PDA

צפייה בגרסה מלאה : "סכנה" בקניית רכב אחרי אוברול



eysham
20-01-13, 14:01
שלום,

תוהה...

מה "הסכנה" בקניית רכב שעבר הידרו-לוק ונדרש לעשות אוברול?
בהנחה שעשו את האוברול כמו שצריך, ויש אחריות ל-3 חודשים על העבודה, יש בזה הימור כלשהו?

המנוע/הרכב היה עם בערך 70K ק"מ כשנכנס לשחות.

איל

shmil
20-01-13, 14:05
קשה להאמין שהיה הידרולוק וזהו.
בדרך כלל, הידרולוק קורה כתוצאה מטביעה כוללת של הרכב (להבדיל מתביעה כוללת, שזה התחום האחר שלי :) )
לכן, ההסתברות שאין השפעה על מכלולים אחרים היא אפסית.
כלומר - נזק למחשבים ולמחברי חשמל, חדירת מים לגיר ולסרנים, התפתחות חלודה סרטנית ומהירה, וכן הלאה.

אם יש לך ערובה ואחריות שהיה רק הידרולוק למנוע, וללא השפעת נוזלים על חלק אחר כלשהו ברכב - אין שום בעייה.
אם היתה תביעה כללית - לטעמי בין לא להתקרב לבין להוריד 50%.

eysham
20-01-13, 14:22
תודה שמיל, זה באמת יכול להשפיע. אני אבדוק לעומק - תרתי משמע...

אבל לעניין המנוע נטו. אין השפעה לזה שהוא עבר טראומה? (העבודה נעשית במוסך מורשה מוכר ומוקר)

אמיר ב.א
20-01-13, 14:58
תוסיף לזה את כל המושבים , שהתמלאו במים לרוב , ועכשיו מן הסתם עובש בפנים -> ריח קטלני ברכב (לפעמים לא מורגש בנסיעת מבחן חד פעמית)

eysham
20-01-13, 15:07
לפחות לפי התמונות הג'יפ לא ממש שחה/צלל.
הוא נכנס לשלולית לא עמוקה במיוחד מהר מידי והרים גל ישר לתוך הפילטר אוויר.
לא נראה לי שיש ינזק מעבר למנוע, בטח לא ברמת עובש במושבים.

Lidor Shtruzer
20-01-13, 15:15
לא נראה לי שכדי לך להסתמך על מה שהמוכר מפרסם. תבדוק יסודי את אזור תא המנוע והמושבים וחפש אינדיקציה לטבילה רצינית . אם היתה ואתה עדין מעוניין לקנות מפאת זה שהמוכר הוריד מכיר תתכונן לנקות ולסדר את כל נזקי המים (ניקוי חלודה,בדיקה של הצמה) יהיה ישור קו מקיף ביותר.. בהצלחה!!

shmil
20-01-13, 17:01
אייל, אוברולים למנוע אפילו אחד כמוני עושה לבד :)
כתבת "בהנחה שעשו את האוברול כמו שצריך", לכן - זה לא פרמטר.
מה גם שמנוע, זה אחד החלקים היותר זולים ויותר קלים ומהירים בהחלפה ברכב.

אגב, אך תתעלם מההעמקה של אמיר, וגם מהשטיחים....

שלולית לא עמוקה שהעלתה גל לפילטר האויר, שגרם להידרולוק, אבל בכלל לא הרטיב את פנים הרכב.....
בטח זה גם רכב שלא ראה שטח ולא ראה בוץ....
יד ראשונה מגניקולוג?

אני מניח שהרוח ברורה...., פרק סף דלת והרם את השטיח התחתון, אז תדע....

דרור ברלי
20-01-13, 17:07
מושבים רטובים זה קישקוש.
אני מפרק ומכבס (ממש ככה, עם צינור מים ואבקת כביסה) את מושבי הפרייבט בכל שנה.
באקט הזה הם סופגים ליטרים רבים של מים, מתייבשים יומיים בשמש וזהו. יוצא נקי כמו חדש ועם ריח טוב. זו ממש לא הבעיה בטבילה.

הבעיה הגדולה היא בנזק כללי למערכות חשמל ואלקטרוניקה, קורוזיה קטלנית, קצרים, מחשבים שישתגעו...

באיזה רכב מדובר? במנועים מודרניים רבים לא עושים אוברול אלא מחליפים מנוע קומפלט. מה עם הגיר? גם גירים אוטומטיים לא אוהבים מים. אני זוכר לא מעט פרייבטים שהצפה קטנה ברחוב בחורף גרמה לגירים שלהם להתאבד.

six 4 life
20-01-13, 17:22
מעבר לכל הדברים הנכונים שנכתבו כאן, האוברול בוצע במקום לא רציני.
מקום שמכבד את עצמו ועושה אוברול מנוע מלא נותן אחריות יותר ארוכה משלושה חודשים קצרצרים.

eysham
20-01-13, 17:38
מדובר על JK
עם ובלי קשר, הוא מועד לפורענות בלי שנורקל?

בלי להוסיף הרבה... אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאני מאמין למוכר שמספר לי את כל האמת.
היינו במגעים ראשוניים למכירה עוד לפני שזה קרה.
לגבי המוסך בו זה מבוצע. אני אישית לא ביקרתי בו, אבל לקונצנזוס של הפורום כאן יש רק מילים טובות עליו.

Lidor Shtruzer
20-01-13, 18:29
אייל, אוברולים למנוע אפילו אחד כמוני עושה לבד :)
כתבת "בהנחה שעשו את האוברול כמו שצריך", לכן - זה לא פרמטר.
מה גם שמנוע, זה אחד החלקים היותר זולים ויותר קלים ומהירים בהחלפה ברכב.

אגב, אך תתעלם מההעמקה של אמיר, וגם מהשטיחים....

שלולית לא עמוקה שהעלתה גל לפילטר האויר, שגרם להידרולוק, אבל בכלל לא הרטיב את פנים הרכב.....
בטח זה גם רכב שלא ראה שטח ולא ראה בוץ....
יד ראשונה מגניקולוג?

אני מניח שהרוח ברורה...., פרק סף דלת והרם את השטיח התחתון, אז תדע....
++1

-->