התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מחפש מד לחץ אויר אמין וטוב



tamir128
31-12-12, 09:15
שלום חברים,

למישהו יש המלצה על מד לחץ אויר אמין וטוב? לא איכפת לי לשלם עוד כמה $, העיקר שלא יתקלקל אחרי יומיים, ויהיה מדוייק פחות או יותר.

רצוי דיגיטלי ומאיר (מאד נוח בחושך).

תודה.

sos4u
31-12-12, 10:46
למה זה כ"כ חשוב לך ? מתוך סקרנות ונסיון להבין...

הרי בכל תחנת דלק, יש מד לחץ [ וכשהוא תקין ] דיגיטלי מדוייק ואמין. כולל תאורה. למה חשוב כ"כ להחזיק אחד באוטו ?

ואם כדי להוריד אוויר, הרי כבר שווה להשקיע במפחיתי לחץ אוטומטיים, שמכוונים פעם אחת וזהו ...

בכל ימי טיוליי וזה קצת הרבה , לא הבנתי את הצורך החיוני במד לחץ אוויר באוטו...
ואם המדובר למקרה של מילוי מקרי לאחר פנצ'ר , הרי שכל מד לחץ ב 1.25$ יספיק.
גם במקרה של מילוי אוויר עד לתחנת הדלק לא צריך יותר מזה ...

אנא, האר את עיניי, למה כ"כ חשוב לך מד לחץ "אמין מדוייק ואיכותי" ? ולמה אתה מוכן לשלם עליו עוד כמה $$ ?

tamir128
31-12-12, 10:58
למה זה כ"כ חשוב לך ? מתוך סקרנות ונסיון להבין...

הרי בכל תחנת דלק, יש מד לחץ [ וכשהוא תקין ] דיגיטלי מדוייק ואמין. כולל תאורה. למה חשוב כ"כ להחזיק אחד באוטו ?

ואם כדי להוריד אוויר, הרי כבר שווה להשקיע במפחיתי לחץ אוטומטיים, שמכוונים פעם אחת וזהו ...

בכל ימי טיוליי וזה קצת הרבה , לא הבנתי את הצורך החיוני במד לחץ אוויר באוטו...
ואם המדובר למקרה של מילוי מקרי לאחר פנצ'ר , הרי שכל מד לחץ ב 1.25$ יספיק.
גם במקרה של מילוי אוויר עד לתחנת הדלק לא צריך יותר מזה ...

אנא, האר את עיניי, למה כ"כ חשוב לך מד לחץ "אמין מדוייק ואיכותי" ? ולמה אתה מוכן לשלם עליו עוד כמה $$ ?

לא בדיוק זכור לי שכתבתי "אמין מדוייק ואיכותי", אלא בעיקר הדגשתי שחשוב שלא יתקלקל.

ולשאלתך:
כאשר אני יוצא מהשטח (במידה והורדתי אויר), חשוב לנפח ללחץ המתאים לנסיעה על כביש ולא תמיד יש תחנת דלק בדיוק שם, ואפילו לא קרוב.
כאשר אני מוריד אויר (נכנס לחולות או סיבה אחרת), חשוב לי לדעת שבכל סרן יש לחץ זהה בשני הצמיגים, וחשוב שאוריד ללחץ הרצוי, ולא לחץ גבוה או נמוך מדי.
בנוסף, כאשר יש נעילה אוטומאטית, יש חשיבות גם בכביש שהלחץ בסרן יהיה זהה (ולא תמיד התחנה בקירבת מקום כאמור).

אדרבא, האר את עיני מהם מפחיתי לחץ אוטומטיים. לא מכיר ומעולם לא השתמשתי. מה הם עושים, כמה עולים והיכן קונים.

sos4u
31-12-12, 11:12
לא בדיוק זכור לי שכתבתי "אמין מדוייק ואיכותי", אלא בעיקר הדגשתי שחשוב שלא יתקלקל. - לא חשוב, שידרגתי את שאלתך... ברשותך..

ולשאלתך:
כאשר אני יוצא מהשטח (במידה והורדתי אויר), חשוב לנפח ללחץ המתאים לנסיעה על כביש ולא תמיד יש תחנת דלק בדיוק שם, ואפילו לא קרוב. ברוב המקרים, אחרי יום נסיעה מפרך או פחות, מילוי האוויר גם ככה לא יהיה מדוייק. עקב התחממות הצמיג, לכן אני מקפיד לעצור בתחנה הראשונה שנקראית לפני [ בד"כ לא יותר מ 10-15 ק"מ מנקודת היציאה מהשטח ] להמתין מס' דק' לקפה, או משהו קל ואח"כ למלא אוויר. מילוי כזה יבטיח לך נסיעה הרבה יותר שקטה ובטוחה הבייתה.
כאשר אני מוריד אויר (נכנס לחולות או סיבה אחרת), חשוב לי לדעת שבכל סרן יש לחץ זהה בשני הצמיגים, וחשוב שאוריד ללחץ הרצוי, ולא לחץ גבוה או נמוך מדי.
בנוסף, כאשר יש נעילה אוטומאטית, יש חשיבות גם בכביש שהלחץ בסרן יהיה זהה (ולא תמיד התחנה בקירבת מקום כאמור).

מסכים לכל מילה, אבל שוב, מנסיוני הדל, ב 99% מהמקרים הורדת האוויר היא קבועה. משך שנים הורדתי ל 16 PSI והסתדרתי יפה מאד בכל סוגי השטח שפגשתי: סלעים, דיונות, שלג, וכל סוג אחר של תוואי שטח, לכן באופן אישי אני מעדיף להשקיע במפחיתי אוויר אוטומטיים ולא במד לחץ שמתקלקל בתכיפות.

