PDA

צפייה בגרסה מלאה : סגירת חופש בדריישאפט



סמי טורבו
20-01-13, 19:31
שלום לכולם,

יש לי ג'מני 2006, לאחרונה נמצא חופש בדריישאפט. הבנתי איך כל הסיפור בנוי ומורכב על הרכב ורציתי לשאול אם יש למישהו פתרון לסגירת החופש?
אני מכיר שכמובן ישנה אפשרות של שיפוץ, אבל מניסיון שלי עם סמוראי זה לא להיט, מה גם שבמוסך שלי (אורי ריס) נאמר לי שבג'ימני שיפוץ דריישאפט לרוב לא מחזיק מי יודע מה...

שאלה נוספת על הדרך..
ברור לי שאם זה היה אפשרי, אנשים היו עושים את זה, אבל..
מה קורה עם אני סוגר את החופש עם סוג של סיליקון ועליו מלביש חזרה את הגומייה?

תודה מראש

kobiarava
20-01-13, 22:37
על איזה חופש אתה מדבר? חופש בצלבים או בסליפ-יוק (זכר-נקבה)? אם בצלבים, מדובר בעבודה שבהחלט ניתן לבצע לבד, חצי שעה וכמה עשרות שקלים והעניין סגור. אם הסליפ-יוק שחוק אז אכן צריך שיפןץ אצל בעל מקצוע, שהוא בית מלאכה לדרייב-שאפטים ולא המוסך שלך. בכל מקרה, בשני המקרים מה שנאמר לך הוא קשקוש מוחלט, שיפוץ דרייבשאפט מחזיק מצויין במידה ונעשה כראוי, מה גם שלא מדובר בדיוק במפלצת עתירת סוסים שמרסקת דרייבשאפטים... (אולי כדאי להחליף מוסך?)
לגבי הרעיון שלך.... עזוב, זה רעיון גרוע... אין טעם להרחיב את הדיבור על ניטרול חופשים בחלקי הנעה באמצעות סיליקון.






בהצלחה-קובי

-->