PDA

צפייה בגרסה מלאה : גיר nv 4500



עוזי5555
01-02-13, 20:09
שלום אני מעוניין לדעת מי התקין גיר כזה על הרכב שלו , ולמטרת מה הוא שם אותו...
כל האינפורמציה האפשרית תעזור לי ....
למען הסדר הטוב אני לפני התקנה על הסופה שלי אחד כזה...
:cool:

אני בטוח שיש פה בארץ צדיקים בסדום :p

עוזי5555
02-02-13, 16:21
טוב היתה לי הרגשה שלא יבינו על מה אני מדבר ...אני בטוח שיש אחדים שכן נוסעים עם הגיר הזה ...אולי מישהו מהם יתקל בשירשור הזה ויחליט שיש לו מה לומר ..
בכל אופן אותי זה מאד מעניין..
בחו"ל יש הרבה שמחפשים ועושים פרויקטים עם הגיר הזה ...אבל רציתי חוות דעת של החברה מהארץ...
תודה

יריב קלר ברוך
02-02-13, 16:33
היי עוזי אפילו אני שרציתי גיר כזה על הרכב שלי זה היה יוצא לי חבילה אז לצערי הרכבתי גיר אחר

עוזי5555
02-02-13, 17:06
תקשיב יריב ...זה לא נגמר רק בגיר איך שראית אותו...
צריך ציר יציאה שמתאים לארבע על ארבע לטרנספר 241 וזה ציר עם 32 שיניים עלות בחול 250 $
מעבר לזה צריך האוזינג בין הגיר לטרנספר
וצריך מתאם כניסה ל32 בטרנספר כי הוא מגיע מקורי עם 23 שיניים
בקיצור כן זה לא זול ...אבל אני מצפה לקבל תוצאה טובה בסוף...
גלגל תנופה יש , צריך כנראה להביא קלאט'ץ 12 ' חדש פלטה ודיסק ..ובניית תושבות וגשר גיר ודריישפטים בקיצור חגיגה.
אבל הכל נלקח בחשבון (חוץ מהציר יציאה והמתאם בטרנספר) ...מקווה שזה יהיה טוב ..בגלל זה רציתי לקבל חוות דעת ממנוסים ..

דרור ברלי
02-02-13, 19:42
עוזי, יודעים טוב מאוד במה מדובר. סוג של פנטזיה.
גיר ידני סופר חזק עם הילוך ראשון מאוד עמוק וחמישי אוברדרייב.

איפה אתה משיג אחד כזה בארץ?

למיטב ידעתי היו גירים כאלה בארץ רק על טנדרים GMC דבל ג'אנט עם הנעה 4X2 ששימשו כרכבי גרר בצבא.

באמת אוברקיל פראי על סופה, למעט אם אתה בונה רכב לעבירויות פרופר. עם מנוע חזק מאוד וגלגלים גדולים באמת.

עוזי5555
02-02-13, 20:15
עוזי, יודעים טוב מאוד במה מדובר. סוג של פנטזיה.
גיר ידני סופר חזק עם הילוך ראשון מאוד עמוק וחמישי אוברדרייב.

איפה אתה משיג אחד כזה בארץ?

למיטב ידעתי היו גירים כאלה בארץ רק על טנדרים GMC דבל ג'אנט עם הנעה 4X2 ששימשו כרכבי גרר בצבא.

באמת אוברקיל פראי על סופה, למעט אם אתה בונה רכב לעבירויות פרופר. עם מנוע חזק מאוד וגלגלים גדולים באמת.

הגיר כבר ממוקם בחצר ! רק צריך להשלים אביזרים להתאמה על הרכב , הכל מאיביי לאט ובטוח! האוזינג מתאם בין הגיר לטרנספר , זנב מתאים של הגיר , ומתאם כניסה לזנב מהגיר בטרנספר ! הציר זנב הוא 32 שיניים מפלצתי !
בגדול אני מייעד אותו על מנוע 383 וצמיגים 35 עם 4.10 בסרנים , וטרנספר 241 !
זאת הפנטזיה ואת זה אני הולך לממש!
מעניין איך הוא יסע בהתחשב שההילוך ראשון בגיר חזק בטירוף וקצר ! כנראה שנצטרך להתחיל בשני
1 - 5.6:1
2 - 3.04:1
3 - 1.67:1
4 - 1:1
5 - 0.74:1
רוורס כמו ההילוך הראשון !

דרור ברלי
02-02-13, 20:18
חלומות נועדו להתגשם...
עם כזה הילוך ראשון זה יהיה מדהים בסלעים.
איזה סרנים?

בינתים נשמע טוב, כשיהיה גמור ומוכן נשמח לסיבוב...

קיד
02-02-13, 21:05
יש שתי תיבות הילוכים כנ"ל מתואמות למנוע סופה + תיבת העברה + יציאת מפרש כוח עם משאבה הידראולית.
היכן? בחברת אספיר, על שתי הגרוטאות של ג'יפי העבירות הישנים.
מחיר? אין לי מושג.
עבדו מעולה אז במרוצים.
קיד.

עוזי5555
03-02-13, 01:20
סרנים : דנה 44 קדימה ואחורה ! יכול להיות שאני אשים ציריות כרומולי
מקווה שזה יחזיק ולא חושב שאמורה להיות בעיה

עוזי5555
26-02-13, 15:13
יש שתי תיבות הילוכים כנ"ל מתואמות למנוע סופה + תיבת העברה + יציאת מפרש כוח עם משאבה הידראולית.
היכן? בחברת אספיר, על שתי הגרוטאות של ג'יפי העבירות הישנים.
מחיר? אין לי מושג.
עבדו מעולה אז במרוצים.
קיד.
קיד שלום
אתה אומר שבעבר היו 2 סופות באספיר שנסעו עם הגיר הנ"ל?
אפשר לראות אותם או לדבר עם מי שבנה ?
יש משהו שאני אמור לקחת בחשבון לפני ההרכבה?

-->