התחברות

צפייה בגרסה מלאה : משהו מוזר עם מנורת מצתי הלהט.



Eitan_S
14-11-12, 17:27
שלום לכולם,

הרכב טראנו 98 דיזל כמובן וידני.

בפתיחת הסוויטץ' מנורת מצתי הלהט דולקת ולאחר כ- 3 שניות כבת - עד כאן הכל תקין.

לאחר ההנעה המנורה דולקת, בתחילה חלש ולאחר מספר שניות מגיעה לתאורה רגילה ונשארת דלוקה עד לכיבוי הרכב.

האם מצתי הלהט התעייפו? ( 300K ק"מ).

האם קצר כלשהו?

תודה לעונים,

איתן.

שיימן
14-11-12, 19:03
לפי מה שאתה מתאר אתה צריך להחליף מצתי להט
300 אלף זה הרבה למצתי להט מקוריים

יעקב ניצן
14-11-12, 20:40
לפי מה שאתה מתאר אתה צריך להחליף מצתי להט
300 אלף זה הרבה למצתי להט מקוריים

לדעתי זו בסך הכל שגיאה .אם היתה בעיה במצתי להט הרכב לא היה מניע או מניע קשה .

חנן-ג'יפולוג
14-11-12, 21:12
יש רכבים שנורת מצתי הלהט משמשת גם כנורת check engine כללית לאחר התנעת המנוע. אם זה המצב בניסן שלך אז היא מנסה לומר לך משהו.

Eitan_S
15-11-12, 12:51
תודה על התשובות.

שיימן - אכן הרבה ק"מ אבל הרכב מניע בנגיעה.

יעקב - את השגיאה הזו אני מנסה למצוא אבל אין לי כיוון.

חנן - בטראנו יש מנורת check engine נפרדת והיא אינה דולקת.

איתן.

מוני אורבך
15-11-12, 13:13
מציע לך לבדוק אלטרנטור, או ליתר דיוק טעינה.

שיימן
15-11-12, 18:09
היום שמעתי משהו לגבי הטראנו שה"צ'ק אינג'ן" לא נידלק גם אם יש תקלה
נשמע לי הזוי אבל אני 3 שנים עם הטראנו ועם כל מה שהחלפתי חישנים למינהם וכ'ו אף פעם לא הייתה לי מנורה דולקת
שווה בדיקה :-)

shmulikbg
16-11-12, 01:24
כשהנורה דולקת, בדוק עם מד מתח או נורת ביקורת, אם גם המצתים מקבלים מתח.

Eitan_S
15-12-12, 16:19
מאחר ואני שונא שרשור שלא נסגר עם פתרון לשאלה שנשאלת במיוחד והשאלה נשאלה על ידי הרי הפיתרון לבעיה שהועלת.

חוט מינוס ששולט על כל הקונקטורים היה קרוע אבל מידי פעם היה יוצר מגע.
לאחר חיבור החוט, מנורת מצתי הלהט מתנהגת כפי שצריך וכן גמגום המנוע תוך כדי נסיעה נעלם.
תמונה תצורף בהמשך.

Eitan_S
16-12-12, 13:42
67683

כפי שהובטח, מצ"ב מיקום החוט הסורר.

-->