התחברות

צפייה בגרסה מלאה : bf+ 40,000 ק"מ= התחלה של צמיג גמור?



rantop
13-11-12, 18:28
היי.
מורכבים אצלי בדיפנדר סט של bf km2. כמעט שנתיים, עם כמעט 40,000 ק"מ.
מתוכם- 85% על הכביש...
הבעיה- מתחילים לעוף שוקולדים, הצמיגים מרעישים ומווברצים את הרכב..
יש מצב שהם עשו את שלהם כל כך מהר?
זה לאמור להיות צמיג שמחזיק הרבה יחסית?

ד ו ר ו ן
13-11-12, 19:36
אצלי החזיקו קרוב ל-80, לפני שהרעש היה מאד בולט.
הורדתי אותם בגלל שהבלאי לא היה שווה בסוליה ונוצרו קוביות נמוכות וגבוהות.
בסט הבא, עם רוטציה קדימה/אחורה כל 10k, הם מחזיקים מעמד טוב יותר.
רוב השימוש בכביש, עם שטח בל.א. נמוך ומשקל.

אמיר ב.א
13-11-12, 20:17
אצלי BF החזיקו משהו כמו ארבע שנים - 60 אלף ק"מ ,

הורדתי אותם בגלל שהופיעו סדקים של יובש ...

rantop
13-11-12, 20:55
מוזר מאוד.

ד ו ר ו ן
13-11-12, 21:37
עשית רוטציה לצמיגים?

נסעת הרבה בלחץ נמוך על הכביש עד לתחנת דלק?

רכב כבד מהרגיל?

rantop
13-11-12, 22:00
רוטציה נעשתה פעם אחת,
ולא נסעתי בלחץ נמוך עד לתחנה יותר מידי....
אני לא מדבר על שוקולדים שלמים שעפים...אלא חתיכות ומתחילים להרגיש את הויברציות שלהם..

חנן-ג'יפולוג
13-11-12, 23:30
יכול להיות שאתה או פנצ'רמעכר הפכתם את כיוון הסיבוב הרגיל של אחד מהצמיגים? זה גורם לתופעות כמו שתיארת.

אצלי הBFים החזיקו 60000 ק"מ או שש שנים וחצי. אלו שהחזיקו 60000 ק"מ נגמרו עקב סדקים פנימיים בדופן על כל ההיקף שדלפו אוויר, כנראה עקב נסיעות רבות בלחץ אוויר נמוך. אלה שנגמרו אחרי שש שנים וחצי פשוט נראו יבשים ורעים והחלפתי אותם יזום.

קוביות עפות? זה מאוד תלוי בסגנון הנהיגה, האתגרים שאתה מעמיד לרכב ואם אתה נעול כפול? במילים אחרות: אם אתה מסחרר גלגלים על סלעים במוקדם או מאוחר אתה תקרע קוביות.

rantop
14-11-12, 08:08
הצלבתי רק אחורה-קדימה. לא הפכתי כיוונים.
קיצר- תעלומה.
השאלה היא כזאת-
לצורך העניין יש שני צמיגים יותר שחוקים ברביעייה.. האם במחיר של שני bf לא כדאי כבר להביא סט חדש של מקסיס?

ד ו ר ו ן
14-11-12, 20:41
הצלבתי רק אחורה-קדימה. לא הפכתי כיוונים.
קיצר- תעלומה.
השאלה היא כזאת-
לצורך העניין יש שני צמיגים יותר שחוקים ברביעייה..
אם יש הבדל ברור בשחיקה בין קדימה ואחורה אז או שלא עשית רוטציה כמו שצריך, או שיש בעיה חריפה שגורמת לשחיקה הזו.
לפני שאתה מתלבט איזה צמיגים לקנות, תבודד את הבעיה (אם יש כזו).

rantop
15-11-12, 09:52
היי דורון.
אני לא חושב שיש בעיה, במקום ספציפי. הצמיגים שנשחקו לא בהתאמה לרוטציה. כנראה נפלתי על סט לא טוב.
המקסימום שהיה יכול לקרות זה לנסוע עם כיוון שפור לא טוב במשך יום...גג.

אמיר ב.א
15-11-12, 13:03
אולי הסרן שלך עקום , וגורם לשחיקה מוגברת של הצמיגים (מניסיון אישי שהיה לי)

rantop
15-11-12, 18:04
איך אפשר לדעת אם הסרן עקום??

ד ו ר ו ן
15-11-12, 19:43
הצמד השחוק מאחור או מקדימה?
כמה מרחק בין רוטציות?

אמיר ב.א
15-11-12, 20:23
לגבי הסרן העקום - אצלי הייתה שחיקה בחלק החיצוני של הגלגל רק בשני הגלגלים הקדמים,
וזה אחרי שבוצע כיוון פרונט ... צריך לבדוק במכון כיוון פרונט שמתמחה בזה...

rantop
15-11-12, 21:00
מקדימה, לאחר שהיו מאחורה. הורוטציה היתה לפני 5000 ק"מ בערך...


הצמד השחוק מאחור או מקדימה?
כמה מרחק בין רוטציות?

rantop
15-11-12, 21:02
הפרונט פיקס.
לאחר החלפת מיסב מקדימה הפרונט כוון, פעמיים.


לגבי הסרן העקום - אצלי הייתה שחיקה בחלק החיצוני של הגלגל רק בשני הגלגלים הקדמים,
וזה אחרי שבוצע כיוון פרונט ... צריך לבדוק במכון כיוון פרונט שמתמחה בזה...

-->