אדרבא, האר את עיני מהם מפחיתי לחץ אוטומטיים. לא מכיר ומעולם לא השתמשתי. מה הם עושים, כמה עולים והיכן קונים.


לגבי מפחיתים- יש מספר סוגים בהם זולים יותר ויקרים פחות באופן אישי אני משתמש במוצר הזה (http://www.stauntyredeflators.com.au/) , בפעם היחידה שהצטרכתי לכייל אותם שנית היה כשהחלטתי במודע לשנות את לחץ האוויר אליו אני מוריד. עובדים אצלי מעל 4 שנים ללא תקלה. ניתן להרכיב ולנסוע ולעצור שוב אחרי מספר דק' ע"מ לפרק.
אני משוכנע שיש מוצרים דומים נוספים.

מקווה שעזרתי לשפוך אור מזווית אחרת על העניין. ואם לא, אני בטוח שיהיו פה רבים שיוכלו להמליץ על מד לחץ אויר ש"
שחשוב שלא יתקלקל" ... כדבריך.

בהצלחה !

amirk
31-12-12, 11:36
לשאלתך, אני משתמש בדגם מוקדם יותר של זה:

http://www.topeak.com/mediafiles/products/2952/


http://www.topeak.com/products/Pumps/smartgauge_d2

עונה על הדרישות שהצגת.

tamir128
31-12-12, 11:56
לגבי מפחיתים- יש מספר סוגים בהם זולים יותר ויקרים פחות באופן אישי אני משתמש במוצר הזה (http://www.stauntyredeflators.com.au/) , בפעם היחידה שהצטרכתי לכייל אותם שנית היה כשהחלטתי במודע לשנות את לחץ האוויר אליו אני מוריד. עובדים אצלי מעל 4 שנים ללא תקלה. ניתן להרכיב ולנסוע ולעצור שוב אחרי מספר דק' ע"מ לפרק.
אני משוכנע שיש מוצרים דומים נוספים.

מקווה שעזרתי לשפוך אור מזווית אחרת על העניין. ואם לא, אני בטוח שיהיו פה רבים שיוכלו להמליץ על מד לחץ אויר ש"
שחשוב שלא יתקלקל" ... כדבריך.

בהצלחה !


"תמיד הסתדרתי עם 16 PSI" - אומר שלמעשה לא שקעת, אבל אם היית שוקע? היית מוריד ל 12 אולי, ואולי פחות...
ואז לנסוע עם כזה ל"א, 15 או 20 ק"מ ואפילו יותר, עייף ועם כל המשפחה?
אני מאלה הפנאטים שמקפידים לא לנסוע מטר על הכביש בל"א לא מתאים, וכזה הוא גם החינוך לילדים, את הקפה האחרון עושים בצד הכביש שיצטננו הצמיגים אם צריך, ורק אז עולים לכביש.

תודה!

sos4u
31-12-12, 12:46
אין ספק שאתה חייב מד לחץ אמין וטוב.

סופת המדבר
31-12-12, 17:01
אני קניתי מ'פאר' בת'א צינורית עם שעון ובקצה מחבר שמתברג על הוינטיל (26 ש'ח)
וחיברתי ברז(בכוונה ברז מכני כזה) וחיבור מהיר לקומפרסור שאני יוצא מהשטח אז אני מנפח ללחץ הרצוי נגיד 30
כמובן שכל הגלגלים יהיו באותו לחץ אפילו אם השעון מזייף
ואז מתי שבא לך אתה משווה עם תחנת דלק ובודק בכמה השעון שלך מזייף (אם בכלל) וזהו אם מזייף ב2 PSI
אז פעם הבאה תנפח 32 ולא 30
לדעתי זה לא כ'כ קריטי להיות בול על הPSI

השאלה אם אתה רוצה דיוק גם בלהוריד אויר
שזה אפשרי גם עם מה שעשיתי רק שזה איטי
מה שאני עושה זה מפרק את הויניל ותוך כדי רק מצמיד את החיבור לונטיל בודק כמה האויר אם מספיק אז סוגר את הונטיל וזהו

s_n_p
02-01-13, 15:04
כבר כמה שנים משתמש במד בצורת עט. מדוייק, נח, וגם עלה בזמנו 10 ש"ח.

http://www.sjaudio.co.il/ProdImages/M12979204201135261086.jpg

ד ו ר ו ן
02-01-13, 17:06
שנים שאני משתמש המד-לחץ פשוט, עם שעון מובנה שעלה 10שקלים.
בבדיקה מול מד-לחץ דיגיטלי בתחנות שונות הסטייה היא 1-2 psi, מה שאומר שאין באמת סטייה.

יובל48
02-01-13, 19:35
קניתי כזה לפני כשנה,עד היום טפו,טפו עובד מדוייק.
http://www.aliexpress.com/item/N-Solar-Power-Digital-LCD-Air-Pressure-Tire-Tyre-Gauge/533035720.html

רמי גלבוע
02-01-13, 19:44
אם כבר מדברים על לחצי אוויר, תראו מה עושים האיסלנדים. הם נוסעים (וגם אני נסעתי, לשבועיים מאושרים וחטופים...) עם צמיגי 44 ו-38 אינץ', אותם צריך למלא ל-20 25 PSI על הכביש, ולהוריד עד 3 PSI על הקרחונים. יש להם קומפרסור מסיבי on board, ושני וונטילים בכל גלגל. לאחד הוונטילים מחברים את הצינור הממלא, וכל אותו זמן בודקים לחץ בוונטיל השני. זה עובד טוב גם בריקון אוויר. כך לא צריכים להפסיק למלא או לרוקן, כדי לבדוק.

לדעתי, אין בעיה לעשות את זה על כל ג'אנט מברזל. שימו לב אגב, מד הלחץ הוא עיפרון שבאמת עולה גרושים.

-->