התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צפצוף אזהרה ארוך בבקרים קרים.



idanez
23-12-12, 15:53
אהלן.
שאלה, אם מישהו מכיר את הקריזה של הרכב..

גרנד צ'ירוקי 93. אין בעיות עם הרכב בד"כ.

בבקרים קרים (לדעתי זה קורה רק בקור) כאשר סוויץ' מלא או הנעה. יש צפצפוף אזהרה רצוף. למשך כמה קילומטרים טובים של נסיעה.

הדבר היחיד שנראה לי חשוד הוא שהלחץ שמן מראה שהוא בדיוק עובר את ה 3/4. ואחרי כמה קילומטרים, החום מנוע עולה קצת מטפס מה 40 לכיוון ה 60. והלחץ שמן מתייצב לכיוון ה 3.. ואז הצפצוף מפסיק.

השאלה אם יש קשר, או שאני סתם מדמיין..

לחץ שמן מקסימום מסומן על 5.4. וכשמחוג בדיוק על האמצע זה 3.. במצב עמידה (בטמפרטורת עבודה שהכל תקין) לחץ על 3.
כשנותנים גז, הלחץ שמן מטפס קצת (אף פעם לא מגיע למצב שהזכרתי למעלה שהוא עומד על הקו האמצעי בין ה 3 ל 5.4. זה קורה רק בבוקר. )

תודה מראש על העזרה.

Ersten
23-12-12, 18:09
דבר ראשוון שהיתי עושה - בדיקת לחץ שמן עם שעון מכאני במצב מנוע קר. אם השעון המכאני יראה שהלחץ נמוך - חייב לטפל בבעיה (החלפת שמן/פילטר, ניקוי מנוע, החלפת משוואת שמן וכו')
וזה בלי שום קשר לצפצוף המעצבן.

shmil
24-12-12, 09:05
עידן
ברוך הבא לגי'פולוג, אך ראשית ,הערה - כאן לא מדברים כך.
פנית בשאלה, ומישהו בזבז ממיטב זמנו על מנת לענות לך ולכן כדאי שתודה לו.
אם תשובתו לא לרוחך, אתה לא חייב להגיב.
בתשובות מטומטמות/חורגות/גולשות לפסים אישיים, מטפלים המנהלים. בשביל זה אנחנו כאן.
להבא, נא המנע מתגובות ציניות כמו זו שהגבת כאן ונמחקה על ידי.

כיוון שאתה חבר חדש, ואיש כנראה לא מכיר אותך, יעזור אם תפרט כמה זמן וק"מ הרכב אצלך.
בהתאם לתשובתך, יתכן שיש טעם בהמלצתו של ארסטן.
קודי תקלות קראת בזמן הצפצוף?

grand
24-12-12, 09:12
הרכב מונע על גז (שזה גם לא משנה) אבל בערך באותה נקודה שה vaporizer של הגפ"מ מתחמם ונכנס לפעולה, אז גם הצפצוף מפסיק החום מנוע מטפס טיפה (כמו שכתבתי למעלה) הלחץ שמן יורד מהנקודה של ה 3/4 .

השאלה היא מה הצפצוף אומר. אין נורת אזהרה שנדלקת בשום מקום. וזה לא הצפצוף אזהרה הרגיל שנותן 3 פעימות ומפסיק. זה פשוט קבוע למשך כמה דקות עד שמתחמם הרכב.



אני חושב שבתשובה שלך עלית על הבעיה, למרות שבעלי רכבים מוגזים לא מוכנים לקבל בקלות שיש בעיה כלשהיא במערכת, נסיון העבר אצל חלק מהחברים כאן הוביל תקלות משונות כמו שלך לבדיקת מע' הגז.
תקשיב....
למעלה מ 10 שנים אני על גראנדים, מעולם!!! לא נתקלתי בתקלה של צפצוף ארוך ומתמשך, וגם לא קראתי אי פעם שמישהו חווה דבר כזה ב ZJ.
לכן לא נותר לי לשער שמשהו חיצוני שהורכב על המערכת ( גז אמרנו??, אולי עלוקה, אולי אזעקה כלשהי.) מחובר לגורם מצפצף כלשהו...

boaz avrahami
24-12-12, 09:37
תגדיר סוג צפצוף בבקשה.

