צפייה בגרסה מלאה : Article: סקר שוק צמיגי שטח בישראל
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php?r=2784-%D7%A1%D7%A7%D7%A8-%D7%A9%D7%95%D7%A7-%D7%A6%D7%9E%D7%99%D7%92%D7%99-%D7%A9%D7%98%D7%97-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C
BF 50/50' - אכזבה !
נועל בדיסקברי 245/75/16, צמיג בעל שחיקה ענקית !!!!
צמיגים עם כ 35,000 ק"מ, שחוקים מאוד וחסרות מלא קוביות(חצאי קוביות).
אין ספק שאני עם BF גמרתי.
היה לי מקסיס דגם 751 - 50/50, עשו מעל ל 70,000 לפני שהחלפתי אותם.
הסט הבא ללא ספק יהיה "שטח מלא" PLY 3
boaz avrahami
22-12-12, 19:57
כל הכבוד דרור - כתבה יפה ובמקום.
למישהו יש מושג מדוע יש הפרש מחיר כל כך גדול בין צמיגי 265 לצמיגי 31 ?
הרי מדובר כמעט באותם מידות למיטב הבנתי.
גם לי בBF עפים קוביות , MTR היו הצמיגים העמידים ביותר שהיו לי.
מפתיע לי מחיר ה COOPER, הייתי בטוח שהם זולים בהרבה יותר.
כמו כן אמורים להיות להם 3PLY, לפחות לפי האתר שלהם...
הם כנראה הסט הבא שלי.
שלום
כתבה רצינית וחשובה מאוד ,כל הכבוד.
חייבים להוסיף את ה 33/12.5/15
יופי של כתבה. מספר תוספות לגבי צמיגים במידה 235-85-R16, המידה הנפוצה בדיפנדר: המחיר של החלפת צמגים יקר, יקר מאד, מדגדג 4K שח לסט, למי שחשוב האורך חיים\קילומטראז של הצמיג אז כדאי להימנע מה Yokohoma הפרופיל שלו נשחק מהר מאד, גם ה Dunlop הוא בעל אורך קילומטראז נמוך, אם כי יש כאלו שאוהבים אותו כצמיג בוץ עביר ביותר עם מרווח גדול [כמעט כמו טרקטור] בין הקוביות, גם Hercules trail Digger MT הוא בעל אורך קילומטראז נמוך.
boaz avrahami כותב:
למישהו יש מושג מדוע יש הפרש מחיר כל כך גדול בין צמיגי 265 לצמיגי 31 ?
הרי מדובר כמעט באותם מידות למיטב הבנתי.
כנראה שצמיג ה 265 הנל מתייחס ל 10 Ply. חוץ מזה, בגאנט 16 הצמיגים יותר יקרים.
למישהו יש ניסיון עם ה Toyo, כמה קילומטראז הם מחזיקים?
תודות
חבל של סקרתם גם בג"נט 17 ... שם בכלל אין זמינות ..
לא ציפיתי שגם תסקרו את המידות "המיוחדות" 33 או 35 ... כי זה ... טוב .. לא לכתבות ... ולא לפורום ..
אבל נניח המידה המקורית של הרוביקון ... וכולי ... על ג"נט 17 ...
אני מניח שבסקר הבא, עוד כמה שנים, חישוקי 17 יהיו כל כך נפוצים עד שהצמיגים שמתאימים להם יהיו הפופולריים בשוק...
כפי שכתבתי בגוף הסקירה, קצת לא מעשי לסקור כל מידה ומידה... בסופו של דבר את המחיר לצמיג במידה ספציפית לרכב שלכם, תצטרכו לברר בעצמכם, והסקירה באה להאיר עיניים לגבי מה יש בשוק ואיזו שהיא דעה על הצמיגים הללו שתיתן לכם כיוון. באופו אישי, אני סבור שהפרשי המחירים בין צמיגים שהם "סתם" טובים לצמיגים שהם מעולים, קטנו מאוד בשנים האחרונות (עכשיו כולם יקרים אש...), מה שהופך את ההחלטה להוסיף עוד קצת כסף וולבחור בצמיג מהליגה העליונה, לקלה יותר.
דרור תודה!
אני חושב שה BFG AT הוא צמיג AT אגרסיבי עם ביצועים מעולים בשטח ואפשר לכלול אותו בסקירה הנוכחית, למרות שהוא AT.
מה עושים עם המחירים? אפשר לארגן קנייה קבוצתית?
יופי של כתבה. מספר תוספות לגבי צמיגים במידה 235-85-R16, המידה הנפוצה בדיפנדר: המחיר של החלפת צמגים יקר, יקר מאד, מדגדג 4K שח לסט, למי שחשוב האורך חיים\קילומטראז של הצמיג אז כדאי להימנע מה Yokohoma הפרופיל שלו נשחק מהר מאד, גם ה Dunlop הוא בעל אורך קילומטראז נמוך, אם כי יש כאלו שאוהבים אותו כצמיג בוץ עביר ביותר עם מרווח גדול [כמעט כמו טרקטור] בין הקוביות, גם Hercules trail Digger MT הוא בעל אורך
דרור, תודה על הכתבה.
אני עם 16-85-235 של פירלי.
סט ב-3800
מבסוט לאללה
Sent from my iPhone using Tapatalk
דופן ה- Maxxis 8060 Trepador היא 3 שכבות ולא 2 כפי שנכתב בסקירה .
להלן ציטוט ממבחן צמיגי שטח של המגזין FourWheeler :
Sidewall : 3-ply polyester
הצמיג עצמו , אגב , בנוי מ-6 שכבות . ציטוט מאותו מבחן :
Tread : 3-ply polyester, 2-ply steel, 1-ply nylon
אחד הפורומים הגדולים בג׳יפולוג שבו נפוצות בעיקר 215/75/15 ו-235/75/15 נזנח בכתבה :(
יונימוג אדום
23-12-12, 05:54
מקסיס טרפאדור 8060 צמיג מעולה .
יש לי אותו גם במידה 31/10.5/15 וגם במידה 205/70/15 .
