PDA

צפייה בגרסה מלאה : דחוף!!!בבקשה!!!בעיה בטרופר סולר שנת 2001



לירן1981
07-01-13, 11:42
לפני שבועיים קניתי טרופר ועשיתי לה טיפול של פילטר שמן ואויר לא מקוריים מאז הטיפול הרכב לא תמיד מגיב כמו שצריך כאילו קצת חנוק והתחיל לצאת עשן שחור יכול להיות בגלל התוסף וגם נכבה פעמיים ביום כאילו הוא לא מצליח לשמור על טורים .במחשב הכל תקין . יש הצעות או אפילו על משהו מב״ש שמקצועי מספיק לעלות על הבעיה תודה

asypeer
07-01-13, 15:35
עשית את הטיפול לבד אני מניח, יכול להיות ששמת יותר שמן מכשצריך?

לירן1981
07-01-13, 19:28
לא אפילו חסר קצת .

oren61
07-01-13, 19:36
לטרופר דיזל מנוע 3 ליטר יש שני פילטרים שמן.
חשוב שפילטר שמן מנוע יהיה אורגינלי עדיף שגם השני.
סוג השמן צריך להיות 5W-40 סינטטי מלא וזה חשוב מאוד.
תחליף גם פילטר סולר.

לירן1981
07-01-13, 19:50
אתה חושב ששמוש בפילטרים לא מקוריים זה מה שיכול לגרום לרכב להתכבות ולא להגיב כמו שצריך ?ואם צריך גם פילטר אויר מקורי?כי מוסכניק ששאלתי אמר שאין קשר לזה ששמתי לא מקורי, למרות שהוא גם לא הצליח להבחין בסיבה לבעיה

oren61
07-01-13, 20:30
באיזה שמן השתמשת ?
אם אתה אומר שלפני הטיפול הכל היה דבש אז זה אומר שמשהוא בטיפול התפקשש.
הניסיון מראה שחשוב להשתמש בפילטר שמן אורגינלי.

לירן1981
07-01-13, 20:47
אני לא בטוח שהיה הכל דבש כי רק קניתי אותו אבל הוא היה נוסע טוב לפני ככל שאני זוכר ושתמשתי ב 5 על 40

שחר טרופר
07-01-13, 23:53
שלום לירן
קודם כל תבדוק את הפילטרים של השמן שהורכבו כמו שצריך ושהשתמשת בשמן 5w40 סינטטי מלא.
דבר שני פתח מכסה רדיאטור ומיכל עיבוי ותראה אם יש לך ריח של סולר במים.
ותתאר בבקשה את הבעיה לפרטים האם הרכב גם לא מניע כמי שצריך ומגמגם בנסיעה,והאם הוא מעשן כל הנסיעה או רק בהנעה?
תחזור עם תשובות ונמשיך משם.

לירן1981
08-01-13, 00:19
מחר אני כנראה אחליף את הפילטרים למקוריים ואבדוק לגבי הריח של הסולר לגבי הבעיה הוא מניע בסדר והוא לא מגמגם יש לו רגעים שאני מרגיש שהוא מגיב פצצה ופתאום הוא לא מאיץ באותה צורה הוא לא מצליח לסחוט את ההילוך ומרגיש כאילו חנוק משהו והעשן השחור בעיקר בתחילת נסיעה והבעיה השנייה היא בעיקר קוראת כשאני נותן גז ומשחרר בניוטרל הוא לפעמים נכבה וזה קרה גם בנסיעה זה קורה בערך פעמיים בכל יום

סוזי המשתוללת
08-01-13, 10:48
אתה חושב ששמוש בפילטרים לא מקוריים זה מה שיכול לגרום לרכב להתכבות ולא להגיב כמו שצריך ?ואם צריך גם פילטר אויר מקורי?כי מוסכניק ששאלתי אמר שאין קשר לזה ששמתי לא מקורי, למרות שהוא גם לא הצליח להבחין בסיבה לבעיה