יש את החזק מאוד כמו בפתיחת. סוויץ ויש את החלש שמלווה התראות כמו איתות שנשכח דולק וכו׳

התראות מלוות בדרך כלל בנורות חיווי בלוח השעונים - אדום=עצור, כתום = אפשר להמשיך לנסוע בנתיים.
יש גם הודעות בלוח תצוגה התחתון ליד ידית ההילוכים.

idanez
24-12-12, 09:50
עידן
ברוך הבא לגי'פולוג, אך ראשית ,הערה - כאן לא מדברים כך.
פנית בשאלה, ומישהו בזבז ממיטב זמנו על מנת לענות לך ולכן כדאי שתודה לו.
אם תשובתו לא לרוחך, אתה לא חייב להגיב.
בתשובות מטומטמות/חורגות/גולשות לפסים אישיים, מטפלים המנהלים. בשביל זה אנחנו כאן.
להבא, נא המנע מתגובות ציניות כמו זו שהגבת כאן ונמחקה על ידי.

כיוון שאתה חבר חדש, ואיש כנראה לא מכיר אותך, יעזור אם תפרט כמה זמן וק"מ הרכב אצלך.
בהתאם לתשובתך, יתכן שיש טעם בהמלצתו של ארסטן.
קודי תקלות קראת בזמן הצפצוף?

בוקר טוב,

נמחק. אם יש לך הארה למנהל שהעיר לך, עשה זאת בה"פ להבא.

הגרנד 93 - 5.2L. אצלי 4 חודשים, עברה 240 אלף. היא אצלי מ 234 אלף (לצורך העניין).
שמנים ופילטרים הוחלפו כולם ב 236. גם של המערכת גז.
כמו שכתבתי (בהודעה שנמחקה) , השמן (לדעתי האישית) איכותי.
ובכל מקרה יוחלף החודש שוב למרות שעברו רק 5000.
אני לא מבין גדול, אבל אני לא רואה כל סיבה לבדוק אם הלחץ שמן נמוך במצב קר במיוחד שהמחוג אומר לי אחרת. והבעיה נעלמת כשהכל עדיין באותו מצב (חוץ מהתחממות קלה של האוטו שזה תקין כי הוא עדיין מטפס לטמפרטורת עבודה).
הרכב מניע במאית שניה - שזה קסם יפה, רכבים חדשים לידי מניעים במשך2-4 שניות, ואני עם מנוע של משאית מלפני 20 שנה.
באמת לא רואה שום סיבה שהצפצוף יהיה קיים.

אין לזה שום אינדיקציה במחשב, בדקתי קוד תקלות עם ובלי הצפצוף וזה לא מראה לי כלום.
חוץ מקוד 55, שאחרי שהתלהבתי ורצתי לקרוא מה הקוד גיליתי שזה פשוט הקוד לסיום בדיקה.

לתשובה של Grand, אני דווקא יותר מתחבר.
אני חשדתי שזה פשוט עניין של לחות בבוקר גורם לסגירת מעגל עד שזה מתאדה.
העובדה שכתבת שלא שמעת על צפצוף כזה פשוט מאשרת לי את כל מה שקראתי בספר רכב ובפורומים פה ובחו"ל.
אם אף אחד לא נתקל בזה, זה כנראה לא הרכב.
אני אבקש שיבדקו את המערכת גז , גם אם לא ימצאו תקלות שיגידו לי לפחות אם מישהו הלביש אותה בצורה כזאת או אחרת על הפעמון אזהרה.


בועז, מדובר על צפצוף חזק כמו של פתיחת סוויץ', (שבעצם קורה בפתיחת סוויץ') וכביכול נתקע לכמה דקות טובות של נסיעה.

