AviBell
10-12-12, 07:42
שלום לכולם.
יש לי גי'פ גראנד צ'רוקי 2001 wj
הגיר התחיל לעשות בעיות בזמן האחרון. זה התחיל על האוטוסטרדה בתשעים קילומטר לשעה. פתאום נדלקה המנורה הצהובה של האובר דרייב ואי אפשר היהלהחזיר את האוטו לאובר דרייב. לחיצות על כפתור האובר דרייב שעל מוט ההילוכים לא שינו כלום. המנורה הצהובה שמתריעה שהאוטו לא באובר דרייב נשארה דלוקה. וחמש דקות מאוחר יותר תוך כדי נסיעה נדלקה המנורה האדומה עם התרעה שהגיר מתחמם. מיד עצרתי וכיביתי את המנוע לעשר דקות. בדקתי שמן גיר ולא היה חסר שמן.
הנעתי והמשכתי לנסוע אבל תוך בערך רבע שעה על האטוסרדה קרה בדיוק אותו סיפור.
אני כבר כמעט ולא נוסע על האוטו עד שאני לא יתקן את הבעיה.
השאלה שלי אם למישהו פה יצא להיתקל בבעיה דומה ומה היה צריך להחליף.
האוטו נוסע ומחליף הילוכים אבל אפשר להרגיש עכשיו שמשהו לא כל כך בסדר עם ההחלפה. ובמיוחד כשאוטו קר, ההחלפת ההילוכים קצת מאוחרת.
בדקתי קודי תקלה בלוח שעונים ואין שום קודים. האוטו עשה 210 אלף קילומטר אבל במצב מצויין ועם כל הטיפולים בזמן.
אני מאוד יעריך טיפים מאלה שנתקלו בבעיה דומה.
אבי
יש לי גי'פ גראנד צ'רוקי 2001 wj
הגיר התחיל לעשות בעיות בזמן האחרון. זה התחיל על האוטוסטרדה בתשעים קילומטר לשעה. פתאום נדלקה המנורה הצהובה של האובר דרייב ואי אפשר היהלהחזיר את האוטו לאובר דרייב. לחיצות על כפתור האובר דרייב שעל מוט ההילוכים לא שינו כלום. המנורה הצהובה שמתריעה שהאוטו לא באובר דרייב נשארה דלוקה. וחמש דקות מאוחר יותר תוך כדי נסיעה נדלקה המנורה האדומה עם התרעה שהגיר מתחמם. מיד עצרתי וכיביתי את המנוע לעשר דקות. בדקתי שמן גיר ולא היה חסר שמן.
הנעתי והמשכתי לנסוע אבל תוך בערך רבע שעה על האטוסרדה קרה בדיוק אותו סיפור.
אני כבר כמעט ולא נוסע על האוטו עד שאני לא יתקן את הבעיה.
השאלה שלי אם למישהו פה יצא להיתקל בבעיה דומה ומה היה צריך להחליף.
האוטו נוסע ומחליף הילוכים אבל אפשר להרגיש עכשיו שמשהו לא כל כך בסדר עם ההחלפה. ובמיוחד כשאוטו קר, ההחלפת ההילוכים קצת מאוחרת.
בדקתי קודי תקלה בלוח שעונים ואין שום קודים. האוטו עשה 210 אלף קילומטר אבל במצב מצויין ועם כל הטיפולים בזמן.
אני מאוד יעריך טיפים מאלה שנתקלו בבעיה דומה.
אבי