לא כל מי שמחזיק ביד מפתח ומפרק חלקים באוטו הוא מוסכניק ובייחוד לא במכוניות מודרניות של היום
למזלו הרע של הטרופר הוא היה הראשון מבין המודרניות ועדיין הרבה מוסכים לא מכירים אותו
עם מערכת השמן/דלק של הרכב הזה לא משחקים - מסננים מקוריים
יכול להיות שגם לא ניקזת אויר ממערכת הדלק במידה ופתחת אותה אבל זה היה כבר צריך להעלם

עשן שחור = עודף דלק

לירן1981
08-01-13, 17:26
תודה לעונים מחר אני מחליף פילטר סולר מקורי ואעדכן בהמשך

דיננוזאור שטח
20-01-13, 15:47
לפי זה שהוא לא חזר לדווח

אז הלך המנוע מים בסולר סולר במים וחרטאה חרטאה

לירן1981
20-01-13, 16:07
לא חזרתי כי החלפתי פילטרים וזה לא עזר אני צריך השבוע להכניס את הרכב למוסך מורשה ואני מקווה שהם יעלו על הבעיה ואני מקווה שזה לא משהו רציני.תודה על ההתעניינות ומקווה לעדכן בשורות טובות יותר משלך

raanan
20-01-13, 18:19
אז הלך המנוע מים בסולר סולר במים וחרטאה חרטאה
אבי,
לא יפה ללכלך. בסוף ילשינו עליך ...;)

רענן

Lidor Shtruzer
20-01-13, 18:50
הוא שכח שזה שולח הודעות למייל ;););)

ronaldo
23-01-13, 14:29
עדיין צריך עזרה ?

לירן1981
23-01-13, 14:35
כן אני אשמח

לירן1981
23-01-13, 14:42
מאיפה להתחיל?

נמרוד - מערד
23-01-13, 17:54
לירן שלום
נתחיל בזה שלא נכנסים למוסכים בדרום, הם סתומים בלחץ לא מבינים כלום בטרופרים, החברה בפורום יכולים להמליץ לך על מוסכים באזור המרכז, שיפתרו את הבעיה.
נמרוד

ronaldo
24-01-13, 00:56
הבעיה של כיבוי ואי תגובה יכולה להתאים לוסט לחלץ המפקד על האינג'קטורים או חיישן לחץ שמן מסילה תקולים.
זאת בהנחה שאתה משתמש בשמן מנוע הנכון - כמו שאורן ציין - full synthetic 5W30 API-CF - אפשר גם 5W40 .
ובהנחה שהסלור והמסנן סולר תקינים.
כדי לזהות תקלה בחיישן מסילה יש לחבר מסוף TECH-2 למחשב הרכב ולקא את הערך שלו. כנס למוסך UMI ובקש שיבדקו את זה.
מוסך הוגן לא יקח לך כסף על הבדיקה. אם תרצה אוכל להמליץ על מוסכים במרכז\שרון.
גם בעיה באינג. כדאי לבדוק גם עם TECH-2.

לגבי העשן השחור. לא פירטטה מה קורא בדיוק.
בדוק מסנן אויר והחלף אם צריך (המקורי מצופה שמן).
באופן כללי המנוע הזה צובר המון פיח בסעפת והלאה בעיקר בגלל מערכת ה-EGR.
מערכת ה-EGR גם גורמת ללכלוך באינג'קטורים.
כך שהעשן השחור יכול להיות אינג. לא תקין-מלוכלך או בעיה ב-EGR.
נתק זמנית את ה-EGR (ע"י סתימה של צינור הואקום - חפס שרשור בנושא) ובדוק אם העשן נעלם.
היו מספר recalls על האינג. - כולל אחד על סדרת אינג. שגורמת לעשן שחור.
גם היה recall על הצמה ששולטת על ה"גז".
ודא ב-UMI שהרכב עבר את כל ה-recalls.
אם לא עזר יתכן שהקטליזטור מלא פיח.

אם זה גיר אוטומטי, החלף שמן גיר - כולו, לא רק מה שיורד בגרביטציה, לפחות עכשיו אחרי הקניה.
בכלל, אם לא ידוע לך היסטורית הרכב, אפס את כולו: כל הנוזלים ומסננים ... בלי קשר לבעיות שציינת.

