צפייה בגרסה מלאה : שחרור חבילה מהמכס (הגבהה לויטארה)
שלום,
קיבלתי בדואר טבעות הגבהה של 2".
קיבלתי הודעה מהמכס שהם צריכים אישור משרד התחבורה.
האם משרד התחבורה מאשר קיט הגבהה ? או זה עניין של מזל.
אני שולח בדואר את המסמכים (רשיון רכב, הודעת הדואר ....)
ראה כאן
http://he.mot.gov.il/index.php?option=com_content&view=article&id=1692:rehev-2011-06-01&catid=51:agaf-rechev-c&Itemid=106
מה תיאור המוצר במדויק ?
אם שלחו לך עם התיאור המדוייק ( Lifting ) , רוב הסיכויים שלא יאושר לך הטופס. אבל,
אין לך מה להפסיד, אולי מישהו לא ישים לב ויחתום.
רענן
מה תיאור המוצר במדויק ?
אם שלחו לך עם התיאור המדוייק ( Lifting ) , רוב הסיכויים שלא יאושר לך הטופס. אבל,
אין לך מה להפסיד, אולי מישהו לא ישים לב ויחתום.
רענן
אחרי 20 יום מתחיל תשלום עבור אחסנה בדואר ! 9 ש"ח ליום ..
ומה התהליך אם לא מאשרים, האם אני חייב להחזיר ?
Ordered: 1 Shipped: 1 KSP-BBLK Basic 2 inch Budget Lift Kit - Parts To Kit Are As Follow $120.00
Ordered: 1 Shipped: 1 KSP-CS2 2 inch Coil Spacers Sidekick/Tracker/Vitara/Grand Vitara/X90 (PAIR) $0.00
Ordered: 1 Shipped: 1 KSP-CS2 2 inch Coil Spacers Sidekick/Tracker/Vitara/Grand Vitara/X90 (PAIR) $0.00
Ordered: 1 Shipped: 1 KSP-SS Front Strut Extension Sidekick/Tracker/Vitara/Grand Vitara/X90 GETS HARDWARE 6 BOLTS $0.00
Ordered: 1 Shipped: 1 KSP-CB Sidekick / Tracker Camber Alignment Bolts $25.46
היי,
לפני כשנה הזמנתי את אותו הסט
הגיע לדואר המרכזי בת"א וקבלתי מכתב להגיע עם האישורים הנ"ל
הלכתי לשם והפקידים הפנו אותי אל האחראי שאמר לי שהחלק הוא בעבור רכב ושצריך אישור
בגדול אין להם מושג מה זה היה - הוא ביקש שיוציאו את החבילה והוא ועוד כמה עובדים עמדו מולי ובחנו את החלקים בלי שמץ(ואני מתהפך מבפנים מת כבר להרכיב על הרכב)
הוא גם ניסה לחפש באינטרנט את החלק - אמרתי לו שזה חלקים של אופניים(או משהו בסגנון)
לבסוף החליט שצריך אישור משרד התחבורה או להציג לו חשבונית(אם הייתי מציג חשבונית אז היה רואה שקשור לרכב)
תובנות:
אם יש לך אפשרות לחשבונית בלי איזכור לחברה שמתעסקת ברכבים(שם חברה, אתר...) תתעקש בדואר, תציג חשבונית וישחררו לך
תעלה אתר/מודעה.... עם התמונות של החלקים והסברים איך להרכיב אותם על האופניים ותראה לפקיד דואר
לצערי ביקשתי שישלחו חזרה לשולח (על חשבונם בדואר רגיל)
וחיכיתי שמישהו יחזור מארה"ב עם החבילה
בהצלחה
boaz avrahami
14-02-13, 16:12
אם אין במסמכי החבילה תאור מפליל אז אתה יכול לטעון שזה נופל על סעיף שחרור מהיר המכונה " תותבי גומי ומתכת".....
אם מופיע משהו שקושר את זה להגבההת רכב אז תיפרד לשלום מהחבילה או שתבקש להחזיר מהר לשלוח ותמצא סידור אחר להביא את זה לארץ.
