התחברות

צפייה בגרסה מלאה : קניית נעילה דיפריאנציאל לסוזוקי ג'ימני מהאנטרנט, והתקנה לבד..



jordanmeir
25-01-13, 18:58
אני מעוניין בנעילה דיפריאנציאל לסוזוקי ג'ימני שלי, ושאלתי כמה מוסכים והם אמרו לי שעולה בסביבות ה2600 ש"ח לנעילה אוטומטית..
בקיצור עשיתי קצת שיעורי בית לגבי העניין ומצאתי מקומות שמוכרים את זה בזול 240$ (900 שקל)..


עכשיו יש לי כמה שאלות:
1.לפי הקישור הבא:
http://www.justdifferentials.com/index.php?main_page=product_info&products_id=4070
האם זאת נעילה דפיריאנציל אוטומטית או קבועה ? יענו שבפניות היא מבוטלת ובשקיעה בחול היא מופעלת..(חשוב !!)
2. האם זה יתאים לסוזוקי ג'ימני 2001 ?
3.האם זה סיפור להתקין ? יענו צריך מכונות כלשהן או כלים מיוחדים ?
4.האם זה באמת כדאי ? מבחינת אחריות וכו'
5.אז למה מוסכים גובים כזה סכום גבוה על התקנה ? (2600-900 = 1700 שקל התקנה !!!!!!!)


תודה לעונים

סופת המדבר
25-01-13, 22:38
כמה מילים על מה ששאלת.
1. נעילה אוטומטית לא מבוטלת בסיבוב ובדיונה מופעלת, היא מופעלת \ ננעלת כל עוד עובר כח מהמנוע \ גיר לביצה
לא משנה אם זה פנייה\ דיונה \ כתם שמן\ חצץ וכו'
2. לא יודע בידיוק
3. צריך ידע וניסיון בהרכבת נעילה זה לא החלפת גלגל יש מרווחים ומידות שצריך לדעת
4. אם זה כדאי תשאל את עצמך למה אתה צריך את זה (אם רק בשביל חול זה לא הכי יעזור לך) מבחינת אחריות אם הרכב באחריות נראה לי שזאת בעיה
5. מוסכים גובים כאלו סכומים כי יש עוד מס ומע'מ לשלם על הנעילה (שגם אתה תצטרך לשלם) וזה אצלם על המדף זמין מעכשיו לעכשיו
ועוד הרווח הקטן שלהם

ishc
25-01-13, 23:19
הנעילה עצמה עולה בארץ 1720 לפני מע"מ (http://www.4x4pro.co.il/suzuki/samurai/%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%95%D7%93%D7%99%D7%A4%D7%A8%D7%A0%D7% A6%D7%99%D7%90%D7%9C.html?page=shop.prod uct_details&flypage=flypage.tpl&product_id=21&category_id=4).
מחיר הגון להתקנה הוא 700-1000 ש"ח. לי יצא כבר להתקין נעילה כזו, כמות העבודה מצדיקה לחלוטין את מחיר ההתקנה שגובים בעלי מקצוע, אם יש לך חוש טכני טוב ובא לך לנסות יש מדריך באתר להתקנת הנעילה.
בהצלחה.

asafk
26-01-13, 17:39
התקנה של לוקרייט או כל נעילה אחרת מהסוג הזה היא משימה קלה ופשוטה גם למכונאי מתחיל. אין שום כיוונונים ושום דבר מסובך. רק לעבוד לפי הספר שמסופק עם הנעילה.
אחת מהכתבות הראשונות בג'יפולוג היתה של התקנת לוקרייט בסוזוקי על ידי חבורת חובבים חסרי ידע.

במילים אחרות- בשביל זה בדיוק האתר הזה קיים.

אסף.

ניבו
26-01-13, 19:33
2600 שקל זה יקר לנעילה? תעשה סקר שוק כמה עולה לרכבים אחרים להתקין נעילה ותבין כי מדובר פה בגרושים
אני יודע על בנאדם שהתקין לבד הנעילה השתחררה לו כל 5 דק' וזה מורגש על ידי מכות שבאות מהסרן ומרעידות את כל הרכב.
לך למכואני שמכיר את הרכב והתקין נעילות רבות וטובות, תתקין אצלו, תקבל אחריות ותיהיה בראש שקט.

ishc
26-01-13, 19:39
2600 שקל זה יקר לנעילה? תעשה סקר שוק כמה עולה לרכבים אחרים להתקין נעילה ותבין כי מדובר פה בגרושים
אני יודע על בנאדם שהתקין לבד הנעילה השתחררה לו כל 5 דק' וזה מורגש על ידי מכות שבאות מהסרן ומרעידות את כל הרכב.
לך למכואני שמכיר את הרכב והתקין נעילות רבות וטובות, תתקין אצלו, תקבל אחריות ותיהיה בראש שקט.

