PDA

צפייה בגרסה מלאה : פקק לרדיאטור עם מד חום???



asafbj
11-02-13, 09:36
מישהו מכיר את הנושא?
מה יכולה להיות מידת האמינות של מוצר כזה? (גם מבחינת אזור מדידת החום שהוא באזור העליון של הרדיאטור)
70018

BackDoorMan
11-02-13, 10:34
מי צריך את זה כשיש שעון חום מובנה, אם זה היה עם מד לחץ במקום זה היה יכול להיות שימושי באמת.

asafbj
11-02-13, 10:44
החלפתי יוניט חום ואני לא יודע עם הוא מדויק

raanan
11-02-13, 11:05
מישהו מכיר את הנושא?
מה יכולה להיות מידת האמינות של מוצר כזה? (גם מבחינת אזור מדידת החום שהוא באזור העליון של הרדיאטור)
70018

מוצר לא חכם בעליל.
אם תהיה לך נזילה, לא יהיה מגע של החיישן בנוזל הקירור והקריאה תהיה אפילו נמוכה.
תבין זאת כשיהיה מאוחר מידיי ...

הכי טוב להוסיף חיישן הולכת חום במגע באזור ראש המנוע.

רענן

asafbj
11-02-13, 13:58
אני מתכונן על החישן בפקק כאמצעי מישני לשעון בתא המנוע ולא במקום.
כדי שאם אני אראה בשניהם את אותו קריאה אני אדע שהכל בסדר. ואם לא שאני אדע שיש בעיה.

אמיר ב.א
11-02-13, 14:40
אף אחד לא התייחס לזה שזה נימצא בתא מנוע ...

מה הסיכוי שאתה בדיוק תפתח את המכסה מנוע , להסתכל במדיד הזה , לפני שיש בעיה?

את המכסה מנוע פותחים פעם ב...

מה שיקרה במציאות - תהיה בעיה , ואחרי שתבין שיש משהו לא בסדר , תעצור בצד , תפתח מכסה מנוע - ואחרי שיש כבר נזק - באמת תראה את זה בשעון.

כמו שנאמר - אם אתה רוצה מד טמפ לגיבוי - שים על הבלוק , עם חיווי בלוח שעונים , ועדיף עם אזעקה בטמפ גבוהה מידי.

asafbj
11-02-13, 19:44
צריך לקדוח להוסיף חור או שזה מתלבש על משהו?
התקנה פשוטה?

asafbj
12-02-13, 22:13
אני כרגע בדילמה.
החלפתי יוניט חום מנוע והשעון מראה פחות מהחצי. איך אני יודע שהוא מדויק ולא מזייף?

asafbj
13-02-13, 11:29
אני כרגע בדילמה.
החלפתי יוניט חום מנוע והשעון מראה פחות מהחצי. איך אני יודע שהוא מדויק ולא מזייף?
האם הפקק הזה זה פתרון לבדיקה האם היוניט מזייף?
או שהתוספת שהציעו פה ואם כן מה זה מצריך ממני?(התקנה עצמית פשוטה או משהו מסובך שמצריך קדיחה במכלולי המתכת ברכב)
תודה למי שעונה.

-->