צפייה בגרסה מלאה : טעינה/מצבר
פראדו דיזל. הרכב לא הניע בשבוע שעבר. הוטען עם מטען מצברים באותו הלילה.
היום שוב לא הניע אחרי בערך 18 שעות שעמד. אתמול הונע 4 פעמים עם נסיעות קצרות
של חצי שעה בערך. מצבר קטרפילר בן שנה וחודש.
בדיקת זרם שהוא כבוי 350mA שזה בערך מה שיש לו ב 4 שנים האחרונות.
בבדיקת מתחים:
מונע ללא אורות 13.95V בסרק
מונע עם אורות בסרק 12.5V
ב 2000 סל"ד 14V, עם אורות 13.95V. מה צריך להיות הכוון? אלטרנטור או מצבר?
תודה,
תומר
12.5 וולט זה לא מתח טעינה, אם זה כמו שאתה מתאר אז בסרק האלטרנטור לא טוען בכלל ברגע שיש צרכן כלשהו
12.5 זה מתח מצבר,
חנן-ג'יפולוג
10-12-12, 13:43
350 מיליאמפר זה המון. צריך להיות פחות מ100. גם אם זה לא גומר לך את המצבר בלילה אחד, זה משמיד אותו לטווח הקצת יותר ארוך. יש סיכוי טוב מאוד שהמצבר כבר לא תקין.
האלטנרטור בשיפוץ. אלטרנטור שלא עומד בעומס ומפיל
מתח בצורה כזו (אמנם פנסים זה לא צרכן קל, אבל לא
כזה כבד) הוא כנראהבשלבי גסיסה, לא הייתי בטוח, שאלתי
וקיבלתי אישור לחשש שלי. החשמלאי אישר את הטענה.
לאורך זמן נראה מה קורה עם המצבר.
לטענת החשמלאי, 350mA זה לא מעט אבל לא נורא.
עד 0.5A לרכב שנוסע ביום יום לא אמור לייצר בעיה.
בכל מקרה גם זה יטופל שיהיו לי שעתיים ספייר ויגיע
מד המתח שהוזמן מאיביי (עם צבת).
תודה למיעצים.
liontamer84
11-12-12, 13:15
אפשר קישור למד מתח?
motorica.net
11-12-12, 13:41
http://www.ebay.com/itm/12V-24V-Digital-LED-Auto-Car-TRUCK-SYSTEM-Voltmeter-Gauge-Voltage-Volt-Meter-/280930470429?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item4168c2ca1d
האלטנרטור בשיפוץ. אלטרנטור שלא עומד בעומס ומפיל
מתח בצורה כזו (אמנם פנסים זה לא צרכן קל, אבל לא
כזה כבד) הוא כנראהבשלבי גסיסה, לא הייתי בטוח, שאלתי
וקיבלתי אישור לחשש שלי. החשמלאי אישר את הטענה.
לאורך זמן נראה מה קורה עם המצבר.
לטענת החשמלאי, 350mA זה לא מעט אבל לא נורא.
עד 0.5A לרכב שנוסע ביום יום לא אמור לייצר בעיה.
בכל מקרה גם זה יטופל שיהיו לי שעתיים ספייר ויגיע
מד המתח שהוזמן מאיביי (עם צבת).
תודה למיעצים.
רק שזה מד זרם ולט מתח
Sent from my XT910 using Tapatalk 2
צודק, טעות ניסוח קלה. מאחר וזה מכשיר אחד אני מקווה שזה "נסלח".
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.