הראשון מורכב על סיקס פתוח שרק יודע לנסוע בשטח והרבה - בערך שנתיים כ:30000 ק"מ השחיקה מינימאלית לא עפו קוביות , צמיג שקט לחלוטין עם אחיזת כביש טובה רך יחסית , הפתיע לטובה גם בדיונות בשטח טכני מצויין עדיין לא בדקתי בבוץ .
גם המחיר ( משום מה לא פורסם בכתבה ) בהחלט סביר
לדעתי - תמורה מצויינת לכסף .
הסט השני מורכב על הטנדר - שקט ונעים .
בעבר עשיתי על צמיגי גודייר MTR כ: 110000 ק"מ ( עברו מסיקס שמכרתי לסופה ) והייתי מאוד מאוד מרוצה .
אילן
דרור-היכן מחיר לטרפדור 8060?
המידות של הTD5 שלי 255/65/16 ונאמר לי שאין שום צמיג שטח מלא כזה בארץ.
אז שמתי רביעיית טויו אופן קאונטרי 50/50.
מאז כבר קרעתי דופן באחד, ובבוץ הם פשוט מאבדים כל צלם אנוש (בכביש הם פגז, אבל את מי זה מעניין?).
כואב הלב לקרוא את הכתבה..
נמרוד - מערד
23-12-12, 11:17
אני נוסע על מיקי טמסון MTZ 265\70\17 צמיג מעולה, מתאים במידה גם לרנגלרים, אני חושב שהוא מגביל באיכות לBF
נמרוד
מה לגבי הגיפונים - טריוס וגימיני, מקסיס, יוקוהומה או ?? 50:50 או
- אני נוסע כבר 3 שנים על יוקוהמה 50:50 ואני ממש מרוצה אבל המחיר לא זול )3000) עבור 50:50 ,,, האם גם המקסיס מחזיקים 3 שנים מעמד ? מה ההשלכות של מעבר מ 50:50 ל 70:30
קומהו –Kumho KL71 למרות שניזנח בקטלוג... כן קיים ב-245/75R16
https://lh5.googleusercontent.com/-w2Jib8citmI/UI_-gKclCqI/AAAAAAAAFwM/2R8-idSqh4c/s640/469379_10150815183312649_734332648_95002 29_1797864796_o.jpg
מה לגבי הגיפונים - טריוס וגימיני, מקסיס, יוקוהומה או ?? 50:50 או
- אני נוסע כבר 3 שנים על יוקוהמה 50:50 ואני ממש מרוצה אבל המחיר לא זול )3000) עבור 50:50 ,,, האם גם המקסיס מחזיקים 3 שנים מעמד ? מה ההשלכות של מעבר מ 50:50 ל 70:30
הג'ימני שלי נועל מקסיס 751, הם בסה"כ תמורה לא רעה למחיר אבל לא מדהימים.
עד כמה שידוע לי למידה המקורית של ג'ימני יש רק מקסיס 8060 שטח מלא.
רק השגה קטנה לנאמר בכתבה, לדעתי השיפור הראשון הוא מיגון שימנע נזקים.
מעבר לזה - כתבה מעולה - תודה
הנסיון הקטן שלי - גודייר MTR בעלי אורך חיים גדול מאוד, מצויינים בשטח ומרעישים בכביש.
הקופר - אחיזה טובה בכביש מצויינים בשטח אבל סימני בלאי מאוד גבוה על ק"מ נמוך מאוד. לא הייתי קונה אותם שוב.
איזה דגם זה האיסוזו בתמונה?
הדוגמן זה איסוזו והיקרוס (VEHICROSS) דגם מתחילת שנות ה-2000 שהתחיל כרכב קונספט בלי שום אמירה טכנולוגית מעבר לעיצוב... יענו צעד גדול למעצבים, צעד קטן למכונית.
אבל השוק האמריקאי אהב, והקונספט הלך לייצור במספרים מוגבלים. מתחת לבודי העתידני שנראה מרשים גם היום יש כנראה טרופר בנזין 3.5.
בקרוב ה"והיקרוס" הזה יהיה פריט לאספנים.
לי חסר בין צמיגי השטח הפירלי סקורפיון MUD, צמיג השטח המלא הכי טוב שהיה לי אי פעם. צמיג רחב ורך, אחיזה מדהימה בכל סוגי השטח ודופן חזקה ועמידה באופן מרשים, למרות שהיא רק 2PLY. מצד שני - אחרי 40K ק"מ הם כבר היו מחוקים... כבר לא מייצרים אותם יותר וחבל.
היום הוחלפה רביעית הדנלופים שלי ברבעית טויו לאחר ששני צמיגים נקרעו בדופן.
ההבדל המידי הוא בכמות הרעש שפחת משמעותית בנסיעה מחוץ לעיר.
הבדל נוסף הוא בעובי הדופן בטויו לעומת הדנלופ.
טרם הספקתי לבדוק אותם בשטח אבל זה רק עניין של זמן.
מידה 265/75/16 עלות 1050 לצמיג
מה לגבי הגיפונים - טריוס וגימיני, מקסיס, יוקוהומה או ?? 50:50 או
- אני נוסע כבר 3 שנים על יוקוהמה 50:50 ואני ממש מרוצה אבל המחיר לא זול )3000) עבור 50:50 ,,, האם גם המקסיס מחזיקים 3 שנים מעמד ? מה ההשלכות של מעבר מ 50:50 ל 70:30
אתה שם טריוס וג'ימני באותה קטגוריה? צמיכים זה הדבר האחרון שיפריע לך תאמין לי.
תיקון קטן. הקופר STT זה 3 PLY ולא 2.
המחיר האמיתי שלהם ב 245 75 16 נע סביב ה 800 מה שהופך אותם למאד אטרקטיביים.
הקופר מנסיון השוואתי שקטים בדיוק כמו הטויו- שהינו צמיג השטח השקט ביותר- כפי שצוין בכתבה.
אחד הפורומים הגדולים בג׳יפולוג שבו נפוצות בעיקר 215/75/15 ו-235/75/15 נזנח בכתבה :(
לפחות את ה-235ֿ ויטראות, סמוראים, ג'ימינים ואפילו טרנואים נוסעים על המידה הנ"ל..
