BackDoorMan
18-01-13, 11:23
ה ZX הגיעה לגיל 15, בנוסף לטסט צריך עכשיו גם אישור בלמים, המוסכניק שלי לא היה עושה ענין גדול מהסיפור וחותם.
עם המערכת מקדימה אין בעיה, ברלינגו קומפלט חזקה ויעילה בהרבה מהמקורית שהרכבתי לפני כשנתיים, אבל מאחר והמוסכניק נתון בבית המעצר לתקופה ארוכה, הסיפור כרוך בתשלום למוסכניק חדש.
את הצינורות הבלימה הסדוקים מאחור, לא נותרה ברירה אלא להחליף, אז קניתי זוג חדשים ב 80 ש"ח, וחשבתי שבזה יגמר הסיפור.
אבל במכונית ישנה זה רק ההתחלה, למרות שידעתי את הבעייתיות הכרוכה בשחרור הבנג'ו הארור, לא טרחתי להתכונן ולחפש אלטרנטיבות,
ההתעקשות לשחרר את הבנג'ו באופן הסטנדרטי עם מפתח מתאים ומפתח קונטרה מהצד השני עלתה לי שוב במשושה מעוגל,
נסוגתי בזמן להשתמש בפלייר פטנט (כפי שהוצע בהיינס) ולשחרר את הצינור הישן אבל המשושה בצד של צינור המתכת נהרס ללא תקנה,
את צינור המתכת פירקתי והשארתי בצד לביקור בספרקו.
בבנג'ו השני כבר הייתי יותר חכם, והתכוננתי (תודה לאל על יוטיוב).
אבל הגישה לבנג'ו העליון מוגבלת מידי לידיים אנושיות, אז נאלצתי בשלב ראשון לפרק את הדוד האחורי מתושבות הגומי ולהוריד את מערכת הפליטה,
זה לא הספיק ונצרכתי גם לפרק את תושבת הגלגל הרזרבי, כעת נותר מקום לידיים.
הפעם נסוגתי בזמן מבלי לעגל את המשושה, ועברתי ל PLAN B כפי שהוצע ע"י אחד המכונאים בצינור,
בעזרת מצית גז קטן (אין מקום לנר נשמה הפעם ואין לי מבער רציני)
חיממתי את הבנג'ו (כמובן שדאגתי לנקז את נוזל הבלמים במערכת כדי למנוע פיצוץ בפרצוף)
עד שהממזר נכנע והוכרע בקרב קצר עם המפתח היעודי הנהדר של FACOM
http://www.tracepartsonline.net/PartsDefs//Production/FACOM/10-27022007-123843/pictures/10-27022007-123843L.gif
פה העניינים הסתבכו, צינור הברקס המתכתי השתחרר מחיבור עם צינור הגומי מתחתיו, אבל מסיבות בטיחותיות,
יש איזו פחית אבטחה עבה יחסית הנועלת את צינור הגומי לתושבת המתכת, ואותה יש להוציא בדפיקות אזמל קלות,
אלא שהגישה מוגבלת מידי וכדי ליצור גישה, יש להוריד את כל הזרוע עליה מותקן תושבת הצינור לריצפה.
בינתיים נסעתי אתמול באוטובוס לספרקו, שם הוחלפו 2 הבנג'ואים ההרוסים בחדשים בתמורה לקיצור צינור הברזל במילימטרים ספורים.
אבל השוס האמיתי התקבל כשהצצתי לבדוק מים ברדיאטור ועיני חשכו, אוסף גושים שומניים בישר רעות,
הדבר הראשון שאקנה אם אזכה בהגרלת הלוטו הקרובה יהיה פטיש 5 קילו, שישמש לניפוץ האוטו לרסיסים.
מקווה שהפעם זה רק האטם ולא נפרץ מעבר מים כלשהוא, למישהו יש מכשיר ליקג' להשאיל :confused:
עם המערכת מקדימה אין בעיה, ברלינגו קומפלט חזקה ויעילה בהרבה מהמקורית שהרכבתי לפני כשנתיים, אבל מאחר והמוסכניק נתון בבית המעצר לתקופה ארוכה, הסיפור כרוך בתשלום למוסכניק חדש.
את הצינורות הבלימה הסדוקים מאחור, לא נותרה ברירה אלא להחליף, אז קניתי זוג חדשים ב 80 ש"ח, וחשבתי שבזה יגמר הסיפור.
אבל במכונית ישנה זה רק ההתחלה, למרות שידעתי את הבעייתיות הכרוכה בשחרור הבנג'ו הארור, לא טרחתי להתכונן ולחפש אלטרנטיבות,
ההתעקשות לשחרר את הבנג'ו באופן הסטנדרטי עם מפתח מתאים ומפתח קונטרה מהצד השני עלתה לי שוב במשושה מעוגל,
נסוגתי בזמן להשתמש בפלייר פטנט (כפי שהוצע בהיינס) ולשחרר את הצינור הישן אבל המשושה בצד של צינור המתכת נהרס ללא תקנה,
את צינור המתכת פירקתי והשארתי בצד לביקור בספרקו.
בבנג'ו השני כבר הייתי יותר חכם, והתכוננתי (תודה לאל על יוטיוב).
אבל הגישה לבנג'ו העליון מוגבלת מידי לידיים אנושיות, אז נאלצתי בשלב ראשון לפרק את הדוד האחורי מתושבות הגומי ולהוריד את מערכת הפליטה,
זה לא הספיק ונצרכתי גם לפרק את תושבת הגלגל הרזרבי, כעת נותר מקום לידיים.
הפעם נסוגתי בזמן מבלי לעגל את המשושה, ועברתי ל PLAN B כפי שהוצע ע"י אחד המכונאים בצינור,
בעזרת מצית גז קטן (אין מקום לנר נשמה הפעם ואין לי מבער רציני)
חיממתי את הבנג'ו (כמובן שדאגתי לנקז את נוזל הבלמים במערכת כדי למנוע פיצוץ בפרצוף)
עד שהממזר נכנע והוכרע בקרב קצר עם המפתח היעודי הנהדר של FACOM
http://www.tracepartsonline.net/PartsDefs//Production/FACOM/10-27022007-123843/pictures/10-27022007-123843L.gif
פה העניינים הסתבכו, צינור הברקס המתכתי השתחרר מחיבור עם צינור הגומי מתחתיו, אבל מסיבות בטיחותיות,
יש איזו פחית אבטחה עבה יחסית הנועלת את צינור הגומי לתושבת המתכת, ואותה יש להוציא בדפיקות אזמל קלות,
אלא שהגישה מוגבלת מידי וכדי ליצור גישה, יש להוריד את כל הזרוע עליה מותקן תושבת הצינור לריצפה.
בינתיים נסעתי אתמול באוטובוס לספרקו, שם הוחלפו 2 הבנג'ואים ההרוסים בחדשים בתמורה לקיצור צינור הברזל במילימטרים ספורים.
אבל השוס האמיתי התקבל כשהצצתי לבדוק מים ברדיאטור ועיני חשכו, אוסף גושים שומניים בישר רעות,
הדבר הראשון שאקנה אם אזכה בהגרלת הלוטו הקרובה יהיה פטיש 5 קילו, שישמש לניפוץ האוטו לרסיסים.
מקווה שהפעם זה רק האטם ולא נפרץ מעבר מים כלשהוא, למישהו יש מכשיר ליקג' להשאיל :confused: