מלכי
29-11-12, 23:36
במסגרת עבודה על מערכת ההזרקה הדלק נדרש פירוק של תושבות מנוע מה שבהמשך הזיז את צינור לחץ השמן על משאבת ההגה בחזית המנוע שמזין את המנוע ההידראולי של מניפת הקרור, חיבור היציאה של צינור הלחץ מהמשאבה הוא ממתכת זוית של 90 מעלות ויחודה שהיא חופשית לתנועה (סוג של פריי לוף) ועכשיו הוא נוזל, זוית המתכת לחוצה בהמשך לצינור גומי שאחרי 35 ס"מ בערך לחוץ לצינור פלדה שמתעקל מהחלק העליון של הרדיאטור לחלק התחתון ומתחבר למנוע המניפת הקרור במרכז הרדיאטור.
המוסך קבע שייש להחליף את הצינור עניין פעוט של פרידה מי "סדר גודל של 2500 ש"ח לפני מע"מ רק לחלק, כי זה צינור מיוחד של מרצדס" מישהוא מכיר? ניסה להחליף למשהוא יותר פשוט? מנסיוני זה ניראה כאילו אפשר להחליף את הזוית והחלק הגמיש בזוית או יציאה קשיחה פשוטה והמשך מגומי שיתחבר לצינור הפלדה או שאני מפספס כאן משהוא "מהג'רמן איג'ינרינג"?
המוסך קבע שייש להחליף את הצינור עניין פעוט של פרידה מי "סדר גודל של 2500 ש"ח לפני מע"מ רק לחלק, כי זה צינור מיוחד של מרצדס" מישהוא מכיר? ניסה להחליף למשהוא יותר פשוט? מנסיוני זה ניראה כאילו אפשר להחליף את הזוית והחלק הגמיש בזוית או יציאה קשיחה פשוטה והמשך מגומי שיתחבר לצינור הפלדה או שאני מפספס כאן משהוא "מהג'רמן איג'ינרינג"?