צפייה בגרסה מלאה : צ'אנקי- היילקס 97'
אחרי חיפוש שארך מספר חודשים והמון היילקסים...
נמצא היילקס 97' יחסית מקורי, שומר מצוות (עוד מעט תבינו למה אני מתכוון).
אז ככה הוא נראה בימיו הראשונים אצלי...
68416
חדי העין יזהו שמשה קדמית סדוקה...
עד כאן, המשך יהיה במהלך היום...
אז ברגע שההיילקס הגיע למקום מושבו החדש, נעשו לו מספר טיפולים קוסמטים :
1. הוחלפה שמשה קדמית לחדשה.
2. ניקיון יסודי (כנראה שלא בוצע כזה ב6 שנים האחרונות).
3. החלפת ריפודים שהיו בלויים וקרועים לגמרי.
4.חיבור רדיו דיסק עם דיבורית וסידור כללי בחשמל+ רמקולים .
68420
הדבר הבא שעשיתי היה טיפול מלא שכלל-
1. החלפת שמן מנוע + גיר.
2. פילטר סולר.
3.בלמים.
4. גירוז מלא.
5. החלפת צלב דריישפט קדמי .
בקנייה זיהיתי שחיקה לא סימטרית בצמיגים הקדמיחם אז החלטתי להחליפם בחדשים...
הוחלפו הצמיגים לצמיגי דנלופ 31" , לאחר שבסיקס הקודם היה לי סט של 32" ששרד מעולה.
ויצאנו לבדוק אותם...68421
ועוד תמונה מאותו הערב...68422
1.הייתה תקלה מעצבנת שכאשר הייתי רוצה לעבור לאורות גבוהים, כלל הנורות בלוח השעונים כבו...
פירקתי הגה והחלפתי ידית אורות (מפירוק), עכשיו אפשר לנסוע גם במקומות יותר חשוכים...
2. הושלמו 2 ידיות לפתיחת חלונות שהיו חסרות.ע כשיו נשאר חלון נהג שהוא חשמלי (בקרוב יוחזר למקור)...
3. הושלמו תריסי מזגן שהיו חסרים + כפתורים להפעלת מזגן שהיו חסרים.
4. הוחלפה בקלית אחורית שהייתה שבורה+ תיקון אורות רוורס שלא עבדו (בהקרוב יתווספו 2 פרוז'קטורים לאור רוורס).
העבודה לא נגמרת , תענווווווווווווווווווג!!!
שכחתי לציין שפורקו המדרגות צד השטוטיות שהיו מורכבות בקנייה...
חשוב לציין שהכל נעשה בעבודה עצמית עם הדרכה צמודה של היינס להיילקס (גיא - תודה) אחת הקניות היותר משתלמות...
יש עוד הרבה דברים שנעשו, עליהם ארחיב בהמשך...
הרבה זמן לא עדכנתי, אז הנה מה שהיה לנו בחודשיים האחרונים.
הרכבתי ברזנט שמכסה את הארגז, המטרה הייתה שבטיולי בוץ כל הציוד שמאחורה לא יתלכלך, ככה נראה:
72099
לאחר מכן החלטתי באופן יזום להחליף את כלל צינורות המים בתא המנוע ולהרכיב טרמוסטט של הונדה שנפתח ב78 מעלות. הצינורות הישנים מצאו את מקומם בארגז חלקי החילוף+ מלאתי מים ירוקים של פרסטון.
כשקניתי את צ'אנקי הייתה מורכבת דלת ארגז רקובה לגמרי שסירבה להיפתח ולהיסגר- הדלת הוחלפה והותקנה ידית פתיחה חדשה.
בשביל הדרך הארוכה לטיולים (בד"כ) הותקן HU חדש עם חיבורי AUX ו USB של חברת פיונייר עם 2 סטים של רמקולים שהותקנו בדלתות.
בנוסף הותקן מכשיר קשר מסוג מקסטראק בתדרי הג'יפאים, הוא הותקן מתחת לרדיו וחיברתי לו רמקול חיצוני של דיבורית ישנה.
הוחלף המצבר הישן של חברת שנפ בגודל 60 אמפר/שעה (שהחזיק מיוני 2006 - וזה נדיר כשלעצמו) לACDELKO בגודל 80 אמפר.
באחד מן הימים שהחלטתי להחליף שמן בדיפרנציאלים ניסיתי לפתוח בורג ריקון שמן בדיפרנציאל הקדמי וגיליתי שהוא חרוש לגמרי, אז רותך אום לבורג וככה הוא נפתח, לאחר מכן החלפתי בורג וגומייה שנקנו בטויוטה (80 ש"ח לבורג- פשוט שוד לאור היום).
אז הוחלפו כלל השמנים ובנושא הזה סיימנו בינתים.
תמונה עדכנית...http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/02/06/6251e05a46a47b355ba66414e6d673e6.jpg
שבת שלום
Sent from my iPhone using Tapatalk
שחר גרינברג
20-02-15, 20:05
יפיוף אמיתי נראה רכב רציני סחתאן
יפה.
לפי המצב בצילום, הגיע הזמן למוט S להיגוי+מוט רדיוס מונמך.
מוט s ומוט רדיוס מונמך כבר קיימים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
חשוב לציין שהושם דגש בזמן בניית הרכב על בנייה עצמית ...
Sent from my iPhone using Tapatalk
מוט s ומוט רדיוס מונמך כבר קיימים...
Sent from my iPhone using Tapatalk
אז הצילום לא מעודכן..
מעודכן מלפני שבועיים, הזרוע s מורכבת כבר שנתיים בערך...
הזוית מטעה
Sent from my iPhone using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.