אז שיפרק ויטפל בחופש. מה שאפשר ורוצים לעשות לבד אני בעד. לשלוח לבעל מקצוע זה תמיד קל, חוץ מזה תהיה בטוח שאף בעל מקצוע לא יתן את תשומת הלב שאתה תיתן לרכב שלך.

ניבו
27-01-13, 19:45
ואם הרכב זה הרכב היחיד שלו והוא צריך ללכת לעבוד ואין לו אפשרות להגיע בתחבורה ציבורית?
אני גם אומר שעדיף לעשות לבד מה שאפשר למצוא לו מדריכים באינטרנט, אבל הבנאדם שואל על נעילה שלא יודע אם היא תתאים לג'ימני, הוא שואל אם צריך מכונות או כלים מסויימים, ואם כדאי להתקין מבחינת האחריות.
איך שזה נראה לפי ההודעה שלבנאדם אין ניסיון ואני לא ממליץ למישהו כזה לפרק עכשיו ציריות דרייבשאפט ביצה ולהתקין נעילה לבד, כל המדריכים שבעולם לא יעזרו לו כמו ניסיון שיש לבנאדם מומחה (ראה דוגמת זוקי-לנד, מורי, אמנון, רמי וכד'..)

asafk
27-01-13, 19:55
אתה חושב שבפעם הראשונה שהתקנתי נעילה היה לי נסיון? עבודה לפי הספר וזה הצליח. במקרה הגרוע זה לא מצליח ואז הולכים למוסך.... קוראים לזה שכר לימוד וזה גם בסדר.
אבל באמת לשלוף ציריות ולהתקין לוקרייט זה עבודה למתחיל חסר נסיון. לא צריך כלים מיוחדים, לא ידע מיוחד, לא כלום. רק לעבוד לפי הספר ועם עזרה של הפורום.

אסף.

jordanmeir
27-01-13, 19:56
ואם הרכב זה הרכב היחיד שלו והוא צריך ללכת לעבוד ואין לו אפשרות להגיע בתחבורה ציבורית?
אני גם אומר שעדיף לעשות לבד מה שאפשר למצוא לו מדריכים באינטרנט, אבל הבנאדם שואל על נעילה שלא יודע אם היא תתאים לג'ימני, הוא שואל אם צריך מכונות או כלים מסויימים, ואם כדאי להתקין מבחינת האחריות.
איך שזה נראה לפי ההודעה שלבנאדם אין ניסיון ואני לא ממליץ למישהו כזה לפרק עכשיו ציריות דרייבשאפט ביצה ולהתקין נעילה לבד, כל המדריכים שבעולם לא יעזרו לו כמו ניסיון שיש לבנאדם מומחה (ראה דוגמת זוקי-לנד, מורי, אמנון, רמי וכד'..)


מסכים עם כל מילה שלך...
אני לבד לא אוכל, לכן יש לי חבר מוסכניק שאמר שהוא יעשה את זה בשמחה, רק רציתי לוודא שמה שאני קונה זה באמת זה..

סופת המדבר
27-01-13, 22:08
להתקין את הנעילה עצמה זאת לא כלכך הבעיה
הבעיה היא להגיע לחלק של הנעילה.
לפרק ציריות.. לדעת איך.. לראות שהמייסבים טובים
לראות שלא נקרע מחזיר שמן לראות את המייסבים של הקייס ולהבין מה רואים
וכו...

ilan.sch
28-01-13, 18:42
אסף עם כל הכבוד על פי שואל השאלה עדיף שייתן לבעל מקצוע לעשות את זה.
זה כמו שתגיד שלעשות טיימינג זה קלי קלות כולה צריך לכוון את הקראנקים שיהיו מסונכרנים אחד מול השני ולהחליף רצועה לא ? אבל מה עם כל העבודה של להגיע אליהם, להחליף על הדרך גומיות מחזירי שמן או משאבת מים.. ולכל דבר את הכלים שלו..
לדעתי זה לא עבודה למתחיל. אולי למתחיל שיש לו ליפט מינימאלי, סט כלים, מקום נוח לעבוד ואת מי לשאול או לגרור אליו / להביא אותו לאוטו במקרה הצורך.