אחד הפורומים הגדולים בג׳יפולוג שבו נפוצות בעיקר 215/75/15 ו-235/75/15 נזנח בכתבה :(
מחזק ומסכים עם צחי!
leornevo11
27-12-12, 09:25
מה אתה אוצה להגיד - שהגימיני הוא פחות מהטריוס שלי - נכון שיש לו רק 2 דלתות והוא קטנטן להחריד אבל עדיין הוא נחמד ,,,, נותן לו כבוד אבל בשום מצב אני לא מחליף את הגיפון-נעים שלי (דרך אגב - מי שכבר קורא- מחפשים עוד גיפאים וגיפים מיתנדבים להסיע ילדים בסיכון מביה"ס תמיר בקריית אתא לבקר של כייף - מחפש מיתנגבים לעזרת עמותת "קרן לחיים" ב18 לחודש ב08:00 מקריית אתא - ביהס תמיר - תיתקשרו ותאשרו - לאור נבו 0547885039
דרור אחלה כתבה, תודה.
אני רוכב על פטרול עם ג'נט 17 כך שרוב היצרנים שציינת אינם רלוונטיים כרע בשבילי.
אני רוכב על קופר 50/50 שהוא אחלה צמיג. יש לי עם קופר רומן ארוך ויחסית מוצלח.
שאלה לי אלייך או למומחים שבפורום,
אני מאד רוצה לעבור ל 100% שטח אך מאד מפחד שהרכב יחליק. אני צפוני ואצלנו גם קר וגם גשום כולל הרבה קרה. כל הזמן הפחידו אותי שצמיג שטח לא יחזיק ויחליק בכביש. האם יש לכך תשובה אמיתית וברורה?
תודה מראש,
צח
שחכתם להוסיף דגם חדש של מיקי טומפסון צמיג שקט על הכביש ולא כבד מיועד לבוץ וסלעים 1050 ש"ח
לפי דעתי כיום נחשב לצמיג יותר טוב אפילו מBF
Baja Claw TTC Radial
http://www.mickeythompsontires.com/images/products/baja_claw_ttc_radial.jpg
הצמיג הזה אולי חדש בארץ אבל מאד ותיק בשוק.
הצמיגים שמוצעים כאן הם לבוץ ולכן מטבעם הם נשחקים בכל טשח אחר או בכביש. אני רכשתי YOKOHAMA GEOLANDER A/T עם סיליקה (טכנולוגיה של שנים אחרונות) והם פשוט נהדרים בכל פרמטר מבחן.
הצמיגים שמוצעים כאן הם לבוץ ולכן מטבעם הם נשחקים בכל טשח אחר או בכביש. אני רכשתי YOKOHAMA GEOLANDER A/T עם סיליקה (טכנולוגיה של שנים אחרונות) והם פשוט נהדרים בכל פרמטר מבחן.
זה מבחן לצמיגי שטח..
יוקוהמה גיאולנדר החזיק מעמד שנה וחצי, 30,000 ק"מ וחציית נחל צין פעמיים.
בקע פנימי בסוליה ופיצוצים בדפנות גרמו לי בצער רב להחליף את ארבעת הצמיגים.
ביצועי בוץ מעולים אבל מסתבר שהצמיג באמת חלש מהמצופה.
זה בין חצי לשליש ממה שגודייר וBF החזיקו אצלי.
אלה צמיגים שידועים כבעלי אורך חיים לא מרשים.
בד"כ הדופן שלהם נכנעת הרבה לפני הסוליה.
פוסט 971 סיכום של המסע המדהים של החברה האלו (שגם עברו בישראל).
http://www.expeditionportal.com/forum/showthread.php?t=45353
תשעים אלף קמ עם BF MUD, אם כבר מדברים על עמידות....
Sent from my XT910 using Tapatalk
זה לא בשמיים, עם הmtr הישנים הגעתי פעמיים לק״מ הזה, כשעם רוטציה גם מעל זה.
כנ״ל עם הKM2.
אני מניח שגם צמיגים של יצרנים אחרים ברמה הזו יגיעו לתוצאות כאלו.
זה עוד הבדל בין צמיגי ליגת על לסתם צמיגים.
פוסט 971 סיכום של המסע המדהים של החברה האלו (שגם עברו בישראל).
http://www.expeditionportal.com/forum/showthread.php?t=45353
Sent from my XT910 using Tapatalk
תודה על הקישור! אחלה בלוג יש לזוג הזה.
עמוד 93 מתאר את החוויה שלהם בארץ, מעניין לראות איך זוג שחצה את העולם מתייחס בכאלו סופרלטיבים לפקקטה נגב הקטן שלנו.
חברים , דרור ברלי, עברו 4 שנים והרבה מים בירדן, BF הורידו 30 אחוז במחירים, אבל כנראה לא מעט באיכות, COOPER חלשים מאד בדופן הצד ונקראים בקלות ונכנסו KENDA ועוד - לעומת השתפרות יחסית של MAXIS = האם יש מצב לכתבה מרעננת ומעודכנת שתיתן קצת פרספקטיבה על ידי מי שמבין ? יעזור מאד (אני משתמש בכמה רכבי שטח ובכמה סוגי צמיגים - אבל קטונתי מהבנת המונחים הטכניים של היצרנים, (אמרו לי בצמיגיה שהיום PLY כבר לא רלוונטי כי החברות משתמשות ברשתות מתכת בדופן ולא בפוליאסטר - האם נכון גם לגבי ה BF A/T החדש 50:50 ? ניראה לי רגיש ורך בדופן גם, כמו ה COOPER 50:50 זל
אני עם סט שלישי של BF/KM2, לא מרגיש ירידה באיכות.
אכן, התעדכנו כמה דברים. יש בשוק גם צמיגים זולים יותר באיכות טובה.
האם נכון גם לגבי ה BF A/T החדש 50:50 ? ניראה לי רגיש ורך בדופן
חפש את הסרטון של BF/AT בו הם נוסעים לתוך בזנט עם הדופן.
על פניו, הם מצהירים שהוא חזק יותר מאשר הדגם היוצא.
