צפייה בגרסה מלאה : מחפש להגבהת ויטרה 92
שלום לכולם! בבעלותי ויטרה 92 ואני רוצה להגביה אותה מעט בלי להשקיע יותר מדי.
מעוניין בקפיצים (עדיפות לקלמיני) / בולמים אחוריים (עדיפות למונרו) + קדמיים (או הארכות) / ספייסרים (אוקולונים) עד 4 ס"מ / ובנוסף תושבת (ספייסר) להנמכת ביצה קדמית וכנ"ל לסרן אחורי. תקציב מוגבל ולכן אני מחפש במחירים סבירים, את ההרכבה אני עושה לבד. אשמח לכל תגובה או עצה שיכולים לעזור.
תודה
בדיוק אותה שאלה על גרנד ויטרה 1999. מסריקה של הפורום לא ברור איפה אפשר ללכת לקנות חלקים (כן רק את החלקים) בארץ במחיר סביר .
יש למישהו המלצות ?
BITS4VITS מוכרים סטים להגבהה.
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara-/-x90/cat_1.html
אני לא יודע מה העלויות של ייבוא קיט מאנגליה ואם זה משתלם אחרי כל המיסוי והמכס, שלא לדבר על המשלוח. שווה לבדוק עם מישהו שעשה זאת באמת.
אם אתם רוצים הגבהה בסיסית של 2 אינטש ולא להשקיע יותר מדי אז אולי עדיף ללכת על קפיצים של טריילמאסטר ולא קלמיני (מאחור), בולמי מונרו סאנסראק (מאחור) ומקדימה ספייסרים בלבד (בולמים קדמיים יקרים בגלל התושבת).
קחו בחשבון שלחרוט את הספייסרים זה לא זול ושמדובר על לא מעט עבודה להרכיב. תחסכו אולי 500-1000₪. אם אתם רוצים המלצה על סדנא שעשתה זאת עבור הרכבים שלכם, כיתבו לי בה״פ.
אסף
"מה שזול עולה ביוקר" קנה בארץ זה יותר משתלם מאשר להביא מחו"ל
זוקי פרו יתן לך מענה טוב לסט הגבהה לסוזוקי.
מה הסכום שחשבת להשקיע? (אם זה ריאלי בכלל)
מבחינתי שקלתי להשקיע בסביבות ה-2K . אבל קראתי לא מזמן איזה בחור שהגביה 3" ועדיין הוסיף על זה ספייסרים של עוד 2" . אני חושב שאני אמשיך לנסוע עם האוטו כמו שהוא (לפחות בנתיים) ועוד 3 שנים בערך , כי זה המקסימום שאני מחזיק ברכב , אני אחליף למשהו יותר כבד .
באלפיים ש"ח קשה לי להאמין שתוכל להגביה את הרכב, הספייסרים די יקרים (אם הם נעשים מאוקולון) ואתה צריך 6: שניים מאחורה על מנת להאריך את הקפיץ שיתאים לבולמים הארוכים יותר (שהם גם סיפור של 600 ש"ח לזוג הכי זול) ו-4 מקדימה (2 להנמיך את הבולמים ו-2 לקפיץ), תוסיף כיוון פרונט עם ברגים אקצנטריים (עוד 500 ש"ח) וכל זה בעבודה עצמית (לא שווה כסף הזמן שלך?)
בלי קשר - לא מומלץ להגביה ע"י ספייסרים יותר מ-2 אינטש, כי צריכים לבצע התאמות אחרות ולא פשוטות בהגבהות כאלה (צינורות ברקס, לתקן זווית היגוי) ופה אני מסכים עם ישי שהזול עולה יקר, אבל 2 אינטש זה עוד משהו שאפשר לחיות איתו בלי לקרוע את הכיס או את האוטו (לי נראה מיותר להשקיע 8 אלף ש"ח על רכב ששווה 30-40 אל ש"ח) והרבה נוסעים ככה (כולל אני) וזה מספיק לי לטיולים קלים עד בינוניים. מי שרוצה חיית שטח - שיקנה ג'יפ.
מה שכן, להגביה 3 אינטש או יותר רק עם ספיייסרים זה לא חכם,האוטו יהיה מאוד שביר ולא יציב, הטיול הראשון יגמר מהר מאוד עם ציריה שבורה בגלל הלחצים שההגבה תייצר על החלקים הסטנדרטיים. גם בלי הגבהה זה קורה כי הרכב די עדין במהותו..
אסף
אני מגביה עכשיו 2.5" מאחורה עם בולמים של ראנצ'ו הבי דיוטי וקפיצים , מגביה גם את המוט המייצב מהסרן . לא מגביה קדימה בכלל בנתיים כי הבעייה תמיד בנומך של מיכל הדלק והמיגון. אגיד לכם מחיר בסוף. ואל תגידו שלא מגביהים רק אחורה כי זה אפשרי ולא יגרום כול נזק לרכב או למכלולים. שכחתי לציין זו GV 99 מנוע 2.0 דיזל.
נזק למכלולים אולי לא תגרום, אבל האוטו יראה כמו מריצה..
מסכים עם שתי הודעות לפני.
בדיוק הסיבה למה אני לא מגביהה .
הציעו לי הגבהה ב2500 עם ספייסרים ואני לא רואה את היתרון של הוספת 5 ס"מ .
אז לפעמים המיגון משתפשף על איזה אבן . בשביל זה בדיוק שמתי אותו .
חוץ מזה אני מטייל עם רכבים הרבה יותר גדולים ממני ועדיין לא עקבתי אף אחד ולא נגררתי .
ברור שיש לכל רכב את המגבלות שלו.
כמה חרט אמור לקחת על 4 ספייסרים אלומיניום לקפיצים?
אז יאללה מאיפה מביאים מידות ?
אז יאללה מאיפה מביאים מידות ?
יש לי שירטוטים של ספייסרים לויטרה למי שרוצה.
גם לגרנד ויטרה ?
לא בטוח שמתאים לגרנד.
איך אני מצרף קובץ להודעה??
האם משרד תחבורה מאשר יבוא ספייסרים מחו"ל ?
יש לי את הקיט הזה (link (http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/suzuki/sidekick-tracker-x90/suspension-lift-kits/basic-and-complete-2-inch-spacer-budget-lift-kits.html)) תקוע במכס מחכה לאישור משרד התחבורה :confused:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.