוך מגדלים יעודיים וכו'..... כיד הדמיון הטובה.
עקרונית, כל זה מיותר לחלוטין ודיסקברי על מתליו המקוריים הוא בעל עבירות מעולה גם ככה. פוחד על הפלסטיק? תעיף או תקצר את הטמבונים.
דווקא ברכב הזה כן קשה להגיע למהלכי מתלה ארוכים במיוחד
דרייבשאפט עם קרדן כפול כבר יש מקורי
הדריבשאפט הקדמי נוגע בגשר חיזוק שנמצא בין קורות השילדה
הכל אפשרי, אבל הכל זה עניין של תקציב :), זה לא דור 1 ששם אפשר באמת בקלות להגיע למהלכים מכובדים
לכל מומחי ה"אין בעיה" - איך בדיוק מגדילים את מהלך המתלה האחורי??? הסביבון שבאמצע די נועל את המתלה, לא?
אסף.
הסביבון הוא הכינוי למפרק המרכזי בלינקים הרוחביים של מתלה מסוג וואט לינק. החלק הזה קובע את מהלך המתלה הלכה למעשה.
מי שכותב שאפשר לעשות הכל, פשוט לא מבין איך מתלה כזה עובד ומטעה את מי שיחשוב שאפשר לשפר באופן משמעותי את מהלך המתלים בדיסקברי 2.
אפשר להגביה בשני אינץ בערך, ומעבר לזה אין יותר מדי מה לעשות בלי שינויים דראזטיים.
יוני כתב שהכל פתיר אבל עם הרבה כסף... והוא צודק. ומכל מי שהגיב לפניו, הוא כנראה היחיד שבאמת מכיר את הרכב הזה.
אסף.
arnonshoshani
07-11-12, 06:33
יוני היום נוסע על אחד כזה והיה הרבה זמן על הגב מתחתיו או מתחת לליפט.
את הסביבון (כמו שאסף קורא לו) יש אפשרות לשנות ובכך לקבל הגדלת מהלך מתלה בעוד כ 5 ס"מ. (לא פרוצדורה יקרה כמה מאות שקלים)
ניתן להגביהה אותו ולשים בולמים יותר ארוכים וכך לקבל גם יכולת הצלבה יותר גדולה (לא הרבה אין מקום לשים בולמים ענקיים או דרופקיט כמו בדיפנדר או דיסקו 1
במידה והוחלפו הגומיות של הזרועות למחוזקות הן יגבילו את המהלך מתלה (ככל שהן תיהינה יותר רכות וגמישות יגדל המהלך) אבל יחיו זמן רב יותר על הרכב.
אשמח לעזור בשאלות נוספות
ארנון שושני
052-6991704
661296613066131
אחד הדברים שמגבילים את הסרן בהצלבות הם ה - Watt Links מוטות רוחב שתפקידם הוא כמו בסרטון המצורף, לשמור על תנועת הסרן מעלה מטה.
אתה צריך להחליף למוטות מכופפים המאפשרים מהלך נוסף.66128
מה בדיוק המטרה של המוטות האלה? זה איזשהו תחליף למוטות רדיוס?
מוט רדיוס זה מוט רדיוס, אלו שומרים על מרכוז הסרן
איפה קונים / מחליפים?
מחיר? +-
מוט רדיוס זה מוט רדיוס, אלו שומרים על מרכוז הסרן
אז בשביל מה בעצם צריך אותם? מה החלופה ברכבים שאין להם את המוטות האלה, אם יש כזאת?
כמו שלי זה נראה, המוטות האלו מחליפות את מוט הפנהרד שניתן לראות בפראדו טרנו וכו'.
האם כך הדבר?
התשובה בסרטון פה - קישור (http://youtu.be/a8cJCqWkfgk)
תודה רבה!
המנגנון הזה קיים על שני הסרנים?
קודם כל מצטער על הבורות. משום מה הנחתי כי קיים פה מתלה כמו בדיפנדר עם תמך A.
אשמח אם מישהו יוכל להסביר מה העדיפות של מתלה כזה על המתלה בדור הקודם/דיפנדר, ולמה לעזאזל לשנות משהו שעובד טוב?
הזרוע A זה נקרא עובד טוב? :)
האמת שבדיפנדר הזרוע A (מאחרוה) ממלאת שתי פונקציות - להחזיק את הסרן במרכז ולמנוע ממנו להסתובב סביב עצמו (עצירה/האצה), כשמוטות הרדיוס מונעים מהסרן כולו תזוזה קדימה ואחורה.
מקדימה זה בנוי קצת אחרת - מוטות הרדיוס מחזיקים את הסרן מלזוז קדימה אחורה וגם את הסיבוב סביב עצמו ומוט הפנהארד שומר אותו במרכז.
כמו שראו בסרטון, בגלל המבנה של מוט הפנהארד הוא בכל זאת מאפשר איזשהו משחק של הסרן לצדדים בעוד שהשיטה הזאת (של הדיסקברי) שומרת אותו לגמרי במרכז.
מה שאני סקרן לדעת זה האם המערכת הזאת קיימת בשני הסרנים ובאמת למה היא מחליפה את הזרוע A (אני מבין למה היא עדיפה על הפנהארד).
בסרן הקדמי מתלה כמו בדורות הקודמים. האחורי הוא מסוג וואט לינק, תצורה עדיפה באופן משמעותי מבחינת התנהגות כביש.
יש במתלה הזב, חוץ מהשמירה על מרכוז הסרן, עוד יתרונות רבים, המתבטאים בין השאר בפחות גילגול- נקודת תורפה ידועה בלנדרוברים לדורותיהם.
אסף.
יש מגבלה למנגנון של watt links בסרן קידמי?
מתלה כזה לא מקובל ולא מתאים לסרן קדמי, בגלל מגבלות מקום תחת המנוע.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.