צפייה בגרסה מלאה : יחסי העבר לג'ימיני 2009
שלום
מבקש יעוץ והכוונה. ברשותי גימיני 2009 מעוניין להחליף ליחסי העברה 4-16. תודה
שלום...
אני לא יודע אם אתה מודע לתהליך של שינוי יחסי העברה בטרנספר ברכב שלך...היות ואין יחסים בשביל הטרנספר המקורי של הג'ימני,
אתה צריך:
להחליף לטרנספר של סמוראי ובו להשתיל את היחסי העברה
לייצר מתאם לרכבת ההינע בשביל הטרנספר החדש
אולי צריך לקצר/להתאים דרישפטים, היות והשילוב אצלך ל4X4 הוא חשמלי אז תצטרך לעשות גם חור ברצפה בשביל הידית LOW...
ויש בטוח עוד דברים שאני לא יודע עליהם.
אצל בעל מקצוע זה עולה בערך 8000 שקל כולל כל החלקים.
השאלה הגדולה היא למה שתעשה את זה?
כל מי שעשה את זה בארץ זה היה בשביל לעלות לצמיגים במידה של 235.75.15 לפחות...זה התכנון שלך?
אתה יכול לשאול את עדיאל. הוא ישמח לספר לך.
שגיא- לדעתי לא צריך לעשות חור ברצפה- אני חושב שהוא קיים.
יש מי שמבצע את ההתאמות הללו- קח בחשבון שאם אכן מחליף טרנספר- יכול למכור את הקיים ולהקטין אולי עלויות.
עדיף באמת לשאול את אלו שכבר עברו את השינוי.
נאמר לי כי צריך להחליף רק את הקורונה פיניון קדימה ואחורה מבלי לגעת בטרנספר האם נכון הדבר? האם יש משהוא שעשה את זה? אם כן אשמח לשמוע. . היכן ניתן לרכוש קיט של יחסי העברה 4-16 קדמי ואחורי? תודה מראש
לפי הבנתי אתה רוצה לשנות את היחסי העברה בסרנים ולא בטרנספר?
זה דורש החלפה של הדיפרנציאלים, הרכב שלך ידני או אוטומט?
אם אני לא טועה, בשנתונים הללו, יש יחס העברה באוטומט של 4.1 ובידני 4.3
פגשתי גימיני שבעליו אמר לי כי שינה ליחסי העברה 4.16 האם צריך להחליף רק את הקורונה פניון בשני הסרנים מבלי לגעת בטרנספר. אם כן היכן ניתן להשיג. תודה
יש כמה מעטים שנוסעים עם השיפור הזה.
לדעתי הוא דיבר על יחסי העברה בטרנספר - החלפה לטרנספר של סמוראי ובו יחסי העברה 4.16
אני כל הזמן שומע את העניין הזה שאין יחסי העברה לג'ימני,
אני רק לא מבין מה עם זה:
http://www.trialjimny.com/jimny.html
אף אחד לא שמע? לא ניסה? לא בדק?
מה הסיפור של זה?
אני כל הזמן שומע את העניין הזה שאין יחסי העברה לג'ימני,
אני רק לא מבין מה עם זה:
http://www.trialjimny.com/jimny.html
אף אחד לא שמע? לא ניסה? לא בדק?
מה הסיפור של זה?
מודה שלא הכרתי.
1. כתוב שם שזה למודלים של עד 2005 (עד לשילוב חשמלי)
2. טרנספר שרשרת פחות טוב מגלגל"ש לטעמי.
3. מוריד 24% גם בHIGH וגם בLOW, שלרוב בשביל צמיג 235 מספיק הפחתה של 12-15 אחוז בHIGH, ואנשים שואפים לLOW קצת יותר נמוך.
לשם השוואה (בקיט 4.16 HIGH מופחת 12% והLOW מופחת ב84%)
שלום יעקוב
לי יש יחסי העברה 4/16 בגימיני
החלפתי לטרנספר סמוראי עם קיט יחסי העברה.
שינוי כזה עושים כמו שאמרו לך רק עם עולים במידת הצמיג ל235/75/15.
יחסי העברה בסרנים אפשר לעשות אבל אין מספיק הפחתה בהילוך הנמוך ולא תיהיה לך זחילה ובמאמץ הגיר יתאמץ מאוד.
השינוי של תיבת העברה כולל החלפה של:
טרנספר
גל הניע אחורי
גל הניע קצר בין הגיר לטרנספר
תושבות טרנספר
השתלת גלגלת מהירות בטרנספר לשל VVT
חיתוך הפלסטיק של ההילוכים בשביל מקום לידית הטרנספר החדש+חיתוך השטיח(חור כבר יש במקור הוא מכוסה בפלסטיק)
שינוי חיווט החשמל לפיקוד הלוקרים
קח בשבון ששינוי כזה הופך את הגימיני לרועש בגלל תיבת העברה עם גלגלי השיניים,רעידות וכ"ו...
shahar_jimny
29-01-13, 20:12
יש שם גם לשנתונים יותר מאוחרים
http://www.trialjimny.com/newjimny.html
שלום יעקוב
לי יש יחסי העברה 4/16 בגימיני
החלפתי לטרנספר סמוראי עם קיט יחסי העברה.
שינוי כזה עושים כמו שאמרו לך רק עם עולים במידת הצמיג ל235/75/15.
יחסי העברה בסרנים אפשר לעשות אבל אין מספיק הפחתה בהילוך הנמוך ולא תיהיה לך זחילה ובמאמץ הגיר יתאמץ מאוד.
השינוי של תיבת העברה כולל החלפה של:
טרנספר
גל הניע אחורי
גל הניע קצר בין הגיר לטרנספר
תושבות טרנספר
השתלת גלגלת מהירות בטרנספר לשל VVT
חיתוך הפלסטיק של ההילוכים בשביל מקום לידית הטרנספר החדש+חיתוך השטיח(חור כבר יש במקור הוא מכוסה בפלסטיק)
שינוי חיווט החשמל לפיקוד הלוקרים
קח בשבון ששינוי כזה הופך את הגימיני לרועש בגלל תיבת העברה עם גלגלי השיניים,רעידות וכ"ו...
כמו אצל תומר גם אצלי :)
ובנוגע ליחסי העברה בטרנספר של הגימיני לפי מה שהבנתי השרשרת של הטרנספר לא עומדת בלחצים וניקרעת ( והיא מאוד יקרה) ...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.