מסתבר שכשמגזימים, גם צמיג יקר ואיכותי יכול לחטוף חזק בדופן ואז נושא הזמינות של צמיגים בפנצ'ריות הופך להיות קריטי.
אני עדיין סבור שטויו הוא צמיג ה-MT הטוב בשוק למרות שהוא כבד ויקר. יש לו כמה יתרונות מוחצים כמו קוטר בפועל גדול מכל צמיג אחר במידתו המוצהרת, שקט על הכביש ועמידות יוצאת דופן בתנאים קיצוניים כמו לחץ אויר נמוך במיוחד.
אבל אחרי שהצלחתי להשמיד דפנות משוריינות של שני צמיגי טויו MT, התברר שהיבוא שלהם הופסק (ענייני תקינה למיניהם),ועל כן קשה להשיג אותם ובפנצ'ריות הבודדות שהיו להן צמיגים במלאי (או שהתחייבו להשיג) התברר שמדובר בצמיגים מאוד לא טריים (בלשון המעטה) ממלאי ישן ובמחירים רצחניים... אולי הייתי מסכים לשלם 2,200 שקל לזוג טויו חדשים, אבל לפחות שיהיו טריים ולא בני יותר מ-3.... ואם בכמעט אותו מחיר אפשר להתחדש ברביעיה חדשה של צמיגים טריים בני שבועות בודדים ולא סיניים - החלטתי לנסות סחורה זולה יותר.
לא, לא מקסיס. מנסיון אישי, אני לא אוהב אותם. בחרתי בצמיגי אכילס XMT. לא, הם לא סיניים, הם אינדונזיים..... שעלו 2400 שקל לסט של ארבעה, על הרכב, כולל הכל. אלה צמיגים שנוכחתי בביצועים הטובים עד מפתיעים שלהם על סופה של חבר באחד הטיולים העצבניים שעשינו. אחרי 8 חודשים של שימוש אינטנסיבי יש כמה תובנות:
הצמיג (אצלי 31) לא גדול בקוטר כמו טויו (מי שיבחר ב-33 יגלה שהאכילס 33' דווקא גדולים יותר מצמיג 33 הממוצע...) לא שקט על הכביש כמו טויו.... ו... נו, זה לא טויו.
אבל הוא גם לא כבד כמו הטויו. האחיזה בכביש, כולל רטוב, מפתיעה לטובה (יחסית לצמיג MT), צריכת הדלק השתפרה ומסתבר (לא מפתיע, כי את זה ידעתי) שהוא טוב מאוד בשטח. מה אגיד לכם? אחרי כ-12,000 ק"מ עליהם (סופה נעולה כפול, אוטומטית מאחור שידועה כמחסלת צמיגים) , הבלאי מינימלי עד כמעט לא קיים ובינתיים, בשורה התחתונה לדעתי זה צמיג לא רע בכלל אם לא ממש טוב, אם לא ממש מצוין - כשמכניסים למשוואה את סעיף התמורה למחיר. עד כה לדעתי מומלץ, ונראה איך ימשיך לאורך זמן.
וגם אם אצליח (בסוף אצליח, זה ברור) לקרוע לו דופן באחד ממסעות העינויים בואדי כזה או אחר, לפחות זה יכאב פחות בכיס.
יש כוכב נוסף בשוק צמיגי השטח...
צמיגי קנדה KENDA
לאחרונה נחשפתי לצמיג די זול, לטעמי מפתיע בביצועיו, הן אצלי והן אצל חברים.
אני לא בוחן צמיגים מוסמך :) אבל בינתיים אני די מרוצה.
http://automotive.kendatire.com/en-us/find-a-tire/light-truck/klever-mt/
יש כוכב נוסף בשוק צמיגי השטח...
צמיגי קנדה KENDA
לאחרונה נחשפתי לצמיג די זול, לטעמי מפתיע בביצועיו, הן אצלי והן אצל חברים.
אני לא בוחן צמיגים מוסמך :) אבל בינתיים אני די מרוצה.
http://automotive.kendatire.com/en-us/find-a-tire/light-truck/klever-mt/
שימוש ארוך טווח (חו"ל)
http://overlandguild.org/index.php?topic=129.15
שלום,
מעוניין בהמלצות ממי שיש לו נסיון גם בנושא וגם עם צמיגיות מומלצות לצמיגי שטי באיזור שרון/מרכז
יש לי כרגע 4 צמיגים של goodyear adventure mud & snow 245/65/17 על פורד אקספלורר 2007 שרכשתי לפני כחצי שנה.
הצמיגים בני שנתיים וחצי לערך האחוריים במצב טוב עד טוב מאוד, הקדמיים מתחילים להתקלף בקוביות (היו בסדר עד לטיול שטח עם דרדרת לא קלה שכנראה לא היתה הכי נעימה להם).
הרכב נוסע ברובו על כביש, פעם בשלושה חודשים לערך טיול שטח (כגון נקרות), כמה פעמים בשבוע קיצורי פקקים דרך הפרדסים של השרון.
ולשלב השאלות:
האם להשאיר את האחוריים בשל מצב בטוב ולחפש את אותו סוג צמיג לטובת הקדמיים?
אם אחליף את כל הארבעה, מה והיכן הייתם ממליצים? תקציב של כ 500 +- לצמיג.
ידוע לי מה לבדוק בצמיג (טריות, התאמת מהירות וכו מאחר ותציד הקפדתי על זה במוכניות פרטיות שהיו לי).
אודה למי שיוכל לסייע כי אני רוצה להחליט בימים הקרובים.
תכף הבוץ מגיע, זה זמן מצויין לעדכן את הכתבה (אולי גם להוסיף מידה או שתים עבור גמדי סוזוקי 205\215\235).
מחירים, מה מיובא, דעתכם ונסיונכם.
מצטרף לבקשות העזרה. אחרי שפוצצתי שני
צמיגי קופר....
מחפש זוג או רביעייה.
265/75/16.
שטח מלא.
מי קנה לאחרונה ויודע להצביע על מחיר וזמינות?
תודה..
