צפייה בגרסה מלאה : נעילה אחורית אוטו ל WJ CRD 2004
שלום.
יש ל WJ 4004 עם Vari-lock מאחור, אני רוצה להתקין נעילה אוטמטית Spartan\Lokka.
הבנתי שיש לרכב Dana 44a HD ואני צריך להזמין
* dana 44a open case לדוגמא
http://completeoffroad.com/i-7603636-yukon-standard-open-carrier-case-spiders-dana-44hd-yc-d707382.html
* נעילה Spartan לדוגמא
http://completeoffroad.com/i-5117392-spartan-locker-dana-44-30-spline-hd-sl-d44hd-30.html
מה לגביי הציריות מאחור?
הבנתי שאני צריך להחליף כי אחת קצרה מידיי? אם כן אשמח לקבל לינק או מקט.
תודה
רבין
אתה צודק לגבי החלקים. יש סט למכירה כאן בלוח בפורום.
לגבי ציריות:
כיוון שעם וארילוק אחת הציריות ארוכה מדי ואחת קצרה מדי, צריך להחליף את שתי הציריות
http://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-Cherokee-Rear-Axle-Shaft-99-04-Dana-44-LH-W-O-QUADRA-DRIVE-/261044756479?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&vxp=mtr&hash=item3cc77adfff
http://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-Cherokee-Rear-Axle-Shaft-99-04-Dana-44-NEW-OEM-W-O-QUADRA-DRIVE-RH-/360584847911?pt=Motors_Car_Truck_Parts_A ccessories&vxp=mtr&hash=item53f4882227
יש הטוענים שאפשר לקחת את זאת שהיא ארוכה מדי ולהוריד לה בערך 2.5ס"מ ואז לא להחליף אותה בחדשה.
לא בדקתי. צריך לראות אם החלק המשונן מספיק ארוך כדי שעדיין אחרי הקיצור שלו ייכנס עד הסוף לנעילה.
איל
אז ככה. צריך יותר מזל משכל בחיים.
לי יש את הדגם "לרדו", הפשוט, לא את ה לימיטד המפואר.
אממה? הלרדו מגיע ללא Vari-lok אלא עם דיפים פתוחים קלאסים. זה גם מסביר למה כאשר חיפשתי הצלבה כדאיי ליבדוק את מצב ה ווראי-לוק הרכב פירפר ולא התקדם.
כלומר אני צריך להזמין את הספרטן בלבד. לא ציריות, לא קייס ולא נעליים:-) פשוט וקל.
למי שרוצה מעט פירוט על הדגמים:
http://www.automobile-catalog.com/car/2004/1323575/jeep_grand_cherokee_2_7_crd_limited_quad ra-drive.html (http://www.automobile-catalog.com/car/2004/1323575/jeep_grand_cherokee_2_7_crd_limited_quad ra-drive.html)
http://www.automobile-catalog.com/car/2004/1323560/jeep_grand_cherokee_2_7_crd_laredo_quadr a-trac_ii.html (http://www.automobile-catalog.com/car/2004/1323560/jeep_grand_cherokee_2_7_crd_laredo_quadr a-trac_ii.html)
תיקון קטן. ביבוא רשמי של היבואן, הגעו רכבים ברמת גימור לרדו עם QUDRA-DRIVE ועם נעילות vari-loc
היום בדקתי :
1 שילבתי ל"נמוך" כדאי לנעול מרכזי, רכב ב P.
2 הרמתי את הציר האחורי, וסיבבתי ביד גלגל אחד כמה סיבובים.
3 גם אחריי שעזבתי הם *המשיכו* להיסתובב לכיוונים שונים.
מסקנה - או שיש ווארי לוק והוא מת לחלוטין או שאין כלום. מעינין אך הדיפ יגיב אם "שכחו" להוסיף את התוסף של החיכוך לשמן.
נאמר לי גם שדיפ של הווארי לוק מסומן ב "fsm 4.0" - הביצה קצת מלוכלכת אבל לא ראיתי סימון כנל.
תרשו לי להיות אופטימי.
רבין
נמרוד - מערד
21-02-13, 12:22
רבין
סיבוב של הגלגל ביד לא יתן לך אינדיקציה לגבי עבודת הווארילוק, הגלגל צריך להסתובב מהר עלמנת שיבצר לחץ ממשאבת השמן, זה יוצר לחץ על הדיסקיות שנעלות את הגלגל, שים לב זה לא נעילה מלאה.
נמרוד
תפתחח ותראה. זה לא מסובך מדי ויכול לחסוך כמה אלפי ש"ח
עוד אופציה יותר פשוטה - (כניראה עובד רק אם הג'יפ נבנה בארה"ב ולא באוסטריה - אבל לא מזיק לנסות)
- כנס ל-http://www.chrysler.com/webselfservice/chrysler/index.jsp
תחלץ על
I need CUSTOMER ASSISTANCE.
ואז
SEND US AN EMAIL
תמלא את הפרטים שלך , עם 8 הספרות האחרונות של ה-VIN שלך (על הדשבורד מתחת לפינה של השמשה הקדמית צד נהג)
בפרטי הבקשה תכתוב:
Please send me my jeep's build sheet
תוך יום-יומיים הם עונים עם הקונפיגורציה של הג'יפ איך שהיא יצאה מהמפעל.
איל
לא יותר פשוט להסתכל אם ישנה תוית קוודרה-דרייב מתחת לידית ההילוכים?
למזלי הכיצוב הוא קואדרא טראק ולא דרייב.
אייל אני אדחוף את ה vin היום לאתר. מה שמעט הדאיג אותי זה בירור אצל היבואן. אבל ניראה לי שהבילבול שם גדול.
ברור שאני לא אזמין קייס וציריות ליפני הפתיחה של הביצה.
מה לגביי קדימה? Arb ניראה לי מעט יקר מידיי יש אופציות זולות\זמינות בארץ הקודש?
חשבתי לחפש\להזמין וארי לוק לקדימה.
בתיי סטליטים יש בארץ בשפע. לגביי הנעילה אם אתה חושב להתקין נעילת ספרטן עדיף שלא תרכיב ביכלל. נעילה מרעישה ברמות לוק רייט שקטה לעומת הספרטן
יש לוק רייט ל dana 44a? אני כבר הולך לחפש ברשת.
מה לגביי נעילות אסוס או לוקה - יש למישהו נסיון איתם?
הגיר הוא אוטומטי, כך שאמור להיות יחסית שקט בסיבובים, אבל זה גיר דיי מוזר, יש הרגשה שהמנוע מחובר רציף לגלגלים, וביכלל, אין כפתור אוברדרייב.
תודה
רבין
ב-2004 הCRD לרדו,יבואן רשמי היו קודרה דרייב ב- 2003 ומטה היו בעיקר דיפ' פתוח וחלק אם קודרה טרק הקודרה דרייב נשאו תוית כפולה על דלת אחורית וליד ידית ההילוכים,הקודרה טרק היו ללא סימון. יש גם לימיטד אבל לגביו אין לי אינפורמציה.
זהו, הרכב נעול בספרטן, עכשו אפשר לטייל.
הדיפ היה פתוח, ההתקנה הלכה יחסית חלק.
תודה לעוזרים
רבין
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.