לדעתי גם אם זה יכנס לארץ אתה צפוי לבעיות לעבור עם זה טסה.
במיוחד כאשר זה בצבע בולט.
היום אישרו לי בדיוק במשרד התחבורה על סעיף תותבי גומי ומתכת. (ספייסרים מאלומיניום לגלגלים)
תשלח את כל הטפסים כמה שיותר מהר (זה לוקח איזה שבוע 10 ימים), עידף שתמסור את זה אתה ידנית במשרד בתל אביב.
אל תשכח אף אחד מהמסמכים שהם רושמים שצריך ובנוסף תצרף למעלה מכתב הבהרה מה זה.
מעצבן אבל לפחות מזכיר באזה רפובליקת בננות אנחנו חיים.
אי מקווה שהרכב רשום ברשיון על שימך אחרת זה לא יאושר. (מה שרשום בחשבונית חייב להיות השם בבעלות הרכב)
בסעיף באחרון בקובץ המצורף (זהו אותו טופס שנתן לי פקיד הדואר), רשום שאין קבלת קהל !!!!
האם יש כתובת אחרת אם אני רוצה למסור ביד ולבקש אישור משרד התחבורה חוץ מהכתובת המצויינת בקובץ: (תל אביב - רח' המלאכה 8) ?
boaz avrahami
16-02-13, 07:02
אצל השומר בכניסה לבניין ש משרד התחבורה בכתובת שציינת
לא לגמרי קשור לנושא, אבל אני חושב להזמין סט כזה בעצמי ורציתי לדעת כמה באמת ההבדל במחיר מלחרוט פה בארץ 4 ספייסרים כאלה ולייצר 2 ספייסרים לבולמים ??? זה שווה להזמין מחו"ל??
ואם יש משהו שהרכיב כזה סט, אם אפשר התרשמות??
+ צבע הספייסרים זה באמת מה שיכשיל בטסט?! ברור שהם יותר בולטים ככה אבל נראה לי שזה בעיקר מזל רע ליפול על זה בטסט וזה יכול לקרות גם עם ספייסרים לבנים שאייצר פה בארץ...
אצל השומר בכניסה לבניין ש משרד התחבורה בכתובת שציינת
אצל השומר !
ואם אני צריך אישור מיידי מהמשרד, זה אי אפשרי !?
boaz avrahami
16-02-13, 20:30
אין נוהל כזה אבל תנסה להתחנן לשומר שיכניס אותך כמו עוד כמה עשרות שמנסים כל יום...
חבל לך על הזמן והמאמץ... לא יתנו לך להכנס ואם בטעות תכנס ממש לא יטפלו בך. אין מה לעשות, תמסור את זה בכניסה ותמתין, חבל לך על כל יום שעובר כי יש מספר מצטמצם של ימים לפני שאתה מחוייב להחזיר את זה לשולח
מה לגבי הבאת חלקי פח לרכב אותו הסיפור?
הי,
רכשתי סט כזה לפני מספר חודשיים (שחור) קיבלתי בדואר בלי בעיות --כניראה מזל :) הרכבתי על הויטרה הארוכה שלי... והכל דבש חוץ מ...בגלגלים הקדמיים שלי יש כרגע נטייה פנימה... בצורה של V
הסיבה היא ההגבה של "2 כרגע אני הצמיגים שלי נאכלים, זה מסוכן ואמרו לי שכניראה לא אעבור טסט ככה.
האם מישהו יודע איך אני מחזיר את הגלגלים לאיזון? האם צריך להחליף תפוחים? קראתי בפורומים על Camber Kits להגבהות.
גם המלצה על מוסך (אזור מרכז-צפונה) שיכול לטפל בזה יתקבל בברכה
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara-/-x90/camber-bolts-12mm/prod_22.html
הי,
רכשתי סט כזה לפני מספר חודשיים (שחור) קיבלתי בדואר בלי בעיות --כניראה מזל :) הרכבתי על הויטרה הארוכה שלי... והכל דבש חוץ מ...בגלגלים הקדמיים שלי יש כרגע נטייה פנימה... בצורה של V
הסיבה היא ההגבה של "2 כרגע אני הצמיגים שלי נאכלים, זה מסוכן ואמרו לי שכניראה לא אעבור טסט ככה.
