צפייה בגרסה מלאה : מצבר ורטא כחול - איך בודקים ומוסיפים מים?
מצבר ורטא כחול, 74 אמפר שעה, בן שנתיים וחצי.
נראה לי שחסרים נוזלים בתאים הצדדיים.
האם ניתן לפתיחה,/ יש איזה טריק?
יש מכסה אחד גדול, ולא הצלחתי להכנס מברג תחתיו....
הורטה אמור להיות מצבר ללא טיפול.
האמת שמחזיק לי מאוד יפה בכל הרכבים, פשוט בלי לגעת.
החזיר היום נשמתו לבורא המצברים.
שלוש שנים ושלושה חודשים.
פתחתי - אכן מודבק. חזק. כך שאי אפשר לסגור הרמטית חזרה.
תנצב"ה.
תודה לעידן שסיפק אותו, וסליחה שהיה לחוץ לי מהיום בבוקר להיום בצהריים - נקנה בטייבה חדש זהה, ולא אצל עידן.
איציק - 4X6ZH
02-11-13, 16:26
קודחים חור ! מיצרים איזה שהוא פקק .
ממלאים מים
אחרת המצבר משמיד את עצמו
איציק
איציק - אתה צודק,
אבל כשפתחתי גיליתי שלא היה חסר מים בכלל.
סתם מוות בשל גיל.... בכל זאת שלוש שנים וארבעה חודשים בנסיעה...
לי הלך וורטה כחול אחרי שנתיים וקצת ברכב הפרטי אחרי אחריות , המצבר המקורי של הרכב החזיק 5 שנים ...
חזרתי לשנפ .
אצלי הוורטה החזיק קצת מעל 3 שנים בג'יפ. הוא עדיין מניע, אבל נחלש משמעותית. אז הוחלף. הפעם לפאוור אפ(שזה בעצם אותו מצבר בצבע שונה) עם אותם 20 חודשי אחריות.
ועידן הפסיק למכור וורטה.יש לו רק אופטימה..
הפעם לפאוור אפ(שזה בעצם אותו מצבר בצבע שונה) עם אותם 20 חודשי אחריות.
הוא אמנם מיוצר באותו מפעל, אבל זה ממש לא אותו מצבר.
עידן
אני אשמח שתאיר את עיני, מה ההבדל ביניהם? כי לפי מה שטלרון טוענים-זה רק עניין של שיווק...
עכשיו כשהם נותנים את אותה אחריות על שניהם- באמת יש הבדל?
שים את שניהם על משקל - ככל הנראה, יש הבדל בכמות העופרת.
עידן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.