PDA

צפייה בגרסה מלאה : דרייבשאפט ג'ימני



סמי טורבו
02-02-13, 16:01
שלום לכולם,

ברשותי ג'ימני 2006, לפני כחודש וחצי נמצא חופש בדרייבשאפט האחורי. לפני שרצים ומחליפים חלק, בעל המוסך בו אני מטפל, ניסה למזער את הנזקים עד שהחלק יילך (מכיר אפשרות של שיפוץ, מבין שזה לא לא כ"כ מחזיק).. לטובת העניין, אחרי שהבנו שאי אפשר להשיג את הגומייה הספציפית, ניסינו גומייה אחרת, שהחזיקה שלושה שבועות (בלחץ.. תרתי משמע..).
כרגע, הגומייה נקרעה וחשבתי להתייעץ..
1. אם העניין מוכר למישהו והאם יש פתרון יצירתי?
2. מה קורה עם נוסעים כמו שזה? כמה מהר הנזקים יגרמו?

תודה מראש

MMR
02-02-13, 19:49
אני מניח שמדובר בדריישאפט אחורי מסוג cv.
ברגע שהגומיה נקרעה הגריז דולף ונכנס לכלוך כך שסביר שהמפרק נשחק, בדר"כ לא כלכלי לתקן אלא להחליף לאחד מיבוא.

kobiarava
02-02-13, 22:55
מה לגבי הסבה לצלב במקום CV?

סמי טורבו
03-02-13, 21:22
האמת, אני לא יודע להגיד לך תשובה.. יש לי הרבה מה ללמוד..
מהקצת שקראתי, צלב יביא לוויברציות בנסיעה ו/או בתחילתה. אשמח להחכים... גם לגבי עלויות אם אתה יודע..

ilan.sch
05-02-13, 23:22
כמה עולה דריישאפט אחורי ? 1000 ש'ח בערך לא ? או שאני בכלל במקום אחר בגלובוס

סמי טורבו
08-02-13, 11:50
אהלן אילן,

דרייבשאפט אחורי עולה 2300 ש"ח במכשירי תנועה..

ברכות לזוכים

-->