PDA

צפייה בגרסה מלאה : 200-250 אלף קילומטר בגימני לגעת או לא?



מושיקו ארביב
01-02-13, 13:25
שלום לכולם
אחרי התלבטות בין סמוראי לגימני אני אלך כנראה על גימני שנת 99-01 כשהתקציב עומד על אזור ה26k הבעיה שברוב השנתונים האלה הקילומטרז׳ עומד על 200-250 והשאלה שלי במנועים קטנים כמו של הגימני עם הספק צנוע עד כמה כדאי בכלל לגעת ברכבים כאלה? האם המנועים מסוגלים להמשיך גם לאזור ה300 פלוס או שהדרך להחלפת/אוברול למנוע קצרה מאוד ?? ברור לי שגימני שיסע 300 אלף על כבישים ע״י נהג מצטיין יוכל להמשיך הלאה אבל בכל זאת מדובר בישראל והרכבים בשנתונים האלה עברו מספר ידיים ככה שאין לי מושג מה עבר על הרכב אז השאלה היא אם טכנית הרכב יעבור את ה250 בריצה או שהוא כבר זקוק להשתלת לב?

שגיא S
01-02-13, 14:31
אף אחד לא יכול לנחש כמה יחזיק מנוע תאורטי.
כעיקרון אם המנוע במצב טוב - אין סיבה שלא ייסע עוד.
אבל השאלה היא מה מצב המנוע והרכב, אל תשכח שרכב זה לא רק מנוע.
יש גיר, יש גומיות שמתבלות, כל מניי חלקים נעים שמגיעים לגבול הבלאי שלהם,

אבל לשאלתך - הייתי לוקח ג'ימני עם 200 אלף קילומטר, כמובן אם המחיר היה בהתאם.

אבל אם המחיר לא נמוך בצורה יוצאת דופן - הייתי מחכה לרכב עם כמה עשרות אלפי קילמטרים פחות.

קח בחשבון ש26K זה לא תקציב אידיאלי לג'ימני, ותשאיר לך כסף בנוסף בצד ליישור קו התחלתי.

misha_k
01-02-13, 14:57
חחחח אולי תלך על סמוראי שם אין את ספרת המאות בקילומטראז' המקסימום שהאוטו יגיע אליו זה 99 אלף - זה יחסוך לך את הדילמות...

ובנימה רצינית יותר כמו ששגיא אמר...עם השנתונים של הרכבים האלה...אם המנוע עובד, לא נוזל (בטירוף) או אוכל שמן אז זה בסדר...וב 26 לג'ימיני יהיה לך לא פשוט למצוא ג'ימיני סביר.

מושיקו ארביב
01-02-13, 15:38
תראו בעבר היה לי טראנו בנזין ושם עשיתי הכל לבד עד לרמת ראש מנוע וטיימינג(שרשרת) כמובן שבעזרת חברים אבל הרוב היה לבד מבחינת התחזוקה אין לי בעיה לתחזק את הרוב לבד וכן אני יודע שצריך לעשות יישור קו (אני לא מחפש רכב שישור הקו שלו יהיה יישור שילדה אלה החלפת שמנים פלאגים ואם צריך אז גומיות ומחזירי שמן) אבל לגבי המחיר אני חושב שאני לא כלכך רחוק מהמציאות כי עד 26K יש כמה כלים ביד 2 וחלקם אפילו עם פחות מה200K בכל זאת אני מסתכל על שנתונים 99-01 אבל לא היה בא לי לקחת כלי עם 250 ולגלות שאחרי חודש צריך להחליף מנוע כי "מה לא ידעת שהמנועים האלה הולכים ב250 אלף??" אז אני שואל לפני וכן שקלתי ברצינות את עניין הסמוראי אבל הגעתי למסקנה שעוד קצת לתקציב ואני מקבל רכב דומה מאוד בעבירות אבל עם הבונוסים של:
מזגן(וזה לא משנה כמה חצץ אני יאכל מחוץ לאוטו בתוכו אני רוצה מזגן)
הגה כוח(מאוד חשוב לדדעתי בשטח ומאוד חשוב אם אני רוצה שגם חברה שלי תנהג עליו מדי פעם בלי שיהיו לה ידי שוורצנגר)
נוחות של "רכב" (עד כמה שאפשר) בכביש ולא של עגלה עם סוסה
ודבר אחרון אוטומט (לטעמי נוח יותר בכביש וגם בשטח אחרי הטראנו שהיה ידני כי בסופו של דבר אלו לא רכבי ספורט שאפשר להנות מגיר ידני)


תודה מושיקו

שגיא S
01-02-13, 17:27
לא ניסינו לשכנע אותך ללכת על סמוראי באמת...

לך על ג'ימני - אחלה רכב!

רק קח בחשבון שכל רכב! במיוחד רכב שטח! שתקנה ב26000 ידרוש יישור קו, ותיקונים - יותר מסתם להחליף שמנים ופלאגים(טיפול קטן)

ושוב - קח את הרכב לבדיקה.
גם אם המנוע מצוין, יכול להיות שהגיר הולך למות/סרן עקום/ בולמים הלכו/ ברקסים/ דריישאפטים וכו' וכו' וזה יעלה לך הרבה יותר מלהחליף מנוע

בהצלחה!

ItayWitzer
01-02-13, 18:42
200,000 לשנתון שאתה מחפש זה סביר בעיני.
בלוק המנוע של הג'ימני די דומה לשל הסמוראי.
ההבדל העיקרי הוא בראש המנוע - 16 שסתומים לעומת 8 בסמוראי.
עקב זאת הראש מנוע במידה ועובר התחממות, נהרס.

תמצא רכב כמה שיותר שמור ותיקח בחשבון שאולי תצטרך בעתיד לשים כמה אלפים על מנוע חדש.
הכל זה פונקציה של מחיר ותמיד תשאיר לך כסף בצד להוצאות פתאומיות.

לפני הרבה שנים קניתי סמוראי ב24,000 עם מנוע מעשן.
ראש המנוע עבר שיפוץ בידי הבעלים הבאים רק כעבור כ40,000 ק"מ.
מי שאומר לך שג'ימני ב26,000 שקלים זו גרוטאה, מוזמן להסתכל על כל הסמוראים משנות ה80 שמסתובבים פה על הכבישים.

-->