האם מישהו יודע איך אני מחזיר את הגלגלים לאיזון? האם צריך להחליף תפוחים? קראתי בפורומים על Camber Kits להגבהות.
גם המלצה על מוסך (אזור מרכז-צפונה) שיכול לטפל בזה יתקבל בברכה
כן, תכנס למכון פרונט שמתעסק עם רכבי שטח,
את צריך כיון פרונט, כיוון כמבר ולהחליף את ברגי הבולם הקדמי לברגים אקצרניים.
מכון פרונט אמור להשיג לך את הברגים, אין צורך להזמין מחו"ל.
מוסך טופ גיר רעננה. ארז סנטו. 0544434580 רק הוא. מקצועי, הגון ומומחה לויטרות.
תגיד לו ששלח אותך עמי בעלה של סוזי.
מוסך טופ גיר רעננה. ארז סנטו. 0544434580 רק הוא. מקצועי, הגון ומומחה לויטרות.
תגיד לו ששלח אותך עמי בעלה של סוזי.
מכיר עוד כמה שיודעים לטפל בכיון הכמבר כמו שצריך באזור המרכז.
המלצות בהודעה פרטית למי שרוצה.
מכיר עוד כמה שיודעים לטפל בכיון הכמבר כמו שצריך באזור המרכז.
המלצות בהודעה פרטית למי שרוצה.
שלום
סוף סוף זה שוחרר (רק שלחתי מה שביקשו למשרד התחבורה).
עלויות:
195$ הסיט + כמברים+ משלוח
נסיעה לתל אביב + חיפה + חניות = (236 ק"מ=22 ליטר דלק) + 20 חניה + 15 חניה
124 ש"ח מכס בחיפה.
חריטה בארץ עולה כ 600-700 ש"ח.
בקשר לכמבר האם ניתן לעשות באופן פרטי במוסך דרך המדריך הזה :
http://www.lowrangeoffroad.com/index.php/instructions/sidekick-tracker-x90-budget-2-lift-kits.html
תעשה כיוון פרונט, במכון לכיוון פרונט. מה הבעיה?
מומלץ לעשות כיון במכון שמכיר את הויטרה
תעשה כיוון פרונט, במכון לכיוון פרונט. מה הבעיה?
היום אני אעשה כיוון באחד המכונים.
אחרי ההגבהה יש רעש (90% מהדריהשאפט) במהירות 30-40.
אני קודם רוצה לבדוק חופשים בצלב.
האם אני חייב להנמיך הגשר שנושא הדריאבשאפט בשבל לתקן הזוית ? או להנמיך הגיר ?
ההגבה היא של 2"
הרעש התחיל אחרי הגבהת החלק האחורי.
לא הייתי מנמיך את הגשר גיר, גם כך הוא מאוד נמוך בויטרה.
אתה יכול להאריך את הדרישפט.
אתה צריך לבצע הטיה לכול רכבת הכוח ע"י בניית זוג תושבות לטרנספר.
כמעט משוכנע שהרעש מגיע מהיציאה של הטרנספר. בויטארה הסליפיוק הוא הכניסה ויציאה של הדרייבשאפט האחורי לטרנספר
(בניגוד לרוב הג'יפים שהיציאה מהטרנספר קבועה והסליפיוק הוא חלק מהדרייבשאפט) .
בקיצור, רצוי לטפל בזה מהר לפני שיהיה נזק לטרנספר.
רענן
אתה צריך לבצע הטיה לכול רכבת הכוח ע"י בניית זוג תושבות לטרנספר.
כמעט משוכנע שהרעש מגיע מהיציאה של הטרנספר. בויטארה הסליפיוק הוא הכניסה ויציאה של הדרייבשאפט האחורי לטרנספר
(בניגוד לרוב הג'יפים שהיציאה מהטרנספר קבועה והסליפיוק הוא חלק מהדרייבשאפט) .