איתי
מצטרף לבקשות העזרה. אחרי שפוצצתי שני
צמיגי קופר....
מחפש זוג או רביעייה.
265/75/16.
שטח מלא.
מי קנה לאחרונה ויודע להצביע על מחיר וזמינות?
תודה..
איתי
חיפשתי לפני שבועיים אותה מידה ולא מצאתי, האמת שלא מצאתי גם גודייר או טויו...
רק מקסיס ובי אף, ברור שבחרתי בבי אף בלית ברירה.
מצטרף לבקשות העזרה. אחרי שפוצצתי שני
צמיגי קופר....
מחפש זוג או רביעייה.
265/75/16.
שטח מלא.
מי קנה לאחרונה ויודע להצביע על מחיר וזמינות?
תודה..
איתי
קופרsst החדש?
יכול לשתף בנסיבות?
או בחו״ד עד לפיצוץ?
אני מתחיל לבחון מה האופציות לקראת החלפה.
(שטח מלא)
אפוקליפסה..?! תעזוב את bf?'!
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
למה יש לי מניות שם?
תמיד צריך לבדוק דברים אחרים.
קופר 150שח פחות מ-BF, לרביעייה זה צמיג שלם.
קופרsst החדש?
יכול לשתף בנסיבות?
או בחו״ד עד לפיצוץ?
אני מתחיל לבחון מה האופציות לקראת החלפה.
(שטח מלא)
ממליץ לך לבדוק את ה KENDA .
יש לי אותם כשנתיים, מפתיעים מאוד לטובה (ו...זולים).
רק לציין שהיו לי בעבר דאנלופ, BF MT2, מיקי טומפסון שטח, טויו שטח וג'נרל (הדגם הישן).
לחבר היו כאלו, לא הבריקו.. חצי ממה שאני מוציא מה-BF.
גם אני עומד לקראת החלפה של הסט.
מידה 31, את הסט צמיגים הנוכחי קיבלתי עם הרכב (מקסיס 980) במצב כמעט חדש (בני שנה). מאז, שנתיים אחרי ו-27000 קמ הצמיגים נראים כמי שעשו את שלהם. הם בעיקר יבשים ועייפים ובדפנות יש כל פגיעות מסלעי המדבר.
חשבתי לעבור לשטח מלא אבל האמת שאני לא בטוח שיש באמת סיבה אם יש אלטרנטיבות עם דופן 3 פליי וסוליה קצת אגרסיבית.
אז חוץ מ-BF AT מה עוד יכול לבוא כאופציה?
איך הגודייר AT?
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש לך GT עם סוליה כמעט זהה ל-BF/AT ואת ה-דוראטראק AT של גודייר.
הגודייר זה 3 שכבות בדופן?
פעם היה לינק לאתר שנותן נתונים טכניים על צמיגים + ביקורת, לא מוצא אותו יותר
Sent from my iPhone using Tapatalk
הגודייר AT עם קוולר צמיג מעולה
בס"ד
לאחר קבלת אישור (לשינוי ברישיון) לצמיגים 50:50 עבור הפורסטר.
אני שמח להעביר חוות דעת על יוקהומה G12.
בלי עין הרע. לאחר כ15K ק"מ. הצמיגים במצב מצויין. נותנים חווית נהיגה מעולה בכביש ומעולה עוד יותר בשטח. אחיזה טובה מאוד.
ישנה עליה בתצרוכת דלק. משהו בין 5-10%.
שלמה.
קופרsst החדש?
יכול לשתף בנסיבות?
או בחו״ד עד לפיצוץ?
אני מתחיל לבחון מה האופציות לקראת החלפה.
(שטח מלא)
Kooper s/t maxx
3 שכבות בדופן.
שני קדמיים קיפחו חייהם על סלע בשני מקרים שונים.
לחץ אוויר 22 (ברגיל אני על 36)
רכב במשקל 3 טון +
על הכביש הם נפלאים. שקטים ונותנים אחיזה. גם במהירויות בלתי חוקיות על כביש 6.
בשטח לדעתי הם עם אחיזה קצת לקויה אבל אין לי ממש למה להשוות. הרכב אצלי בקושי 10 חודשים ו13 אלף ק"מ.
הצמיגים הותקנו כחודש לאחר קניית הרכב.
איתי
הגודייר זה 3 שכבות בדופן?
פעם היה לינק לאתר שנותן נתונים טכניים על צמיגים + ביקורת, לא מוצא אותו יותר
Sent from my iPhone using Tapatalk
תבדוק מקסיס 8060
היו לי כאלו שקניתי כמשומשים. עבדו יפה בשטח בלי הפתעות. בכביש שקטים ברמה סבירה לחלוטין +אחיזה טובה עד כמה שאני זוכר.
היום עם bf at וכנראה שאחריהם אחזור למקסיס
אופי השימוש שלנו דומה
Sent from my iPhone using Tapatalk
מכיר את המקסיס, מעדיף A/T אגרסיביים
Sent from my iPhone using Tapatalk
המקסיס גורמים לחוסר איזון אחריי שהם נשחקים.. מה שלא לוקח יותר מדי קילומטרים.
הbf at החדשים מחזיקים הרבה יותר יפה מהדור הקודם.
