PDA

צפייה בגרסה מלאה : תקלת גיר P0720 גרנד צ'ירוקי ZJ 98 (ואחרים)



boaz avrahami
02-11-12, 21:31
עם קבלת מחשב דיאגנוסטיקה ומשחקיים איתו ובמקביל תקלה דומה של חבר אחר (כספי) שמתי לב לתקלה הבאה:

P0720 output speed sensor
מדובר בסנסור שיושב בחלק האחורי תחתון של הגיר והחלפתו קלה מאוד.
עלות החלק במכשירי תנועה כ 200 שח לפני מעמ.

הרכב אצלי שנתיים וייחסתי לרכב כמה תכונות שהשתנו לטובה לאחר החלפת החיישן.
בהילוך LOW החלפת ההילוכים התבצעה קודם לכן בסל"ד גבוה ועכשיו הכול מתנהג למופת.

החלפת ההילוך הראשונה על מנוע קר התבצעה קודם לכן בסלד גבוה (מעל 2500) ולאחר מכן בהחלפות הבאות ב 2000.
לאחר החלפת החיישן גם בהחלפה הראשונה מתבצעת ב 2000 סל"ד.

לאחר קריאה בפוורומים בחו"ל אני מצפה לשיפור בצריכת הדלק - אדווח בהמשך.

יש לציין שהתקלה לא גררה הדלקה של מנורת אזהרה כלשהי ברכב.
בנוסף אורך חיי החיישן הינו כ 80000 מייל.... נקודה למחשבה.

Ersten
03-11-12, 07:26
זה בדיוק מה שקורה בגרנד שלי. על מנוע קר
החלפת ההילוך הראשונה מתבצעה בסל"ד גבוה (מעל 2500) ובהילוך הכוח החלפה בסל"ד גבוה. לאחר החלפה מלאה של נוזל של התיבה האטומאטית, המצב השתפר אך לא נעלם לגמרי

boaz avrahami
03-11-12, 10:18
חבר מחשב דיאגנוזה ובדוק אם מופיעה התקלה.
אם תרצה עזרה בדיאגנוזה או מקט החישן דבר איתי - אני מאזור גדרה.

בועז

caspi
03-11-12, 13:39
הלוואי וכל דבר היה קל כמו להחליף את החישן הזה , אגב שלי הלך ואני על 70000 מייל ,אבל אני מניח שלכל כלל יש יוצא מן הכלל .
מה שכן בועז תראה איזה צירוף מקרים ..הא..
גם אני שמתי לב לעניין משיכת הראשון ,אבל לא ייחסתי אותו לחיישן ,עכשיו כשאתה אומר את זה ,אני אכן שם לב שהתופעה פסקה .
עכשיו נישאר מבחן הדלק .
אגב שמיל תודה על העצה במפגש לגבי סוגיית הסל"ד היעיל , מסתבר שללחוץ קצת יותר על הדוושה חוסך דלק:
כשנסעתי כמו סבתא ,על 70-80- קמ"ש ,הסלד היה מתחת לתחום היעיל שלו,וכך צריכת הדלק הייתה גבוהה יותר ,אחרי המטפונה והשיחה עם בועז ושמיל וחנן ניסיתי ללחוץ קצת יותר ולנסוע באזור ה90 -100 ,ולהפתעתי גם צריכת הדלק השתפרה ,וכל מה שהייתי צריך לעשות זה ללחוץ :cool: .עכשיו נראה מה ההשפעה של החיישן מהירות החדש שהחלפתי .

Ersten
03-11-12, 21:35
בועז תודה.
רחוק לי קצת. אני בחיפה

-->