PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעיות בגיר אוטומטי גראנד צ'רוקי שש צילנדר 2001 wj



AviBell
10-12-12, 07:42
שלום לכולם.

יש לי גי'פ גראנד צ'רוקי 2001 wj
הגיר התחיל לעשות בעיות בזמן האחרון. זה התחיל על האוטוסטרדה בתשעים קילומטר לשעה. פתאום נדלקה המנורה הצהובה של האובר דרייב ואי אפשר היהלהחזיר את האוטו לאובר דרייב. לחיצות על כפתור האובר דרייב שעל מוט ההילוכים לא שינו כלום. המנורה הצהובה שמתריעה שהאוטו לא באובר דרייב נשארה דלוקה. וחמש דקות מאוחר יותר תוך כדי נסיעה נדלקה המנורה האדומה עם התרעה שהגיר מתחמם. מיד עצרתי וכיביתי את המנוע לעשר דקות. בדקתי שמן גיר ולא היה חסר שמן.

הנעתי והמשכתי לנסוע אבל תוך בערך רבע שעה על האטוסרדה קרה בדיוק אותו סיפור.

אני כבר כמעט ולא נוסע על האוטו עד שאני לא יתקן את הבעיה.
השאלה שלי אם למישהו פה יצא להיתקל בבעיה דומה ומה היה צריך להחליף.

האוטו נוסע ומחליף הילוכים אבל אפשר להרגיש עכשיו שמשהו לא כל כך בסדר עם ההחלפה. ובמיוחד כשאוטו קר, ההחלפת ההילוכים קצת מאוחרת.

בדקתי קודי תקלה בלוח שעונים ואין שום קודים. האוטו עשה 210 אלף קילומטר אבל במצב מצויין ועם כל הטיפולים בזמן.

אני מאוד יעריך טיפים מאלה שנתקלו בבעיה דומה.

אבי

boaz avrahami
10-12-12, 09:36
תתחבר למחשב דיאגנוזה במוסך שמתמחה ברכב הזה.
קרוב לוודאי שזה משהו חשמלי.

מהיכן בארץ?

AviBell
10-12-12, 10:11
תודה. ב"ש אבל כרגע באוסטרליה.

אחרי קצת חיפושים בבינג אני קורא שבעיות כאלה בדרך כלל מתחילות ב "גובנר סולונויד" שנמצא בתוך הגיר או שצריך החלפת שמן גיר ופילטר, וכמו כן החלפת הספיד קונטרול יוניט או היוניט לחץ שמן.

רעיונות?....

אין לי בעיה להכניס את האוטו למוסך מורשה פה של ג'יפ הבעיה שהם שוחטים בטירוף על כל בעיה הכי קטנה. הייתי רוצה לדעת קודם בערך מה זה ולשמוע ממישהו שעבר סיפור דומה לפני שאני מכניס להם את האוטו. כמו שאני מבין עכשיו זו בעיה דיי שכיחה ברכב הזה.

boaz avrahami
11-12-12, 00:23
לא חייב מורשה.
מספיק אחד טוב שיש לו מחשב דיאגנוזה טוב שמתאים לג׳יפ מהשנתון שלך.

צריך להתחבר עם המחשב ולקרוא התנהגות והיסטוריה של החיישנים בגיר.
חלק מהחיישנים חיצןניים וזה 3 דקות עבודה להחליף אותם.
חלקם פנימיים וזה דורש יותר עבודה וגם הקפדה על מילוי השמן הנכון שאינו זול!
ייתכן גם קצר בצמה.

בסך הכול יהיה קל לאבחן כי התקלה אצלך קבועה ולא חמקמקה

בועז

tzagi
11-12-12, 05:44
אם הרכב איתך באוזלנד....אתה מסודר
זה גיר של טויוטה ולא חסר שם מהם.

ofiredri
11-12-12, 08:15
כמה ק"מ על הרכב ?
והאם פרקת לאחרונה את הפלסטיק של מוט ההילוכים האוטומטי להתקנת מערכת או התעסקות מסוג אחר ?
יכול להיות שמשהו מפריע לכבל שמחובר לידית לנוע בחופשיות.
קרה לי פעם.

AviBell
11-12-12, 12:33
@boaz avrahami

העניין זה למצוא מוסך שמכיר את הרכבים האלה טוב אחרת הם מתחילים להחליף חצי מנוע ולא מגיעים לבעיה. אני מעדיף ללכת למוסך של החברה רק בשביל לדעת בדיוק מה הבעיה. אני יבקש מהם דיאגנוזה מדויקת ואז יעשה את הטיפול במוסך אחר.


@tzagi

כן הגיפ איתי באוז. אתה בטוח שזה גיר של טויוטה? לא היה לי מושג...



@ofiredri

הרכב עשה 210000km הוא במצב מעולה ושמור/מטופל. לא, לא פירקתי כלום או התעסקתי עם ההילוכים לפני שהתחילה הבעיה. המנורה של האובר דרייב נדלקה פתאום תוך כדי נסיעה ואז הגיר התחיל להתחמם.

-->