Lior218
16-02-13, 10:07
בוקר טוב,
מדובר בגראנד ויטרה משנת 99 אוטומטית ארוכה מנוע 2000 בנזין. (מוגבההת מעט, כזכור לי פחות משני אינטש ע"י סט יעודי של קפיצים ובולמים).
יש לי פה בעצם שתי שאלות:
1.האם אפשר לשחרר קופלונג הגה תפוס?
(רוצים להחליף לי מק"ט 48220.65D50.000)
במפרק התחתון של הקופלינג, אחד מצירי התנועה שלו עובד ואילו הציר השני היה תקוע לחלוטין.
לאחר ריסוס ספריי קרבורטור וספריי גריז, לילה מנוחה וקצת הפעלת כח על הציר הבוקר, הוא זז משהו כמו מילימטר עכשיו.
אני מתגוון להציף אותו קצת בWD40.
(מקווה שאחרי שישתחרר עוד קצת אוכל להרגיש איזה סוג של שיחרור קרה. האם המיסב טחון / מפורק בפנים או שהשתחרר לכלוך וכו' שנכנס למיסב וכעת הוא "תקין).
האם מנסיונכם יש לזה סיכוי לעבוד?
2.האם צריך להחליף את כל המשולש מתלה בגלל התפוח שבו?
(רוצים להחליף לי מק"ט 45202.67D01.000)
הראו לי במוסך שישנו תפוח כלשהו במשולש המתלה, התפוח תקוע. השאלה שלי היא האם צריך להחליף את כל המשולש רק בגלל תפוח? אין אפשרות לפרק ממנו את התפוח ולהחליף רק אותו?
תודה מראש וסופ"ש נפלא :-)
מדובר בגראנד ויטרה משנת 99 אוטומטית ארוכה מנוע 2000 בנזין. (מוגבההת מעט, כזכור לי פחות משני אינטש ע"י סט יעודי של קפיצים ובולמים).
יש לי פה בעצם שתי שאלות:
1.האם אפשר לשחרר קופלונג הגה תפוס?
(רוצים להחליף לי מק"ט 48220.65D50.000)
במפרק התחתון של הקופלינג, אחד מצירי התנועה שלו עובד ואילו הציר השני היה תקוע לחלוטין.
לאחר ריסוס ספריי קרבורטור וספריי גריז, לילה מנוחה וקצת הפעלת כח על הציר הבוקר, הוא זז משהו כמו מילימטר עכשיו.
אני מתגוון להציף אותו קצת בWD40.
(מקווה שאחרי שישתחרר עוד קצת אוכל להרגיש איזה סוג של שיחרור קרה. האם המיסב טחון / מפורק בפנים או שהשתחרר לכלוך וכו' שנכנס למיסב וכעת הוא "תקין).
האם מנסיונכם יש לזה סיכוי לעבוד?
2.האם צריך להחליף את כל המשולש מתלה בגלל התפוח שבו?
(רוצים להחליף לי מק"ט 45202.67D01.000)
הראו לי במוסך שישנו תפוח כלשהו במשולש המתלה, התפוח תקוע. השאלה שלי היא האם צריך להחליף את כל המשולש רק בגלל תפוח? אין אפשרות לפרק ממנו את התפוח ולהחליף רק אותו?
תודה מראש וסופ"ש נפלא :-)