בכל אופן תשובה לשואל אתה יכול לקנות את הקיט מג'סט דיפרנציאל אני קניתי מהם כמה וכמה קיטים תוודא שהקיט מתאים קח מייל של בחור שעובד שם
jeff@justdifferentials.com

יכול להיות שהוא עדיין שם, נחמד מאוד ועונה מהר לשאלות. זה אכן הקיט שגם אני הזמנתי. אבל אני רואה שעולה 240.. לפני שנתיים הן עלו 200 דולר תחפש באיביי אולי תמצא אחרות יותר זול. קח בחשבון שצריך להביא לארץ ולשלם מכס ומעמ כלומר בסוף זה יעלה לך זול ב150 שקל או משהו כזה מהמחיר של מי שקנית בארץ ולא תקבל אחריות על המוצר כי לא תתחיל לשלוח אותו לחול בגלל שנשבר לך פין בנעילה והורס אותה. הכי טוב זה לקנות 2-3 נעילות להעמיס אותן על מישהו שבא לארץ במטוס, שיוציא אותן מהאריזה, ייפזר במזוודה ואם שואלים שיגיד שזה ציוד גינון. כמובן שקבלות לסרוק להעלות למחשב/פלאפון ולשים בנפרד מהנעילות..

מוני אורבך
28-01-13, 19:10
התקנת נעילת לוקריט היא מהעבודות היותר פשוטות שאפשר לעשות.
לא מדובר על כיוון קורונה פניון או העברת צנרת אוויר או התאמות למניהן.
יש ספר שמסביר בדיוק איך לפרק ולהרכיב דפרנציאל.
יש הוראות איך להרכיב את הנעילה.
יש אנשים בפורום שיענו לך על שאלות.
מה עוד צריך?!

לפני עשר שנים לא היה מידע לא היה פורום טוב בקושי היתה ספרות רכב.
ובכל זאת הותקנו נעילות ושיפרו רכבים.
האם הולך ופוחת הדור??? האם על כל שטות תלכו למוסך?
בהצלחה לכם.

idor
28-01-13, 20:00
לדעתי יש חוסר במידע שקיים במדריכים לגבי התקנת לוקרייט בג'ימני. צריך לשייף ולהתאים את הקוביה - אם אני זוכר נכון זה לא מופיע במדריך בג'יפולוג - אולי כי לא נדרש בסמוראי. כמה צריך לשייף ? לא יודע.

כל זמן שאין לך את האינפורמציה הזאת אל תבצע לבד.

אם מישהו עם נסיון יכול לתת הנחיות מדוייקות - מה טוב.

shlomomos1
28-01-13, 22:10
מכונאות רכב היא מקצוע , לצערנו בארץ הוא לא מכובד לא ע"י העובדים בו, ולא ע"י הלקוחות ובצדק.
לא כל משימה היא באותה רמה (בספר של היינס יש דירוג, מ 1 עד 5 מפתחות, כאשר 5 מיועדת למכונאי מנוסה).

למכונאות נכונה נדרשים כלים, מתקנים, כלי מדידה וחומרים מיוחדים (שימסים למשל) וידע שלא נמצאים תמיד בהישג ידו של המכונאי הביתי, ואז... או שמצליח או שלא.

עם כל הכבוד למדריכים בג'יפולוג - ויש הרבה כבוד, הם עוזרים המון, גם לי. אבל צריך להבין לעומק. במדריך להתקנת נעילה בסמוראי, מסבירים לספור הברגות בחוגות כדי להחזיר את המצב לקדמותו. אבל לא כתוב שזה בעצם כיוון קורונה / פיניון ו PRELOAD של המיסבים . ומה אם קודם המידה היתה שגוייה / גבולית? ואם החלפת גם מיסב שחוק, איך תכוון בלי אינדיקטור ו/או צבע לכיוון המרווח? מי שלא מבין, יסגור אותו מס' סיבובים בלי לבדוק. ואז מה?

לא על כל שטות צריך ללכת למוסך, (ואם הולכים, רק למוסך טוב ומקצועי) אבל מצד שני לא הכל אפשר לעשות לבד. צריך להתחיל בקטן, ללמוד, לקרוא (יש מקומות בעולם שזה מקצוע מכובד) בטח לא להתחיל מהתקנת נעילה.

שלמה (שעושה הרבה לבד)

-->