http://shvilim.co.il/צמיגי-שטח-bf-ko2-חוות-דעת/
מה לגבי הגיפונים - טריוס וגימיני, מקסיס, יוקוהומה או ?? 50:50 או
- אני נוסע כבר 3 שנים על יוקוהמה 50:50 ואני ממש מרוצה אבל המחיר לא זול )3000) עבור 50:50 ,,, האם גם המקסיס מחזיקים 3 שנים מעמד ? מה ההשלכות של מעבר מ 50:50 ל 70:30
היוקהמה 50:50 ממש מעולים בטריוסים , כנ"ל TOYO אבל המחירים יותר יקרים ב50% מהמקסיס, לכן כיום הטריוס שלי נוסע עם מקסיס 50:50 ועושה עבודה טובה ,,,
גימיני זה כבר לא ג'יפון- כי יש לו נעילות קדימה ואחורה והגבהות חוקיות של 2" והרבה גם מגביהים ב4" עבירות שטח לעומת הורדת היציבות - בהצלחה - לאור נבו - מדריך שטח
- - - Updated - - -
מה לגבי הגיפונים - טריוס וגימיני, מקסיס, יוקוהומה או ?? 50:50 או
- אני נוסע כבר 3 שנים על יוקוהמה 50:50 ואני ממש מרוצה אבל המחיר לא זול )3000) עבור 50:50 ,,, האם גם המקסיס מחזיקים 3 שנים מעמד ? מה ההשלכות של מעבר מ 50:50 ל 70:30
היוקהמה 50:50 ממש מעולים בטריוסים , כנ"ל TOYO אבל המחירים יותר יקרים ב50% מהמקסיס, לכן כיום הטריוס שלי נוסע עם מקסיס 50:50 ועושה עבודה טובה ,,,
גימיני זה כבר לא ג'יפון- כי יש לו נעילות קדימה ואחורה והגבהות חוקיות של 2" והרבה גם מגביהים ב4" עבירות שטח לעומת הורדת היציבות - בהצלחה - לאור נבו - מדריך שטח
מעורר לחיים את השרשור הזה במקום להתעלק על השירשור של הג'אנטים לטרופר.
אם אני מסכם את מה שנכתב שם אז ברלי המליץ על BF KM2 אך לאחרים היתה דעה שלילית מבחינת אחיזת כביש והמליצו על מקסיס 8060.
באופן אישי אני כרגע עם BF KO2 בני שנה וחצי עם יותר מ30K ק"מ. בשנה הראשונה היו ממש נהדרים אבל עכשיו איבדו את הגמישות וכל טיול אוכל מהם עוד ועוד קוביות בצורה מורגשת, הרעש גבר וגם אחיזת הכביש לא מה שהייתה.
מקסיס 8060 אני לא מוצא במידה שלי (265/65R17 - ל"ק) אלא רק MT764. מה חוות הדעת על הצמיגים הללו?
מה הדעה על צמיגי קופר STT מהדורות החדשים?
יש צמיגי שטח מלא עדכניים אחרים שיש עליהם דעות חיוביות ושיש להם אחיזת כביש יותר מסבירה?
טויו אני מבין שיש בעיית מלאי.
אני עם מקסיס סיימתי את הרומן כבר מזמן.
כל עוד לא מדובר במפלצות סלעים ובצמיגי סטיקי למיניהם, לא הצלחתי להתרשם לטובה באופן מיוחד מאף צמיג שלהם.
8060 צמיג חד כיווני. אני לא אוהב את הסידור הזה.
בי.אף KM2 מצוינים, אני בשלבי סיום של סט כזה, ומתלבט בין KM3 לגודייר MTR/K שגם היה לי נסיון מצויין איתם אבל הם עוד יותר יקרים. טויו לצערי אין.
ג'נרל גראבר MT גם צמיג מצויין בלי יחסי ציבור.
עכשיו שמתי לב שאתה שואל על 265/65R17 שאין בה מבחר גדול. עד לא מזמן לא היה בכלל צמיגי שטח. היום יש KM3 וזה מה שהייתי לוקח במידה הזאת בלי לחשוב פעמיים.
עכשיו שמתי לב שאתה שואל על 265/65R17 שאין בה מבחר גדול. עד לא מזמן לא היה בכלל צמיגי שטח. היום יש KM3 וזה מה שהייתי לוקח במידה הזאת בלי לחשוב פעמיים.+1
אם התחלת להסתכל על מקסיס 764 שטח מלא אז עדיף ה BF.
Sent from my SM-N975F using Tapatalk
בי.אף KM2 מצוינים, אני בשלבי סיום של סט כזה, ומתלבט בין KM3 לגודייר MTR/K שגם היה לי נסיון מצויין איתם אבל הם עוד יותר יקרים. טויו לצערי אין.
ג'נרל גראבר MT גם צמיג מצויין בלי יחסי ציבור.כמה זמן וק"מ יש לך את הסט? אחרי כמה זמן התחילה ירידה בגמישות?
מרגיש מספיק בטוח כדי להסיע את המשפחה בכביש רטוב בגשם כמובן בלי להשתולל?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
עם km3. מרוצה מאוד
Sent from my iPhone using Tapatalk
andy.shaked
19-10-20, 12:24
אני עם General Grabber AT³ ומאוד מרוצה
אחיזה טובה בשטח ונהדרת בכביש, ותמיד די שקט
המדען המטורף
כמה זמן וק"מ יש לך את הסט? אחרי כמה זמן התחילה ירידה בגמישות?
מרגיש מספיק בטוח כדי להסיע את המשפחה בכביש רטוב בגשם כמובן בלי להשתולל?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
הסט הנוכחי של KM2 על הטנדר שלי שנתיים ו36,000 ק"מ. הם עשו את שלהם מבחינתי כשאני פתאום שם לב שיש יותר רעש ורעידות, וזה קורה כשהם מאבדים בערך חצי ס"מ מעובי הסוליה. מנסיוני זה קורה בכל צמיגי השטח המלא שהיו לי בסביבות ה30K, הערכה גסה מאד. האם זה מה שאתה מתכוון "ירידה בגמישות"?
לגבי השאלה השנייה, ברור שאני מרגיש בטוח מספיק, וגם אשתי. על אחת וכמה ברכב מודרני עם ABS ובקרת החלקה וכל השאר. אני נוסע על צמיגי שטח מלא בלבד מאז שקניתי צמיגים לסמוראי שהיה הרכב הראשון שלי, לפני 23 שנה, אז זה מה שהמשפחה שלי מכירה. ואם אני סופר עכשיו על האצבעות אז באמת הנוכחי זה הסט ה10 של צמיגי שטח שקניתי, 2.3 שנים זה אורך חיים ממוצע אצלי :rolleyes:
(היו לי טויו, ג'נרל, קופר, BF X2, Goodyear X4 וגם צמיגים שהגיעו עם הרכבים שהיחיד ששווה אזכור זה אליאנס בקשוט ותיכף ברלי יפתח פה מורשת קרב)
אם כבר הזכרת גמדים(גמני/סמוראי), מה מתאים למשקל נוצה?
