צפייה בגרסה מלאה : סולר בשמן f350 2008
היום נחנק לי המנוע והאוטו סרב לעלות מעל 2000 סל'ד. מבדיקה שעשיתי התברר שיש הרבה סולר בשמן( משכתי עוד2000 בטיפול ) החלפתי שמן ופילטר הבנתי שהדיזל עובר דרך האינגקטורים.
מה ניתן לעשות כדי לפטור את הבעיה? ((בצורה שלא תתעלל לנו בכיס או בחשבון הבנק. ))
וואלה אין לאף אחד רעיון איך למנוע מהסוחר להגיע לשמן.
יש מישהו ששכם לו יש את הבעיה הזו או שרק אני נידפקתי?
הסולר מגיע לשמן בזמן ניקוי מסנן החלקיקים באגזוז ולכן הורידו את מרווחי הטיפולים וגם את כמות השמן שממלאים במנוע למינימום במדיד 12 ליטר , ניתן לבטל את מסנן החלקיקים ע"י מחשב ניהול מנוע והורדת המסנן מהאגזוז אבל אז תהיה בעיה לעבור טסט , אם תרצה עוד פרטים דבר איתי בפרטי
חלק מתהליך ניקוי מערכת הפליטה מתבצע על ידי הזרקת סולר למסנן שנמצא במערכת. תופעת לוואי היא נוכחות של שאריות סולר בשמן. בשימוש בסולר לא נקי יש יותר פעמים את תהליך הניקוי ולכן נדרש להחליף שמן בתדירות גבוהה יותר.
אסף.
חלק מתהליך ניקוי מערכת הפליטה מתבצע על ידי הזרקת סולר למסנן שנמצא במערכת. תופעת לוואי היא נוכחות של שאריות סולר בשמן. בשימוש בסולר לא נקי יש יותר פעמים את תהליך הניקוי ולכן נדרש להחליף שמן בתדירות גבוהה יותר.
לפי זה,הסולר במדינת היהודים במצב ממש גרוע. משכתי עוד אלפיים והמנוע הפחית כח וגם אחרי שהוחלף שמן ופילטר היה עוד צריך ללכת למוסך מורשה לאיפוס תקלות.
נ.ב
תודה לכל העונים הורדתם לי אבן מהלב.
משכתי עוד אלפיים והמנוע הפחית כח וגם אחרי שהוחלף שמן ופילטר היה עוד צריך ללכת למוסך מורשה לאיפוס תקלות.
נ.ב
תודה לכל העונים הורדתם לי אבן מהלב.
ידידי היקר.
עשה לעצמך טובה והתחל לטפל ברכב שלך בזמן (זאת אומרת כל חצי שנה או 8000 ק"מ) ובמוסך מורשה, אחרת הנזק שתגרום למנוע יהיה כבד מאוד.
זה שמחשב ניהול המנוע הפחית כח, זה לרמוז לך בעדינות שתיגש למוסך מורשה, בפעם הבאה הוא ישאיר אותך בסרק וזה יהיה בדיוק בדרך לאילת...
בברכת שבת שלום, אורן
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.