תודה לכולכם על העזרה.
ושוב, לא התכוונתי לפגוע באף אחד.

idanez
24-12-12, 09:54
רק מחדד את מה שכתבתי לבועז, אין אינדיקציה בשום צורה, לא בלוח שעונים ולא בתצוגה למטה.

shmil
24-12-12, 10:50
התיאור שלך מכווין למה שרמי (גראנד) כתב לך.
חפש את הבעייה בשילוב מערכת הגז אל תוך מערכת החשמל של הרכב.
זה גם מסביר את העובדה שאיש כאן לא מכיר התנהגות כזו.
מספר הנוסעים על גז בקרב באי האתר איננו גדול, בלשון המעטה.

ללא קשר, מציע לך שני דברים:
בדוק בת כמה מערכת הגז, ובן כמה המנוע. מסתובבים בפורום לא מעט נפגעי "גזזת", אך גם מתקינים מומחים של מערכות גז.
שמן ליקווימולי הוא אכן שמן איכותי. לעיתים, דווקא שימוש בשמן איכותי אחרי שימוש בשמן פחות איכותי, או ללא החלפות בזמן, עשוי לשחרר גושים שהצטברו, ולגרום להם לטייל במערכת.
לתשומת ליבך.

idanez
24-12-12, 11:26
לעיתים, דווקא שימוש בשמן איכותי אחרי שימוש בשמן פחות איכותי, או ללא החלפות בזמן, עשוי לשחרר גושים שהצטברו, ולגרום להם לטייל במערכת.
לתשומת ליבך.

מצויין, לא ידעתי.
אם כך. אפשר להגיד שהחלפות תכופות של שמן איכותי לתקופה מסויימת יעזרו "לנקות" את המערכת מההתעללות שהיא עברה לפני שהגיעה אלי?
אני נגד כל מיני ממיסים (פלאש) וכאלה...

shmil
24-12-12, 11:45
אכן כן.

Ersten
24-12-12, 14:07
עידן שלום.
אני מבין שהציפצוף הזה עצבן אותך נורא אבל אף אחד לא השם. אני בסך הכל רציתי לעזור לך. לא ראיתי את ההודעה שלך שנמחקה וזה גם לא מעניין אותי כי לא בא לי.
לעניין לחצי השמן - רשמת כך:

הדבר היחיד שנראה לי חשוד הוא שהלחץ שמן מראה שהוא בדיוק עובר את ה 3/4. ואחרי כמה קילומטרים, החום מנוע עולה קצת מטפס מה 40 לכיוון ה 60. והלחץ שמן מתייצב לכיוון ה 3.. ואז הצפצוף מפסיק.
מזה אני מבין שהלחץ בהתחלה הוא 3/4 bar ואחר כך הוא עולה ל- 3 bar לכן המלצתי לבדוק את לחץ השמן עם שעון מכאני.


מצויין, לא ידעתי.
אם כך. אפשר להגיד שהחלפות תכופות של שמן איכותי לתקופה מסויימת יעזרו "לנקות" את המערכת מההתעללות שהיא עברה לפני שהגיעה אלי?
אני נגד כל מיני ממיסים (פלאש) וכאלה...

זה נכון וטוב שאתה נגד ממיסים.
בעבר אני התעסקתי הרבה עם מנועים והיו מקרים שלאחר ניקוי, המנוע הולך. יש לזה גם הסבר טוב (לא יודע עד כמה הוא נכון אבל הגיוני מאוד):
בתוך מנוע שעבד הרבה ישנם כל מיני משקעים והפרדות מהשמן (לרוב גרפיט) הצטברו על פני השטח של חלקים שונים. המשקעים האלה לא רק מזיקים, אלא גם מועילים למערכת. הם סוטמים כל מיני שריטות וחופשים שיש בתוך המנוע. למשל שריטות על גבי מסבי החלקה של גלי ארכובה וגלי זיזים או חופש טבעות בחריצי הבוחנה.
לאחר ניקוי המנוע (ולא משנה מה השיטה במקרה כזה) - המשקעים יורדים והחופשים גדלים עד כדי כך שהם עולים על הערכים הקריטיים והמנוע הולך מבעוד מועד.
המלצה הטובה ביותר - להמשיך להחליף שמן על פי המלצות הייצרן (אלה אם כן יש מהשהו חריג שדורש החלפה) וכמובן להשתמש בחומרים איכותיים.
בהצלחה בתיקון התקלה.
אלכסיי