לירן1981
24-01-13, 16:42
היום החלפתי במורשה חיישן לחץ שמן מסילה וגומיות למשמרת שמן. אני מקווה שנפתרה הבעיה של הרעידות ושהאוטו נכבה אעדכן אחרי הסופ״ש בעניין העשן השחור עדיין לא מצאתי פתרון הוא יוצא בעיקר בתחילת נסיעה או הנעה ובזמן נסיעה יוצא מעט מאוד

המשוטט
24-01-13, 21:53
לירן שלום
נתחיל בזה שלא נכנסים למוסכים בדרום, הם סתומים בלחץ לא מבינים כלום בטרופרים, החברה בפורום יכולים להמליץ לך על מוסכים באזור המרכז, שיפתרו את הבעיה.
נמרוד

שמעתי דברים טובים על המורשה בבאר טוביה - מהתנסות של שני חברים - מיקצועי ואמין

אביחי

לירן1981
28-01-13, 13:41
לאחר החלפת חיישן מסילה האוטו לא נכבה ונוסע יותר טוב יש עדיין מדי פעם ירידה קלה של הטורים(רועד קלות).האם זה תקין או שיכולה להיות להיות לכך סיבה נוספת?

לירן1981
29-01-13, 20:06
עדכון :

שלום חברים.
החלפתי חיישן לחץ מסילה עקב רעידות וכיבויי מנוע בתחילת נסיעה ובנוסף אם אני בנוטרל נותן גז לבערך 3000 סל״ד ועוזב הוא לא תמיד מחזיק את הטורים והמנוע נכבה.אחרי ההחלפהשל החיישן מלפני שבוע הרכב לא נכבה בנסיעה אבל לעיתים כשאני ברמזור יש עדיין רעידות קלות וירידת טורים קלה והרכב לא נכבה ,אך התופעה שכשאני נותן גז בניוטרל ועוזב המנוע לעיתים נכבה לא נפתרה.
למישהו יש רעיונות מה עלי לעשות?
תודה

ronaldo
01-02-13, 11:20
לירן קרא שוב מה שכתבתי לך - שורה ראשונה ... וסת.

לירן1981
01-02-13, 11:44
אני ביום שלישי שם אותו במוסך בבאר טוביה הוא ביקש זמן לבדיקה אבקש ממנו לבדוק את הווסט לחץ. תודה.

לירן1981
13-02-13, 22:14
ווסט לחץ שמן !!!התקלה נפתרה!!!אחרי כמה ימים אצל ניסים.תודה רבה לכולם על העזרה במיוחד רונלדו אתה תותח.

ronaldo
18-02-13, 11:59
חן חן.
שמח שזה כיוון אותך נכון.

netanel28
08-04-15, 13:55
ווסט לחץ שמן !!!התקלה נפתרה!!!אחרי כמה ימים אצל ניסים.תודה רבה לכולם על העזרה במיוחד רונלדו אתה תותח.


יש לי את אותה בעיה בקאיה סורנטו אשמח לתגובה איך זה ניראה הוסת לחץ שמן הזה? או מקט שלו? הרכבים שלנו דומים מכאנית

לירן1981
11-04-15, 23:46
זה נראה כמו פלאג רק יותר עבה והלך לי באותו זמן גם אינגקטור שגרם לעשן שחור וחוסר סחיבה

netanel28
12-04-15, 02:34
זה נראה כמו פלאג רק יותר עבה והלך לי באותו זמן גם אינגקטור שגרם לעשן שחור וחוסר סחיבה


אוקיי המון תודה על התגובה 20 מוסכניקים לא יודעים מה זה כולל קאיה ישראל איך החלק ניראה? יש מקט כלשהו?

איפה זה מתחבר תכוון אותי קצת

erezgur
12-04-15, 09:54
השרשור הזה מתייחס לטרופר דיזל בעל מסילה משותפת. איני יודע אם זה רלוונטי לקאיה שלך.

-->