grossfeld
09-12-12, 14:34
הי
יש לי גראנד ויטרה 2008 עם מיגונים של אספיר.
אין לי אותה הרבה זמן וכמו כן אין לי הרבה נסיון בשטח.
בטיול האחרון שהייתי היה ממש כיף. היה בוץ והיו סלעים והיה אחלה.
המיגון עשה את עבודתו כמו שצריך וספג את המכות במקום החלקים היקרים של הרכב.
נוכחתי לדעת שהאוטו הזה נמוך מאוד לטיולים כאלו בייחוד בחורף.
אחרי השטח והנקיון, ראיתי שיש קצת נזק לקורת הרוחב או גשר הטרנספר או אני לא יודע איך קוראים לזה. (וזאת גם הסיבה שלא מצאתי דיונים על זה בחיפוש באתר)
בכל מקרה זאת הנקודה הכי נמוכה של הרכב. בעצם אין כל סיבה שהיא לא תחטוף מכות בשטח מהשטח.
אפילו סוזוקי ייצרו את הקורה הזאת בצורה כזאת שלברגים יש מין כיסוי מתכת כדי שלא יחטפו מכות.
ובכן השאלה שלי אליכם היא,
הביטו בתמונות שצרפתי.
1. מה אתם הייתם עושים במקומי? מאוד מפריע לי שאני נוסע עם רכיב כזה עם נזק. אולי עוד לא עשיתי את הסוויצ' בראש שלהחזיק ג'יפ זה אומר חלקים שנדפקו מטיולים מהנים. האם לחפש חלק כזה להחלפה? האם ללכת למוסך עם זה?
2. לפי מה שאני רואה הקורה לא התעקמה, רק האיזור של הברגים שמחברים אותה לשאסי. בורג אחד אפילו קיבל מכה רצינית ואפשר לראות בעין שהוא עקום. למישהו יש נסיון עם הבעיה הזאת? הבנתי שזאת בעיה נפוצה של הרכב הזה.
3. האם ניתן לקנות חלק כזה מפירוק או חדש ולהחליף לבד? האם יש טעם בכלל?
4. האם אתם חושבים שזה נזק ועלול להגרם נזק אחר כתוצאה מזה?
5. האם אני דפוק שאני בכלל מטריד את עצמי בזה? וכדאי לי להתעסק בתכנון המסלול הבא במקום לאכול סרטים?
נ.ב- בעקבות הקטע הזה התחלתי לעצור ליד ויטרות ברחוב ולהסתכל על החלק הזה אצלם וגיליתי שסוזוקי שינו את הקורה הזאת בשנים מאוחרות יותר של המודל. ב2010 החלק הזה נראה אחרת לגמרי.
תודה
אייל
יש לי גראנד ויטרה 2008 עם מיגונים של אספיר.
אין לי אותה הרבה זמן וכמו כן אין לי הרבה נסיון בשטח.
בטיול האחרון שהייתי היה ממש כיף. היה בוץ והיו סלעים והיה אחלה.
המיגון עשה את עבודתו כמו שצריך וספג את המכות במקום החלקים היקרים של הרכב.
נוכחתי לדעת שהאוטו הזה נמוך מאוד לטיולים כאלו בייחוד בחורף.
אחרי השטח והנקיון, ראיתי שיש קצת נזק לקורת הרוחב או גשר הטרנספר או אני לא יודע איך קוראים לזה. (וזאת גם הסיבה שלא מצאתי דיונים על זה בחיפוש באתר)
בכל מקרה זאת הנקודה הכי נמוכה של הרכב. בעצם אין כל סיבה שהיא לא תחטוף מכות בשטח מהשטח.
אפילו סוזוקי ייצרו את הקורה הזאת בצורה כזאת שלברגים יש מין כיסוי מתכת כדי שלא יחטפו מכות.
ובכן השאלה שלי אליכם היא,
הביטו בתמונות שצרפתי.
1. מה אתם הייתם עושים במקומי? מאוד מפריע לי שאני נוסע עם רכיב כזה עם נזק. אולי עוד לא עשיתי את הסוויצ' בראש שלהחזיק ג'יפ זה אומר חלקים שנדפקו מטיולים מהנים. האם לחפש חלק כזה להחלפה? האם ללכת למוסך עם זה?
2. לפי מה שאני רואה הקורה לא התעקמה, רק האיזור של הברגים שמחברים אותה לשאסי. בורג אחד אפילו קיבל מכה רצינית ואפשר לראות בעין שהוא עקום. למישהו יש נסיון עם הבעיה הזאת? הבנתי שזאת בעיה נפוצה של הרכב הזה.
3. האם ניתן לקנות חלק כזה מפירוק או חדש ולהחליף לבד? האם יש טעם בכלל?
4. האם אתם חושבים שזה נזק ועלול להגרם נזק אחר כתוצאה מזה?
5. האם אני דפוק שאני בכלל מטריד את עצמי בזה? וכדאי לי להתעסק בתכנון המסלול הבא במקום לאכול סרטים?
נ.ב- בעקבות הקטע הזה התחלתי לעצור ליד ויטרות ברחוב ולהסתכל על החלק הזה אצלם וגיליתי שסוזוקי שינו את הקורה הזאת בשנים מאוחרות יותר של המודל. ב2010 החלק הזה נראה אחרת לגמרי.
תודה
אייל