idanez
24-12-12, 14:24
אלכס, תודה על העזרה.
כתבתי לך בפרטי עוד כמה דברים.

לגבי מה שכתבתי, כתבתי 3/4 הכוונה היתה 3/4 מהסקלה.
בהמשך גם פירטתי שהמחוג עומד על הקו בין 3 ל 5.4.. (הכוונה הלחץ הוא 4.2).
אני מאמין שאחרי קריאה חוזרת תסכים איתי שאין מקום לבדוק לחץ שמן נמוך.

boaz avrahami
24-12-12, 14:52
מה קורה אם אתה פותח סוויץ בלי להתניע, האם הצפצוף נפסק באיזה שהוא שלב?
האם קרה לך שהצפצוף הופיע גם בזמן נסיעה?

לדעתי אם הצפצוף מתנהג באופן זהה ועקבי אז האוטו מנסה לומר משהו וזה לא "סתם קצר" בגלל התקנה שנעשתה ברכב..
אני גם לא חושב שזה שיש התקנת גז ברכב הופכת אותו לרכב מכושף באופן אוטומטי.

Ersten
24-12-12, 15:42
לגבי מה שכתבתי, כתבתי 3/4 הכוונה היתה 3/4 מהסקלה.
אם כך, אז אין שום סיבה לבדיקה נוספת של הלחץ.

idanez
24-12-12, 16:14
מה קורה אם אתה פותח סוויץ בלי להתניע, האם הצפצוף נפסק באיזה שהוא שלב?
האם קרה לך שהצפצוף הופיע גם בזמן נסיעה?


ברגע שיש את הצפצוף (הכוונה שיש לו את התנאים שהוא צריך :) ) הוא מתחיל לצפצף מיד עם פתיחת הסוויץ'.. וממשיך עם הרכב מונע.

הוא אף פעם לא התחיל לצפצף רק אחרי ההנעה, ואף פעם לא התחיל לצפצף אחרי שנסעתי זמן מסויים (הכוונה שהוא לא התחיל לצפצף סתם ככה בזמן נסיעה).

זה תמיד היה בוקר (לא כל בוקר) נכנס לאוטו, שם מפתח, פותח סוויץ' - צפצוף... מניע, עדיין מצפצף. כשיש צפצוף אז הוא ממשיך עד שהרכב מתחמם קצת (עניין של 3-4 דקות בנסיעה).
היו יומיים שזה קרה בצהריים בימים הסוערים (אחרי שהרכב עמד 8 שעות שהייתי בעבודה שזה מבחינתי כמו לקום בבוקר קר, אין הבדל.)
עוד לא היה לי את הסבלנות לשבת באוטו בלי ליסוע ולחכות שזה יפסיק.

ברגע שהצפצוף הפסיק- אם אני עוצר בצד ומכבה את האוטו, ומניע שוב, אין שום בעיה...

לקראת הסוף של הצפצוף, הוא אף פעם לא מפסיק בבת אחת.. הוא נשמע "מגמגם" "מחרחר" (איך שתרצו לקרוא לזה..) לכמה שניות ואז מפסיק.. כמו זמזם על מגע חשמל רופף.. (אם אפשר להגדיר את זה ככה).