אני מניח ש 6 שכבות צד גורמות לצמיג להיות לא רק חזק, אלה גם קשיח יותר.
איך אני בוחג צמיג חדש לגמד ששוקל 1.2 טון במקסימום עמוס לטיול (sj410)?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
אם כבר הזכרת גמדים(גמני/סמוראי), מה מתאים למשקל נוצה?
אני מניח ש 6 שכבות צד גורמות לצמיג להיות לא רק חזק, אלה גם קשיח יותר.
איך אני בוחג צמיג חדש לגמד ששוקל 1.2 טון במקסימום עמוס לטיול (sj410)?
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
מה המידה ומה האפשרויות הזמינות?
<colgroup><col span="2"><col><col><col span="2"></colgroup><tbody>
אופציאות צמיג לסמוראי 235/75r15 ששוקל 1100 ק"ג
חברה
דגם
מס' שכבות דופן (פליי)
עומס מקס LB/PSI
משקל LB
מחיר
kenda
kr29
3
1985/50
41
500
accelera
mt-01
6
1984/50
40
400
yokohama
g003
6
1985/50
37
650
bf
km2
6
1985/50
40
750
bf
km3
8
2335/60
47.8
850
maxxis
8060
6
1984/50
37.5
500
maxxis
764
6
1985/50
36.6
500
</tbody>
הסט הנוכחי של KM2 על הטנדר שלי שנתיים ו36,000 ק"מ. הם עשו את שלהם מבחינתי כשאני פתאום שם לב שיש יותר רעש ורעידות,
+
בשנים האחרונות הגמל הפך לרכב טיולים ועושה משמעותית פחות קמ, ובעיקר חונה מכוסה, כולל הצמיגים,BF/KM2
ב-3.5 שנים הצמיגים עברו כ-40kקמ, שזה בערך חצי ממה שהייתי נוסע בעבר באותה מסגרת זמן כשהרכב היה יום-יומי, וההחלפה אז הייתה בגלל שחיקה, זה סט רביעי מסוג זה אצלי.
יש עדיין הרבה מאד בשר על הצמיגים, ומעט פגיעות סבילות בשביל כמות השטח שעברו, ונכון ללפני 3 חודשים הם עדיין מאוזנים.
אבל הבלאי הזדקנות מתחיל, יש התחלת סימני יובש, והצמיג מתחיל להרגיש יותר קשה ופחות גמיש.
מול ההיצע והנסיון זה או BF/KM3 או MTR.
אצלי בויטארה, אותה מידה בדיוק וקצת יותר משקל מהסמוראי 2 הודעות מעלי, מקסיס 8060 כבר סט שלישי בעשר שנים ואני מאוד מרוצה.
אני עם ג'ימני ומקסיס 8060, מעולה.
ה-2 סנט שלי,
4 צמיגי מקסיס 8060.
מידה 31
שנתיים ו-10 על הרכב ובערך 30k על מד הקילומטרים.
כבר בשנה האחרונה הם כבר נראו קצת יבשים ונראה שלאט לאט מתחילים להתפורר. לא ברמה היסטרית אבל כן ברמת צמיג יבש.
האחיזה בכביש רטוב לא טובה בעיני לא היום ולא שהיו חדשים. מנגד, בגראנד ויטרה שהייתה לנו ונעלה גאולנד חצי חצי מצב היה פחות טוב והיא זרקה תחת על כל שלולית רעננה.
סה"כ ה-8060 נותן ביצועים מספקים ותמורה טובה, בחודשים הקרובים אגש להחליף סט ולא בטוח שאקח משהו אחר.
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
<tbody>
אופציאות צמיג לסמוראי 235/75r15 ששוקל 1100 ק"ג
חברה
דגם
מס' שכבות דופן (פליי)
עומס מקס LB/PSI
משקל LB
מחיר
kenda
kr29
3
1985/50
41
500
accelera
mt-01
6
1984/50
40
400
yokohama
g003
6
1985/50
37
650
bf
km2
6
1985/50
40
750
bf
km3
8
2335/60
47.8
850
maxxis
8060
6
1984/50
37.5
500
maxxis
764
6
1985/50
36.6
500
</tbody>
אני לא שמעתי על צמיגים במידה הזאת עם 6 ו-8 שכבות בדופן.
מדובר כנראה במספר השכבות הכולל (2 דפנות + סוליה) ולא שכבות בדופן אחת.
רוב צמיגי השטח הזולים והנפוצים הם בעלי 2 שכבות בדופן.
היקרים והטובים יותר בעלי 3 שכבות בדופן.
זה לא אומר כלום על חוזק אמיתי בסיטואציה ספציפית. אישית, צמיגי השטח הכי טובים שהיו לי אי פעם על ג'יפ (נמרוד רצה מורשות קרב...) היו הפירלי סקורפיון MUD שכבר לא מיוצרים המון שנים. הם היו בעלי 2 שכבות בלבד בדופן והיו אוחזים, חזקים וטובים יותר בשטח ובכביש מכל צמיג אחר שהיה לי אחר כך, כולל שמות גדולים ומשולשי שכבות עם הרבה הילה (ומעולים בפני עצמם) כמו טויו, BF וכו'.
אם פירלי היו מחליטים לחזור לייצר ולשווק אותם, לא הייתי מהסס ומצטייד מיד בסט חדש כזה. אבל מכיוון שאין כאלה, הפייבוריט שלי כרגע נשאר הטויו MT.
לגבי אורך חיים - שנתיים וחצי עד שלוש שנים זה אורך חיים ממוצע של צמיג שטח מלא ואז מתחילים להרגיש שהוא עשה את שלו, למרות שעוד נותר הרבה מאוד בשר בסוליה. זו לא השחיקה אלא כי הם פשוט מתייבשים ומתקשים. הביצועים שלהם יורדים בכל פרמטר, הרגישות לפנצ'רים גדלה, כמו גם הרעש בכביש שהולך ומתגבר. בסופה עם נעילה אחורית אוטומטית, גם קוביות מתחילות להיתלש.
