PDA

צפייה בגרסה מלאה : סמוראי לא מניע אחרי נסיעה



roteme20
10-02-13, 11:29
שלום

תופעה שאני לא ממש מבין

יש לי סמוראי מנוע 1000 שמניע בלי שוםן בעיה ( גם בימים קרים) לפעמים בנגיעה ולפעמים עם קצת גז וצ'וק ידני

בזמן האחרון אחרי נסיעה של כמה דקות שהוא כבר חם

אם אני מכבה או שמתכבה המנוע אני מנסה להניע הוא לא מניע וגם כאילו אין סטרטר ( מרגיש כאילו תקוע מכני או מצבר חלש )

בעיניין המצבר כמובן שניסיתי עם כבלים וכולם שום דבר לא זז

משהו מכני לא פירקתי עדין כלום (זה היה בשטח)

בדחיפה הוא מניע בלי בעיה

אבל אחרי שהוא כמה זמן לא מונע ומתקרר אני מנסה להניע ובום הוא מניע

מסתמן שהמנוע קר הסמוראי מניע בלי בעיה שהמנוע חם הוא לא מניע וגם הסטרטר בקושי מסתובב

יש למישהו מושג מה זה יכול להיות ???

תודה רותם

lior_b.s
10-02-13, 11:33
נשמע כמו סטרטר לפני שיפוץ...

Scrusher
10-02-13, 23:03
נשמע כמו בוץ שעדיין לא יצא
קרה לי גם,נפתר מעצמו (פשוט לא נכנסתי לבוץ שבועיים ועכשיו הכל בסדר)

roteme20
11-02-13, 13:22
לפי מה שאתה אומר פירוק מהיר של הסטרטר וניקיון שלו יפתור את הבעיה ננסה

וליאור שאתה אומר סטרטר לפני שיפוץ אתה מתכוון לפחמים ? או מעבר

תודה

lior_b.s
11-02-13, 17:58
בוא נגיד ככה.. כשזה קורה לך , תנסה לדפוק על הסטרטר בזמן שמישהו מסובב את הסוויץ', אם אחרי כמה דפיקות מניע, רוב הסיכויים שהשיפוץ יסתכם בניקוי והחלפת פחמים בפחות מ-200 שקל,
אולי זה בוץ אין לי מושג איך זה בסמוראי, עד כמה שאני מכיר סטרטר זה מכלול סגור שיושב בתוך ההאוזינג של הגיר, לא רואה איך בוץ נכנס לשם ולמה דווקא כשחם לא מניע, אתה אומר שאחרי לילה האוטו מניע בלי בעיה.
אם אתה באיזור מגדל העמק אני יכול לעזור לך לעשות את הבדיקה הזו..

ליאור

gmike
11-02-13, 21:43
גם אני לא ממש מבין איך בוץ מגיע לתוך הסטרטר...מים-אולי..
ואם הוא זייף וחזר לעבוד-תתכונן, כי הוא יפסיק שוב, בקרוב מאוד, ובזמן הכי לא מתאים..
הבעיה יכולה להיות גם בסולונואיד, הוא זה שאחראי להעביר את הזרם למנוע הסטרטר..

roteme20
12-02-13, 10:03
אני חושב שהדבר הראשון אחרי הקבלים זה לתת למכות לסטרטר והוא לא הניע
ניסינו גם לתת מינוס ישיר עם הכבלים וגם פלוס ישיר מהכבלים לסטרטר והוא גם לא הניע
עדין לא יצר לי לפרק אותו אני יפרק וניראה אם נמצא משהו במקביל אני יחלים את הסופיות של החיבורים למקרה שיש איזה בעיה במגעים
ונקווה לטוב
תודה

roteme20
13-02-13, 20:28
טוב חברים

נמצא הזמן להתעסק עם הסטרטר לפני הפירוק ניסיתי להניע בניסיון ראשון הניע כיביתי חיכיתי ושוב הניע בשלישי כבר גמגמם ולא הניע
בנגיע בסטרטר הוא היה חם וגם הכבלים של הפלוס מינוס שמגיעים ישירות מהמצבר בערך 30 סמ אורך
הוחלפו הסופיות וניסיתי שוב להניע אותה תופעה

פירקתי את הסטרטר מהמקום שלו ניסיתי להניע נשמע קליק יפה של הסולנואיד והמנוע מסתובב חלק
פירקתי את המכסה של הפחמים יש פחמים באורך סמ׳ ויש מגע קצת העוגן קצת מלוכלך בוצע ניקיון עם ספרי מגעים
ואז הוצאתי את הפחמים ופירקתי את הגליל (סלילים) ראיתי שיש מקום מסויים שיש קצת שחיכה של אחד הסלילים
הסתכלתי על הבוקסה הקידמית היא קצת אובלית הערכה שלי במצב שהוא מורכב במצב ברגע שאני מניע העוגן לא מסתובב מאוזן נוגע בסלילים ועושה איזה קצר או פשוט נתקע מכני ומפריע להנעה כמו שצריך אחרי שהוא חם פשוט חלקים מתרכבים ואולי משפיע יותר

מה אתם חושבים מציעים להחליף רק בוקסה ולהרכיב? לגבי שאם יש מצב שהשחיקה הפנימית (לא בטוח עדין שיש מגע פנימי) משפיע גם

תודה
רותם

יונימוג אדום
14-02-13, 06:01
השחיקה הזאת יצרה לך קצר ליפופים בסליל .
הכי פשוט - סגור את הסטארטר ולך תחליף למשופץ קומפלט . גם יצא לך הכי זול .
אני החלפתי סטארטר אצל ד"ש בפ"ת - עלות - כ: 400 ש"ח + מע"מ , ומאז המנוע פשוט עף על עצמו .

בהצלחה אילן

lior_b.s
14-02-13, 11:10
אם אתה ממש רוצה להתעסק עדיף תיקח אותו לחשמלאי/מישהו שמבין שייתן מבט, אולי החלפת הבוקסה תפתור את הבעייה , ואולי לא וסתם תעשה לעצמך עבודה כפולה, הזמן, הנסיעות וכל הלכלוך והעבודה לא באמת שווים את המחיר של סטרטר משופץ, רק שים לב שאתה מקבל סטרטר אחר ולא את שלך אחרי החלפת מיסב/בוקסה וכו'.. (כן ראיתי מקרה כזה כבר)...
ליאור

roteme20
17-02-13, 10:34
טוב חברים

הבאתי לחבר שלי את הסטרטר אחרי הפירוק הוא החליף את הבוקסה הקדמית הרכיב הכל מחדש
הרכבתי על הגיפ והניע בנגיעה
כיביתי והנעתי כמה פעמיים ולא היו בעיות מה שלפני אחרי 3-4 פעמיים כבר היה מקרטע ולא מניע
הסטרטר נשאר קר ולא מתחמם
נקווה שיחזיק מעמד

תודה רבה לעוזרים

-->