צפייה בגרסה מלאה : אי נוחות נסיעה בסופה מה עושים מהו הפיתרון הקיים הטוב ביותר??
ברשותי סופה 95 קצרה .צמיגים 31 .בולמי זעועים פרוקומפ
ובודי ליפט. הבעיה העיקרית שלי בסופה היא חוסר הנוחות בנסיעת שטח (קופצנית וכד)
ורציתי לדעת מהם הפיתרונות שעומדים לרשותי מניסיונכם אשמח לקבל חוות דעת + עלויות יתרונות וחסרונות
(ואני לא מדבר על להפחית אוויר בצמיגים אלא על השפעה רצינית) :?: :?:
דרון שלום
נוחות מלאה בסופה לא תהיה לך לעולם , אבל נוחות יחסית אפשר להשיג ע"י קפיצים טובים ,בולמים טובים, כיסא הידראולי (שאני אישית לא בעד בשטח ) וצמיגים בלחץ נמוך
לגבי קפיצים , נערכו פה הרבה דיונים בנושא ,אני חושב שאין הסכמה איזה קפיצים הם המתאימים ביותר. או שיש הסכמה שבעצם אין קפיצים אופטימליים
לגבי בולמים אישית יש לי ראנצ'ו ,בולמים סבירים אם כי לא מצדיקים את המחיר שלהם , אין לי נסיון עם בולמים אחרים כך שאין לי בסיס להשוואה
למרות הזילזול לחץ אוויר נמוך בהחלט עוזר להפחתת הנוקשות..........וכיסא הידראולי כפי שציינתי אני לא בעד
בברכה
שאולי
הקיט הטוב ביותר לסופה גם במהלך מתלה וגם בנוחות הוא קיט קפיצים של רוביקון אקספרס.
תבצע חיפוש באתר כתבו על זה לא פעם,הקיט יקר אבל הוא נותן את המבוקש.
שי.
הקיט הטוב ביותר לסופה גם במהלך מתלה וגם בנוחות הוא קיט קפיצים של רוביקון אקספרס.
תבצע חיפוש באתר כתבו על זה לא פעם,הקיט יקר אבל הוא נותן את המבוקש.
שי.
לא בטוח , אני יודע שבסופה של דרור ברלי ערכו התאמות של קפיצים לסופה על מנת ליצור קיט יעודי שמתאים "בול", ממה שקראתי הגיעו לשיפור משמעותי ועוד לא סיימו , צריך לבדוק מה קורה עם זה...
קפיצים טובים + בולמים טובים
לחץ אוויר סביר 20 עד 25
משקל ברכב.
כסא הידראולי - אני החלפתי להדראולי ואני לא מבין למה סבלתי כל כך הרבה זמן לפני כן...
שאולי - למה לא?
AvigdorAharon
05-04-05, 16:52
למרות הזילזול לחץ אוויר נמוך בהחלט עוזר להפחתת הנוקשות
זהו הפתרון ב"ה" הידיעה לרכבים בעלי קפיצי עלים
אביגדור
נדב שלום
לתחושה האישית שלי זה לא נוח , לא אוהב לקפץ באוטו , אבל שוב אני לא פוסל את זה באופן גורף , כתבתי שלי אישית זה לא נוח .
בברכה
שאולי
DORONN קבל קישור :
http://www.jeepolog.com/j6tech_rubiconlift.htm
שי.
לדעתי אתה פשוט צריך סיבוב על כל מיני פתרונות
קיימים,
סופה זה כמו לגו (לכל ילד יוצא קצת שונה)
הסטאפ שעבד מצויין בשבילי היה קפיצים מעט (בערך באינצ') יותר ארוכים מהמקוריים, באותו הרוחב ועם אותו מספר עלים, בולמים מאוד רכים, וארוכים משמעותית מהמקוריים (לא מגבילים את הפתיחה כמו המקוריים, אבל גם לא מגבילים את הסגירה), ו... בערך 200 ק"ג של ציוד קבוע באוטו.
זה היה על סופה קצרה סגורה, מאוד נוחה.
לא פחות חשוב- כיסא רך. לא חייבים הידראולי- אבל הכיסא "אוכל" הרבה מהרעידות שמגיעות אליו, בדרך לגב שלך.
אסף.
.. וכמובן- לחץ אוויר מתאים (20/22 בכביש, 18/20 או פחות בשטח, על צמיגי 31)
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.