התחברות

צפייה בגרסה מלאה : התייעצות



rantop
02-02-13, 18:31
למי שזוכר,
אני מתעניין לעבור מהדיפנדר אל האמריקאיים.
המחשבה הראשונה היתה wj 2002-2004.
העניין הוא שלאחר כמה התייעצות עם חבר'ה מהסדנאת המובילות, הם הצליחו להעלות בי קצת חששות מעלויות האחזקה שלו (לא מדבר על דלק)
ועל יכולות השטח שלו. (חוסר שלדה)
כמובן שלא עולה בדעתי לטייל על wj סטנדרטי, אבל הבנתי שחוסר השלדה של הרכב יכולה לגרום לבעיות מסוימות אם אקח את הרכב לגבול היכולת שלו.(בהשוואה ליכולות הדיפנדר)
מן הסתם חשובה לי מאוד הנוחות היום-יומית, אך כמו כן, מידי פעם גם טיול עבירות טוב בא בהחלט בחשבון.

הכיוון שכוונתי אליו הוא הjk.
כמובן שזו השקעה כספית אחרת לגמרי, כי השנתונים הרבה יותר גבוהים, אך להבנתי עם מערכת הגבהה טובה, הרכב דווקא נוח בכביש ופה אין חשש של איבוד יכולת העבירות בשטח.

מה דעתכם בנושא?
רן

eysham
02-02-13, 19:39
רן,
אין ל-WJ שום נחיתות מול JK בשטח. כמובן אם הוא מספיק משופר בשביל זה. ומצד שני רק יתרונות בכביש ביומיום.
אבל הוא כבר יותר ישן עם כל מה שמשתמע מכך.
אני יכול להעיד על עצמי שהחלטתי להחליף את ה-WJ ל-JK (ואני מקווה שכזה גם יימצא בקרוב) בעיקר כדי לעבור מרכב בן 11-12 לאחר בן-4-5
ממש לא בגלל שסבלתי איתו או שהיה חסר לי משהו בסיטואציה כלשהי בשטח.

בסופו של דבר, , הכל עניין של תקציב...
למה WJ2002 אם אפשר להרשות לעצמך JK2007... או אם כבר אז רוביקון... ושיהיה 2012 לפחות בשביל המנוע החדש... אין לזה סוף.

איל

boaz avrahami
02-02-13, 19:42
איזה סדנאות מובילות?
מה הטענות שמעלים?

בנושא האמינות/ הוצאות טיפול, די מגוחך שמישהו עם לנדרובר חושש שמצבו יכול להתדרדר.
גם אם נהיה זהירים ונניח שאמינות הגרנד צירוקי מפוקפקת, כדאי לזכור שהחלקים מאוד זולים ומאוד נפוצים...

לגבי עבירות- הכי טוב שתצא לטיול ותחליט לבד.

במקום יש הבדל ברור לטובת הדיפנדר- מרחב הפנימי.
הגרנד צפוף למדי בהשוואה לדיפנדר.

rantop
02-02-13, 20:16
תודה על התשובה איל!
בועז- לא משנה כ"כ אילו סדנאות,
וטפו טפו, אני לא חלק מהסטטיסטיקה של לנדרוברים מתפרקים.
הטענות הן שבגלל חוסר השלדה בwj, אם אתה מותח את היכולת שלו קצת יותר מידי, יותר קל לרכב לקבל עיוותים או סדקים למיניהם..
אני מתכנן כבר על רכב לטווח ארוך, להחליף רכב כל שנתיים זה כבר לא רלוונטי בשבילי..

boaz avrahami
02-02-13, 22:55
יש מספיק wj גם בארץ וגם בעולם כך שניתן לבדוק את המידע.
לא הייתי קונה בלי לבדוק מסקנות מסדנאות שמתמחות בלנדרובר.

יש כמה רמות רמות שיפור.
כאשר אם אתה מחפש ממש אקסטרים אז כדאי לפזול לעבר long arms שזה גם משנה את נקודות העומס למעין תת שלדה... ואז אין כל העניין לא רלוונטי.
אם אתה לא בטקסטים אז גם אין לך ממה לחשוש.

אמנם אין לי wj אבל ככל שידוע לי הוא אינו סובל ממחלת הסדקים שאתה מתאר.

מצד שני יש לנו בשבט חבר בשם נמרוד מערד שיש לו wj, הוא כן מטייל ונוסע בשטחים קשים ולאחרונה קנה ושיפר רכב כזה לבת שלו ולבעלה.
אם זה לא הבעת אמון באמינות של הרכב הזה אז אני לא יודע מה כן ;)

בהצלחה!

sos4u
03-02-13, 15:17
דבר עם רונן גניסלב, חבר פה בפורום, בלי לפגוע באיש, אני חושב שהוא לקח את ה WJ שלו למקוםשבהחלט מכבד גם פורומים אמריקאיים.. לא שמעתי שנסדק לו משהו..

כמי שמחזיק ב ZJ, ישן יותר ב 10 שנים, ממה שאתה מתעתד לרכוש, אני יכול להעיד שהמצב [ מבחינת עלויות התחזוקה ] ממש לא כצעקתה ...
10 שנים קדימה המצב יכול להיות רק יותר טוב ... כל זאת אם תמצא מועמד במצב סביר.

בהצלחה

rantop
03-02-13, 17:33
תודה על התגובות חברים

-->