נמרוד - מערד
24-12-12, 16:43
אפשרות נוספת, יש רכבים שמכוונים לצפצף בטעינה נמוכה, או חוסר טעינה, בדוק את הטעינה.
נמרוד

boaz avrahami
24-12-12, 17:38
הרכב שלי לא אצלי כרגע לבדוק אבל אני כמעט משוכנע שהצפצוף מפסיק מיידית עם פתיחה מלאה של הסוויץ או לפחות מיד עם ההתנעה....

idanez
25-12-12, 07:29
אפשרות נוספת, יש רכבים שמכוונים לצפצף בטעינה נמוכה, או חוסר טעינה, בדוק את הטעינה.
נמרוד

טעינה על 14, תקין...
תודה.

idanez
25-12-12, 07:31
הרכב שלי לא אצלי כרגע לבדוק אבל אני כמעט משוכנע שהצפצוף מפסיק מיידית עם פתיחה מלאה של הסוויץ או לפחות מיד עם ההתנעה....


ניסיתי לצלם היום בבוקר שנכנסתי, אבל לא היה צפצוף...
אני אנסה כל כמה ימים, בסוף נביא לכם וידאו של בדיוק מה קורה, איזה צפצוף, ואת כל המחוגים...

(לדעתי זה קשור לקור.)

eysham
25-12-12, 19:21
שאלה דבילית... האור בקבינה גם נידלק כשיש צפצוף?
אולי זה בכלל מהמיקרוסויץ' של הדלת. תנסה לפתוח דלת בזמן נסיעה ותראה אם יש צפצוף.
אם זה הכיוון הייתי מתחיל בדלת של הבגאג'.

grand
25-12-12, 19:58
חברים..
ממתי יש ציפצוף ארוך רצוף מסוויצ' או מדלתות?
הוא מקוטע..

idanez
26-12-12, 06:36
שאלה דבילית... האור בקבינה גם נידלק כשיש צפצוף?
אולי זה בכלל מהמיקרוסויץ' של הדלת. תנסה לפתוח דלת בזמן נסיעה ותראה אם יש צפצוף.
אם זה הכיוון הייתי מתחיל בדלת של הבגאג'.


לא, האור לא נידלק . בכל מקרה כשהאוטו היה מונע וצפצף הלכתי ושיחקתי עם כל הדלתות והסוויצ'ים . זה לא שינה כלום...

artur78
26-12-12, 21:01
שאלה : מערכת גז נכנסת לעבודה כאשר יש צפצוף או שאתה ונוסע בזמן זה אל בנזין

idanez
30-12-12, 07:03
שאלה : מערכת גז נכנסת לעבודה כאשר יש צפצוף או שאתה ונוסע בזמן זה אל בנזין

המערכת גז בהמתנה בזמן הזה..היא מחכה שה vaporator יתחמם קצת.. אני נוסע על בנזין בזמן הצפצוף.

לרוב הוא נגמר כמה שניות לפני שהמערכת גז מוכנה ומתחילה לעבוד ..

idanez
30-12-12, 07:18
העליתי סרטון וידאו מהיום בבוקר.
הנורה האדומה שדולקת למטה היא של הכרית אויר (יצא קצת מטושטש -בכל מקרה היא תמיד היתה דלוקה. )


http://www.youtube.com/watch?v=CaZpjhMSI_o

boaz avrahami
01-01-13, 00:18
הצפצוף אצלי (מודל 98) אינו רציף אלא מקוטע ונמשך כ-3-4 שניות להערכתי.
לאחר מכן אני מתניע והצמצום מתחדש שוב לכמה שניות ושוב כבה.

