התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מחזירי שמן - החלפה.



gali
04-04-05, 20:02
ערב טוב לבאי הפורום,

אני מתכונן להחליף מחזירי שמן בדיפנדר.

1. בנאבה של גלגל שמאל אחורי. יש שם מחזיר אחד או שניים?
2. בבית הדיפרנציאל האחורי, נזילה מהיוק.

מחר אני קופץ לג'קי לקנות חלפים, אפשר לקבל רשימת קניות? לא רוצה להיתקל בהפתעות לא רצויות.
בכלל טיפים לעבודה לא יזיקו ממי שביצע, במיוחד לגבי המחזיר בנאבה.

תודה מראש.

עמי
05-04-05, 10:52
90/110?
ציריות מקוריות/מקסידרייב?

ההליך מפורט היטב הן ב WORKSHOP MANUAL והן בהיינס.

ב90/דיסקברי (ציריות רגילות) מדובר בשני מחזירי שמן, אחד בנאבה ואחד ביד הסרן (באמריקאית - ספינדל, באנגלית סטאב אקס). אם הציריות הן מקסידרייב, אין מחז"ש ביד הסרן.

רשימת מכולת: מחז"שים, מיסבים בהיכון (2 לכל צד - ואם אתה לוקח מג'קי, קח ולכל היותר, אם לא יהיה צורך בהחלפה, תחזיר), אם אתה פדנט במיוחד, אטמים לפלנ'ג - אם לא, תסתפק בסיליקון (אני שמתי כחול, ומאז הסל"ד ירד ב8% לכל מהירות נתונה), גריז למיסבים, פחיות נעילה לאומי הטבור (אחת לכל צד, זה עולה גרושים וחבל להשתמש בישנות), אומי נעילת טבור חדשים - רק אם בעבר סגרו אותם, כמנהג מוסכי ישראל, בעזרת איזמל ופטיש 2 ק"ג ועכשיו הם בעלי צורה לא מוגדרת, לוקטייט לברגים של הקליפר (כשאתה מסיר את הקליפר- קשור אותו לקפיץ, שלא יפול וצינור נוזל הבלמים ישבר) ולברגים שמהדקים את הפלנג' לנאבה (ע"פ הנחיות היצרן (?) יש להחליף את הברגים האלה בכל פתיחה של הסרן. הברגים המקוריים מגיעים כבר עם לוקטייט או ש"ע).

כלים שיחסכו לך כאב ראש: בוקסה 52 מ"מ לאומי הטבור, בוקסה 13 (12 צלעות) לברגים של הקליפר, ידית מומנט - במיוחד לאומי הטבור, פלייר להסרת הסירקליפ (פתיחה כלפי חוץ).

gali
05-04-05, 17:55
עמי תודה על ההסבר.
הרכב הוא 110 שנת 97. הפרוצדורה נשארת אותו כנ"ל?

עמי
05-04-05, 18:13
לדעתי כן.
בכל אופן, בדוק בספרים.

gali
07-04-05, 23:06
החלפתי היום, תודה.

-->