Jacob80
19-01-13, 22:32
היום עשינו טיול בגולן שכלל נסיעה בבוץ.
מתחילת הטיול שילבנו ל low ונסענו כך מרבית היום. כשהחזרתי ל Hi (להזכירכם, מדובר בטרנספר של wj עם שלושה מצבים) הרכב לא זז וגם לא עלה לטורים (עלה עד 1.2), השארתי ב-D והזזתי את הידית של הטרנספר חצי דרך לכיוון הניוטרל ושוב העליתי אותה ל-Hi וכך השתלב ההילוך.
מאוחר יותר יתברר כי כל פעם שאני מחליף הילוך (דרייב, רברס וכד') הטרנספר חוזר למצב המוזר הזה, הרכב לא עולה לטורים ולא זז ואז אני צריך להוריד את הטרנספר לכיוון הניוטרל וחזרה למעלה למצב היי. זה קורה ב-100 אחוז מהמקרים. אגב, בlow זה לא קורה וההילוכים משתלבים רגיל.
חשבתי אולי בוץ על איזה סנסור אבל עכשיו סיימתי לשטוף את האוטו והבעיה בעינה.
אבוד עצות, אודה לעזרתכם.
אגב, מדובר ב WJ דיזל. אני לא סגור איזה טרנספר יש שם אבל אני די משוכנע שזה אותו הדבר כמו בבנזין.
קובי
מתחילת הטיול שילבנו ל low ונסענו כך מרבית היום. כשהחזרתי ל Hi (להזכירכם, מדובר בטרנספר של wj עם שלושה מצבים) הרכב לא זז וגם לא עלה לטורים (עלה עד 1.2), השארתי ב-D והזזתי את הידית של הטרנספר חצי דרך לכיוון הניוטרל ושוב העליתי אותה ל-Hi וכך השתלב ההילוך.
מאוחר יותר יתברר כי כל פעם שאני מחליף הילוך (דרייב, רברס וכד') הטרנספר חוזר למצב המוזר הזה, הרכב לא עולה לטורים ולא זז ואז אני צריך להוריד את הטרנספר לכיוון הניוטרל וחזרה למעלה למצב היי. זה קורה ב-100 אחוז מהמקרים. אגב, בlow זה לא קורה וההילוכים משתלבים רגיל.
חשבתי אולי בוץ על איזה סנסור אבל עכשיו סיימתי לשטוף את האוטו והבעיה בעינה.
אבוד עצות, אודה לעזרתכם.
אגב, מדובר ב WJ דיזל. אני לא סגור איזה טרנספר יש שם אבל אני די משוכנע שזה אותו הדבר כמו בבנזין.
קובי