הצפצוף אצלך נשמע לי לא תקין בגלל שהוא רציף.
אני משער שהצפצוף אצלי שייך ללחץ הדלק במערכת ומסתיים ברגע שיש לחץ

grand
01-01-13, 09:17
:)

הוא כבה לאחר שאתה מרכיב חגורת בטיחות....

artur78
05-01-13, 20:27
1. לא רואים בסרטון נוריות בקרה של מערכת גפ"מ .
2. לא מזמן היה לי צפצוף דומה - פיוז של ממסר גפ"מ היה שבור ( הרגל של הפיוז עצמו ) לפעמים המערכת עבדה כאשר הממסר היה נתפס והצפצוף נעלם
דרך אגב הפצפוף היה ללא קשר למצב בורר בין גז לבנזין .
החלפת פיוז זה פתרה את הבעיה .
3. פיוז זה יושב בנפרד משאר הפיוזים של המערכת ( לפחות אצלי זה כך )

AvigdorAharon
05-01-13, 23:37
בסרטון שמעתי שאתה מניע מיד, אני ממליץ לחכות עד שהצפצופים מסתיימים - בד"כ 5 צפצופים באורך של שנייה כל אחד.

אביגדור

ד"א, אין קשר בין מערכת הגז והצפצופים משום שהצפצופים מגיעים מהמחשב מנוע, והמחשב של מערכת הגפ"מ לא מתריע על תקלות דרך המחשב של המנוע.

artur78
06-01-13, 18:54
לפי סרטון קשה לדעת מה מקור הצפצוף
הצפוץ של מערכת גפ"מ די דומה למחשב מנוע.
צפצוף גפ"מ תקול הוא צפצוף רציף ללא נוריות בקרה אשר נדלקות בשום תצוגה ברכב.

idanez
24-01-13, 15:08
הוא ממשיך גם אחרי החגורת בטיחות.

בכל מקרה, קטע מוזר, גיליתי שאני מקצר את זמן הצפצוף אם אני מפעיל מזגן (מנסיעה של 10 דקות עד שהוא כבה, לנסיעה של 40-50 מטר).
בדקתי כמה פעמים..

בלי קשר, מאז שופצה מערכת הגז ואין צפצוף בבקרים (מצד שני גם לא היה עדיין בוקר מספיק קר)
אבל נקווה שבזה זה נגמר.
אם לא, עוד תשמעו ממני.. :)

idanez
26-05-13, 07:37
עדכון חברים, עדכון....

קודם כל בוקר טוב, ושבוע טוב.
הציפצוף המתמשך הזה החליט יום אחד שהוא הופך לקבוע. הבנתי שבארץ אף אחד לא נתקל בזה (תמיד כייף להיות ראשון)
אבל בחו"ל דווקא דנו בזה הרבה אנשים.. (גם ללא פיתרון).

אחרי שרציתי לצרוב לעצמי את עור התוף עם מלחם רק כדי שאני אוכל ליסוע בשקט באוטו. עלתה לי הברקה.
בוא נפרק את המודול של הצפצפה.. ואני אתמודד עם זה שהוא לא מודיע לי על זה שהדלתות פתוחות ושהחגורה לא סגורה ושאין לי מים בווישרים.. באמת שאני אסתדר.

אז פירקתי את המודול ושמתי בצד.
איזה כייף, שקט.
אח"כ הגעתי הביתה ושמתי לב שהנעילה המרכזית עובדת רק בפתיחה, ולא בנעילה.
בקיצור ולעניין, המודול הכרחי לנעילת האוטו.

פיתרון שני.
פתחתי את המודול. הוצאתי את הממברנה. סגרתי אותו והחזרתי חזרה למקום.
1. והכי חשוב, אין צפצוף
2. הנעילה עובדת כי המודול במקום
3. אני שמח.

לאחר עיון מעמיק, אחרי שהייתי מבסוט והכל תקין. פתחתי שוב רק כדי לראות מה יכולה להיות הקריזה שלו.
רגל מספר 5 במודול אחראית על הצפצוף הבלתי פוסק.
לרגל הזאת יש טרנזיסטור.
ומסתבר שהטרנזיסטור נפרץ. ובמקום שייתן מתח רק כשהוא מקבל את ה 10-12 וולט שלו.. הוא מגושר קבוע והורס לי את החיים.

למרות שאפשר להחליף טרנזיסטור בעלות של פחות מחצי שקל, החלטתי שאני לא מתעסק עם זה, ושיהנה בלי הממברנה, לא באמת בא לי לשמוע יותר את המודול הזה בחיים.

