שגיא S
18-02-13, 17:31
שלום לכולם
במסגרת שיפור הסמוראי שלי אני רוצה להחזיר את ההיגוי למוטב.
שינויים רלוונטיים: הגה כח של ג'ימני, RUF מקדימה, צמיגי 235.
ככה נראית מערכת ההיגוי כיום:
70188
כמו שאתם יכולים לראות - הזוית בין המוטות היגוי לא נוראית, אבל מורגש שינוי בהיגוי שאני רוצה לתקן.
באשכול הזה כבר התייעצתי בנושא: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=64197
אבל אני לא מרוצה ומעוניין לשפר, לכן עד כה עשיתי שני דברים.
1. הזמנתי מארה"ב מוט היגוי מחוזק בתצורת Z: http://lghttp.14077.nexcesscdn.net/806AE0/Magento/media/catalog/product/cache/1/image/8fd106950a7fe2b3e92e88d576fc3495/s/a/samizlink_1.jpg
2. הזמנתי זרוע פיטמן מונמכת, כרגע היא היחידה בארץ שקיימת לג'ימני - ולכן אני לא מודע בדיוק ליעילות שלה.
המחשבה שלי, לעבור לסוג של הייסטיר, כמתואר בתמונות הנ"ל:
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0344.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0342.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0339.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0338.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0335.jpg
את החלקים שמתחברים לברגים של הקליפר - אני יכול למצוא ובזול.
השאלה שלי היא לגבי שאר המערכת.
1. האם אפשר לייצר מוטות היגוי? סך הכל צינור ברזל עם הברגות ותפוחים מתאימים? כמה עולה בערך לעשות דבר כזה?
2. האם זה "בסדר" מבחינה הנדסית ומכנית, לחבר את מוטות ההיגוי לקליפר? זה לא יגרום איזשהו נזק?
3. האם הפתרון הזה עדיף על הנמכה לפיטמן והמוט Z
אני אשמח לשמוע עוד הערות בנידון.
נ.ב
אני מודע לכך שיש קיטים של HIGHSTEER לסמוראי, אבל אם זה הפתרון אז אני מעדיף להישאר עם הZ וההנמכה לפיטמן.
במסגרת שיפור הסמוראי שלי אני רוצה להחזיר את ההיגוי למוטב.
שינויים רלוונטיים: הגה כח של ג'ימני, RUF מקדימה, צמיגי 235.
ככה נראית מערכת ההיגוי כיום:
70188
כמו שאתם יכולים לראות - הזוית בין המוטות היגוי לא נוראית, אבל מורגש שינוי בהיגוי שאני רוצה לתקן.
באשכול הזה כבר התייעצתי בנושא: http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?t=64197
אבל אני לא מרוצה ומעוניין לשפר, לכן עד כה עשיתי שני דברים.
1. הזמנתי מארה"ב מוט היגוי מחוזק בתצורת Z: http://lghttp.14077.nexcesscdn.net/806AE0/Magento/media/catalog/product/cache/1/image/8fd106950a7fe2b3e92e88d576fc3495/s/a/samizlink_1.jpg
2. הזמנתי זרוע פיטמן מונמכת, כרגע היא היחידה בארץ שקיימת לג'ימני - ולכן אני לא מודע בדיוק ליעילות שלה.
המחשבה שלי, לעבור לסוג של הייסטיר, כמתואר בתמונות הנ"ל:
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0344.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0342.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0339.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0338.jpg
http://i5.photobucket.com/albums/y194/ironcrow/100_0335.jpg
את החלקים שמתחברים לברגים של הקליפר - אני יכול למצוא ובזול.
השאלה שלי היא לגבי שאר המערכת.
1. האם אפשר לייצר מוטות היגוי? סך הכל צינור ברזל עם הברגות ותפוחים מתאימים? כמה עולה בערך לעשות דבר כזה?
2. האם זה "בסדר" מבחינה הנדסית ומכנית, לחבר את מוטות ההיגוי לקליפר? זה לא יגרום איזשהו נזק?
3. האם הפתרון הזה עדיף על הנמכה לפיטמן והמוט Z
אני אשמח לשמוע עוד הערות בנידון.
נ.ב
אני מודע לכך שיש קיטים של HIGHSTEER לסמוראי, אבל אם זה הפתרון אז אני מעדיף להישאר עם הZ וההנמכה לפיטמן.