PDA

צפייה בגרסה מלאה : האם חיווי check trans זה בהכרח שיפוץ כללי לגיר?



yanivc
24-11-12, 17:37
היי,
יש לי טרופר 2002 בנזין, בשבועיים האחרונים התחילו לי רעידות בין הילוך 3 ל 4. הלכתי לשני מכוני גיר שונים והם אמרו שזה לא הגיר אלא "הקונברטור" (אתה קופסה שבה יושב גם הקלאץ').
היום שבוע אחרי, הרעידות גברו ונדלקה לי נורה של Check Trans.
כעת אני לא יודע האם זה כיוון של גיר (אחד השסתומים בפנים) או שהקונברטור הלך סופית וגרם לחיישן להתעורר...
האם הופעת הנורית הזו היא רק שיש בעיה פנימית בגיר? יכול להיות ששווה להחליף קונברטור לפני שיפוץ כללי?
תודה מראש,
יניב

סוזי המשתוללת
25-11-12, 14:28
לבדיקת ממיר מומנט יש תהיך מאד ברור ולא מסובך בספר היצרן (שקיים כאן בתחילת הפורום להורדה ואם לא אתה מוזמן לקבל)
יש גם תהליך מובנה של איתור תקלה על פי סימפטומים ואם גם תביא קוד תקלה ממחשב ניהול רכב הכח (מחשב משותף לגיר ולמנוע בדגם שלך) אז יהיה עוד יותר טוב אם כי אפשר גם בלי
אתה צריך ללמוד להבחין האם מדובר אכן ברעידות בין שלישי לרביעי או האם מדובר על נעילת ממיר המומנט (הקונברטור ) שמפחיתה סל"ד כאילו עבר עוד הילוך כשבפועל זה רק ביטול ההחלקה של הממיר
למשל אתה יכול להגביל את הידית להילוך 3 ולהתחיל לנסוע תוך כדי התבוננות במד הסל"ד אתה אמור לראות 3 נפילות סל"ד (בין ראשון לשני , שני שלישי , ושלישי - נעילת ממיר )
במצב d אתה אמור לראות 4 החלפות (1-2 ,2-3 ,3-4 ו 4 - נעילה)
אתה צריך לנסות לאבחן מתי נוצרת הרעידה האם בין 3-4 או בין 4- ממיר

תתקשר אליי - שלחתי לך בפרטי נייד

-->