המשך יום נעים ושבוע טוב לכולם.

shahav
27-05-13, 09:38
חבל, רציתי להמליץ לך להחליף מחשב מנוע :-)
אבל ברצינות, לעתים נדירות קורה שהתקלה נמצאת בחוליה האחרונה... אכן תקלה חריגה, טוב, עכשו זה מאחורך ואחרים יעזרו בתיעוד שלך.

רבין

השועל
27-05-13, 10:34
עידן סליחה על האיחור בתשובה, אבל לשם ההיסטוריה.

בד"כ צפצוף ארוך מעיד על תקלה כלשהיא ברכב.
הרכיב שמזין את הצפצוף היא מערכת הVIC שלך.. או במילים אחרות המסך הקטן שנמצא במרכז הקונסולה למטה.
זה שנותן לך חיווי על דלתות פתוחות, שילוב 4X4 ,גובה מים בווישרים, טיפולים וכיוצא בזה..

למען הסר ספק, עשה טובה ובדוק אם הלחצנים בדלתות תקינים או לפחות עובדים כנאות ומתפקדים (לא קשים בלחיצה אלא קפיציים), הם אלה שנותנים חיווי על סגירת הדלת לVIC.
בדוק את החגורות, אל מול הנורית במסך השעונים, בדוק את לחצני התאורות שהם תקינים ומגיבים (זה הצליל שיהיה לך אם תשכח אורות דולקים) וכיוצא בזה..

דבר נוסף אתה יכול לבצע בדיקה עצמית של הVIC והוא אמור לתת לך את הממצאים. (לחץ על SET וSELECT ביחד והכנס מפתח למצב ON לא RUN..

במידה וישתבש לך, סביר להניח שהמודול VIC שלך תקול ואז או להחליף או לבטל את הצפצפה (כפי שעשית) ולחיות בשלום אם תקלות ללא צפצוף..
או לפרק ולבצע בדיקה קצת יותר מעמיקה, אחד התקלות הנפוצות זה נתק בפינים על הכרטיס.. ולכן עבור על ההלחמות בתוך המודול עצמו.

בכל אופן, הרכב לא יתריע לך סתם כך. כנראה שיש לו סיבה טובה להודיע לבעל הבית על בעייה :)

idanez
27-05-13, 10:44
אמממ.. אבל כתבתי.. הטרנזיסטור נפרץ... זה בדוק.. :) בדקתי את הרגליים שאמורות להיות מגושרות רק ב 12V. והם מגושרות גם בלי...
ובגלל זה הוא מצפצף כל הזמן.

השועל
27-05-13, 10:47
אהה... עוד רעיון.

בהנחה ואתה ממש רוצה לעלות על הבעייה. חבר את המוזיקה בחזרה.
גש לפיוזים ותוציא כל פעם פיוז אחר עד שהצפצוף יעלם..
תתחיל עם קופסת הפיוזים בתוך הרכב ואח"כ בדוק אם יש איזה שהם פיוזים רלוונטים גם בתא המנוע.

idanez
27-05-13, 10:51
אהה... עוד רעיון.

בהנחה ואתה ממש רוצה לעלות על הבעייה. חבר את המוזיקה בחזרה.
גש לפיוזים ותוציא כל פעם פיוז אחר עד שהצפצוף יעלם..
תתחיל עם קופסת הפיוזים בתוך הרכב ואח"כ בדוק אם יש איזה שהם פיוזים רלוונטים גם בתא המנוע).


אתה אמיתי? :)

השועל
27-05-13, 10:58
לא ראיתי את ההודעה שלך. סורי..

וכן אני הכי אמיתי שיש.

השועל
27-05-13, 11:07
אני מאמין שעוד יהיו אנשים שישלפו את השרשור הזה בעתיד והמידע יעזור להם..

אנחנו פה גם לשם ההיסטוריה :)

-->