PDA

צפייה בגרסה מלאה : איך מחליפים נוזל בלמים אם רוקנתי את המיכל של המאסטר ?



BackDoorMan
22-01-13, 15:25
לא שמתי לב שיצא יותר מידי נוזל כשהחלפתי את צינורות הברקס האחוריים, ואז ראיתי את הסרטון של אריק, שאומר שם כי אם רוקנת את המיכל זה רע,
בקיצור עד כמה רע ? וכמה נוזל להכין מראש ? ומה הבעיה להוציא את האויר בתהליך הניקוז עצמו?
ומה אריק רוצה ממני?

http://www.youtube.com/watch?v=V5O_pbC8R2E

shachar
22-01-13, 15:53
אתה יכול להשאיר את בורג הניקוז באחד הקליפרים כל פעם פתוח ולתת לנוזל לזרום חופשי
רצוי לחבר צינורית קטנה שתהיה טבולה בקצה בנוזל בלמים כדי שלא יחדור אויר ואחר שמגיע הנוזל מהמסטר שלא ישפך.
ניתן גם לעשות זאת במקביל בכל הארבע
כמובן שלהוסיף נוזל בלמים באופן קבוע למיכל כדי שלא יהיו בועות אויר

את השסתום תסגור ברגע שיוצא נוזל נקי בלי בועות.

shachar
22-01-13, 15:56
גם בסרטון שצפיתי בדגימה ממנו לאחר התגובה מראים חיבור צינורית עם מיכל ובו נוזל
הוא גם "מפמפם" על הדוושה כדי להאיץ את התהליך, אם אתה עושה את זה שים מגביל כדי שהדוושה לא תרד עד הסוף

BackDoorMan
22-01-13, 16:01
את התהליך אני מכיר, ועשיתי מספר פעמים,
הבעיה שאני מתחיל את תהליך הניקוז אחרי שמיכל המאסטר צילינדר התרוקן שלשום,
ואין לי מושג למה הוא הזהיר לא להגיע למצב הזה.
לא הבנתי למה האויר שנכנס למערכת לא אמור לצאת כשמתחילים את הניקוז.

נמרוד
22-01-13, 16:25
בדרך כלל כשאתה מנקז הצנרת מלאה נוזל עד האזור שאיתו התעסקת - קליפר, בוכנה בתוף, איפשהו בקצה. אם נתת לנוזל להיגמר במשאבה הראשית, אז יש לך עכשיו יותר אוויר ביותר מקומות, וזה אומר עבודת ניקוז ארוכה יותר, בכל פינות הרכב. בהצלחה.

lizard
22-01-13, 16:40
שום בעיה. רוקנתי את כל השמן מהמערכת אצלי בסונומה (עשיתי שטיפה למערכת) ואחר כך מילאתי שמן וניקזתי אוויר. ממש לא ביג דיל.

BackDoorMan
22-01-13, 16:53
או.קיי, תודה.
למישהו יש מושג מה הכמות הדרושה לברקסים בברלינגו ?
לא רוצה להתקע, יש לי מיכל מוטול 5.1 כמעט מלא, ובחנות הקרובה יש רק אמריקן איגל דוט 3, שאין לי רצון להוסיף על המוטול.

טל חסיד
22-01-13, 16:56
מיכה זה לא שמן זה נוזל בלמים !

אני מקווה בשבילך שזה רק טעות בכינוי.

טל

אמיר ב.א
22-01-13, 19:24
אגב , באותו הקשר , ממש לא מומלץ לערבב בין סוגים שונים של נוזל בלמים ,
יכול לשנות את טמפ הרתיחה של הנוזל,
בעירוב של נוזל על בסיס סיליקון עם נוזל על בסיס אחר זה גם ממש יכול לעשות נזק , ולפגוע במערכת הבלימה.


There are two main types of brake fluids:

* DOT 3, DOT 4, Super DOT4* and DOT 5.1 which are based on poly glycol compounds.

* DOT 5, which are based on Silicone.

Note the two types of fluid are not compatible and must not be mixed in a braking system.

נקודות רתיחה:


DOT 3 - 205°C (dry) / 140°C (we
t)
DOT 4 - 230°C (dry) / 155°C (wet
)
DOT 5 (silicone) - 260°C (dry) / 185°C (wet
)
DOT 5.1 (PAG) - 260°C (dry) / 185°C (wet
)
Super Dot4 * - 300°C (dry) / 195°C (wet
)

-->