עקרונית אפשר להמשיך איתם כמובן עוד חצי-שנה או שנה ולא מעט קילומטרים, אבל זה כבר לא זה. לא מה שהיה, בטח ובטח בהשוואה לצמיג טרי, אפילו ממותג עלום. כי ככה זה - זו דרכו של כל צמיג. גם אנחנו כבר לא צעירים ויפים וביצועיסטים כמו לפני 20-30 שנה - ולהבדיל מצמיגים שאפשר וצריך להחליף, אנחנו כבר לא יכולים להשתפר/להשתדרג....
אני לא שמעתי על צמיגים במידה הזאת עם 6 ו-8 שכבות בדופן.
מדובר כנראה במספר השכבות הכולל (2 דפנות + סוליה) ולא שכבות בדופן אחת.
....
ברוב המקרים יהיה נתון של ply rating.
כמו שדרור סבר, מדובר על אומדן לחוזק (קשיחות) הצמיג, לפעמים אפילו לא תהיה תאימות בין סכום מספר השכבות לבין הP.R. כן יהיה לזה קשר לעומס המותר של הצמיג.
ובכל מקרה לא מדובר על מספר השכבות בדופן.
רץ בקבוצות ה״מה נשמע״, איזה סרט שמראה עובי דופן של צמיגי mt עפ״י יצרן.
אין לי מושג איך לעלות אותו לפה אך בהחלט שווה צפייה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
רץ בקבוצות ה״מה נשמע״, איזה סרט שמראה עובי דופן של צמיגי mt עפ״י יצרן.
אין לי מושג איך לעלות אותו לפה אך בהחלט שווה צפייה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
יש צמיגי שטח למשאיות לעבודה קשה גם עם שכבה אחת בדופן.
השתרש כלל אצבע של מדד חוזק צמיג לפי מספר השכבות, וזה אכן מדד נוח בעולם שלנו, אבל כדאי לבחון גם חוות דעת מעשיות.
מניח ש-3 שכבות בצמיג סיני עלום לא בהכרח טובות יותר מ-2 שכבות של יצרן מוביל מוכר.
מניח ש-3 שכבות בצמיג סיני עלום לא בהכרח טובות יותר מ-2 שכבות של יצרן מוביל מוכר.
זה נכון, אבל בהחלט יש גם מצב ש-2 שכבות בצמיג מסויים של יצרן מוכר ובעל מוניטין יכולות להיות חזקות יותר מ-3 שכבות בצמיג אחר, שגם הוא של יצרן מוכר ובעל מוניטין.
3 שכבות זו אינדיקציה לדופן שאמורה להיות חזקה יותר, אבל זה לא מחייב. כי כבר ראיתי דפנות של צמיגים מאוד גיבורים עם 3 שכבות, שנכנעו גם בסיטואציות שלכאורה לא כאלה קטלניות. קריעת דופן היא לפעמים גם עניין של מזל רע. מנחוס.
עצם עובדת הדופן "בעלת 2 שכבות בלבד" לא הופכת את הצמיג אוטומטית ל"חלש" או "לא טוב". וכבר ציינתי את הפירלי סקורפיון MUD הזכורים לי לטובה.
זכרון מהפירלי הזה ממקרה ספציפי: טיול של החבר'ה בדרום. אני מוביל, בדהרה פרועה בסופה הירוקה בחלק החצצי הרחב של נחל נקרות, מכביש הערבה לכיוון מערב. לחץ בצמיגים 15-16 PSI. במושב הנווט ישב צלם/צלף ידוע, חובב שטח ותיק, שבא לטייל ודרבן אותי ללחוץ, פשוט כי הוא נהנה מזה.... המהירות היתה דו ספרתית גבוהה. ואז אכלתי פצצה בדופן צמיג קדמי שמאלי מסלע חבוי בחצץ, ברמה שהרימה את כל הג'יפ באויר.
למזלנו נחתנו טוב. (מישהו אחר שהכרתי בתקופה ההיא, התהפך שנה-שנתיים קודם בנקרות בסיטואציה כזו בדיוק, באותו קטע עצמו, אולי על אותה אבן בדיוק?.... הוא יצא מזה חי אבל לא בשלמותו. סיפור עצוב שחלק מהותיקים כאן עוד זוכרים)
בדיקה מהירה העלתה שהמכה כופפה חזק את הג'נט (ברזל, אמריקן רייסינג חזק ומסיבי. ג'נט סגסוגת היה נשבר לחתיכות מפצצה כזאת) והצמיג? חוץ מסימן של שפשוף וכמובן כל האויר שברח בבת אחת, לא קרה לו כלום.
פרקתי את הצמיג, יישרנו את הג'נט (שעה וחצי של דפיקות בפטיש 2 קילו והרבה זיעה... אבל בסוף הג'נט התיישר איכשהו. לא יצא הכי אסתטי אבל הצמיג עלה למקום והתנפח. מה שחשוב זה שהצלחנו להגיע לאטימה).
מה שמפליא זה שלצמיג פשוט לא קרה כלום. המשיך בשלו עוד מעל שנה כאילו לא היו דברים מעולם, עד שהגיע זמנו של כל הסט להחלפה בגלל שחיקה והתייבשות כרגיל. עד אז אפילו לא איבד אויר. פשוט צמיג מופלא. וכאמור - רק 2 שכבות. הייתי מת לחזור אליהם.
למזלנו נחתנו טוב. (מישהו אחר שהכרתי בתקופה ההיא, התהפך שנה-שנתיים קודם בנקרות בסיטואציה כזו בדיוק, באותו קטע עצמו, אולי על אותה אבן בדיוק?.... הוא יצא מזה חי אבל לא בשלמותו. סיפור עצוב שחלק מהוותיקים כאן עוד זוכרים)
אתה אידיוט... אבל עם מזל. ככה בדיוק נהרג שמוליק לוי מסיירת צנחנים.
לא נפצע, לא נחבל, לא "כאילו" - מת. לגמרי. מוות מיותר ומקומם.
ונשמרתם מאד לנפשותיכם.
לשמוליק היו נסיבות מקלות לטיסה בנחל. (לא שזה עזר לו).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.