צפייה בגרסה מלאה : Article: פיצ'ר: באגי קלאס 1 של אייל לביא
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2757-%D7%A4%D7%99%D7%A6-%D7%A8-%D7%91%D7%90%D7%92%D7%99-%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%A1-1-%D7%A9%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%99%D7%9C-%D7%9C%D7%91%D7%99%D7%90
מה זה אומר "
הורכבה, שופרה והותאמה לחוק הספורט המוטורי בארץ," ?
איך הגיע הרכב לכאן ומה עידו עשה עליו?
יפה מאד ,
פעם הבאה בוידאו הייתי מעדיף לשמוע יותר את הסוסים ופחות את דיפ פרפל ...
יוס, מה אתה אוהב לשמוע יותר מעשיות או יותר שקרים??
שאלות קידבק זה לתחילת הטירונות..!!
אבל אם כבר שאלת, אז הכל!!
GodsFather
04-12-12, 07:40
יש הסבר לכל הגלגולים של הרכב בסרט ?
boaz avrahami
04-12-12, 08:01
נכון.
גם אני התפלאתי שיש לרכב יש זווית גלגול מאוד גדולה
מה אתם מתפלאים? הרכב הזה יודע לנסוע ישר מהר. סיבובים זה לא הקטע שלו. ראיתם את ההזנקות של הבאחה? היה רושם שרכבים הולכים להתהפך כל רגע...
GodsFather
06-12-12, 05:04
מיכה, קודם כל - מותר להתפלא, אין קשר למה שרואים בטלוויזיה. רכב של כמה מאות אלפי שקלים, אחרי כל הטחינה שיש פה בפורום על זויות גלגול וההשפעה שלהן על ביצועי הרכב במירוץ ובמיוחד כשיודעים שברכב מושקעת חשיבה ותכנון על מערכת המתלים - רוצים לדעת אם המצב שמוצג הוא הכרח או לפני כיול.
גם בTT של עידו היו כל מיני באגים כאלה עד שכוילו, הוא בעצמו הודה בכך וכך עוד יצרנים ובונים אחרים.
למיטב ידיעתי הרכב רחוק מכיול סופי, בטח שלא לסוג השבילים הזה שדורשים שהכל יהיה הרבה יותר קשה מאשר בהקפות בצאלים.
מישהו פה באתר העלה סרטון יוטיוב של TT במסלול אספלט. אמנם הזוויות גלגול נראו מאוד רציניות אבל הרכב ניצח את המתחרים שלו שהיו יותר מותאמים לאספלט.
יכול להיות שזה נראה "רציני" אבל בתכל'ס זה הרכב. לא משפיע לרעה על הביצועים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.