בקיצור, רצוי לטפל בזה מהר לפני שיהיה נזק לטרנספר.
רענן
האם הארכת הדריבשאפט תפתור הבעיה ?
רענן: איפה בונים דבר כזה.? מסובך ? עולה הרבה כסף ? (יש תמונות ?)
אני יכול להוריד 0.5 אינץ מהספיסרים (במקום 2 אינץ זה יהיה 1.5 אינץ) . האם זה יעזור ?
האם הארכת הדריבשאפט תפתור הבעיה ?
אין קשר להארכה. הבעיה עם הזוית שנוצרה לדרייבשאפט שיוצרת עומס על יציאת הטרנספר.
רענן: איפה בונים דבר כזה.? מסובך ? עולה הרבה כסף ? (יש תמונות ?)
בונים לבד (מסגרות פשוטה), היה לי זוג כאלה זרוקים במחסן, מקווה שלא זרקתי. אני אנסה מחר לחפש אותם.
אני יכול להוריד 0.5 אינץ מהספיסרים (במקום 2 אינץ זה יהיה 1.5 אינץ) . האם זה יעזור ?
חבל, לא ממליץ להפסיד גובה זה.
רענן
בונים לבד (מסגרות פשוטה), היה לי זוג כאלה זרוקים במחסן, מקווה שלא זרקתי. אני אנסה מחר לחפש אותם.
רענן
תודה.
אם תמצא תעלה תמונה.
מה הממדים של תושבות כאלה ?
.אתה צריך גם את החלק הזה
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara-/-x90/rear-axle-2-spacer/prod_42.html
.רענן כאשר מגבהים רכב אז המרחק והזוית של הדרישפט גדלים
אם נאריך את הדריישפט כך נתקן את הזוית
.אתה צריך גם את החלק הזה
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara-/-x90/rear-axle-2-spacer/prod_42.html
.רענן כאשר מגבהים רכב אז המרחק והזוית של הדרישפט גדלים
אם נאריך את הדריישפט כך נתקן את הזוית
אולי גם את זה
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara-/-x90/prop-spacer-25mm/prod_27.html
או את זה
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara-/-x90/prop-spacer-12mm/prod_26.html
בשבל ההארכה של הדריבשאפט.. !!!
למה כל הדברים האלה לא נכללים בקיט ההגבה אם ממלא צריכים אותם!!
גם בקיט של כלמיני חסרים כמה דברים.
תבדוק כמה יעלה לך ליצר ספייסרים כזה בארץ או להאריך את הדריישפט.
.אתה צריך גם את החלק הזה
http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara-/-x90/rear-axle-2-spacer/prod_42.html
.רענן כאשר מגבהים רכב אז המרחק והזוית של הדרישפט גדלים
אם נאריך את הדריישפט כך נתקן את הזוית
אני חושב שהתושבת הזו עושה זוית הפוכה.
אולי זה מתאים לבודי לפט.
לא למקרה של קפיצים וספיסירים.
התושבת מנמיכה את התפוח שמתחבר על המשולש האחורי.
מומלץ להוסיף להגבהה של 2״ בויטרה.
התקדמות העניינים..
עשיתי חריטה לתושבת 2" מאלומיניום +
חריטה מברזל 18 ממ הארכה לדריבשאפט (לדעתי לא מומלץ לעשות את זה מברזל - כבד מדי לדריבשאפט וכנראה מעמיס עליו - וההארכה הזאת אמורה להיות מאוד מדיוקת - אחרת ישבש איזון הדריבשאפט)..
עדיין יש רעידות במהירות 30 .. וטרטורים במהיריות גבוהות במיוחד כשאני משחרר הגז (100-120).
כשאני מוריד ההגבהה האחורית - הכל חוזר תקין.
היום אני מחזיר הספייסרים האחורים לבד (בלי התושבת בלי ההארכה של הדריבשאפט) אבל עם הנמכה של 0.5 אנץ' . ונבדוק.
בהתכתבות עם lowrangeoffroad הם נוטים שהבעיה מהצלבים !!
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.